Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lohko A / KonsoliFIN CoD4 liiga [Xbox360]

Vastaus: Lohko A / KonsoliFIN CoD4 liiga [Xbox360]

Sopisko joku muu päivä kun sunnuntai, katos kun I oR I Helly ei HALUA pelata sunnuntaina, perjantai ja lauantai mieluiten, sillon hellyllä on tortillafiilis. Joo eli sopiiko mikään muu kun sunnuntai? (Tää ei sit oo mikään vitsi, jotku ne vaan haluaa viillellä.)
 
Vastaus: Lohko A / KonsoliFIN CoD4 liiga [Xbox360]

Usko huvikses että on meilläki ollu päivii ettei sunnuntait käy (kerran pelattii kuulemma matsi 2 vs 6). Olen jo tuon päivän ilmonu miehille ja sieltä tullut palautetta että sopii mainiosti. Itse en viikolla rupia tuota edes mittimään, joten taitaa "pakkopaikalle mennä", sori.
 
Vastaus: Lohko A / KonsoliFIN CoD4 liiga [Xbox360]

Usko huvikses että on meilläki ollu päivii ettei sunnuntait käy (kerran pelattii kuulemma matsi 2 vs 6). Olen jo tuon päivän ilmonu miehille ja sieltä tullut palautetta että sopii mainiosti. Itse en viikolla rupia tuota edes mittimään, joten taitaa "pakkopaikalle mennä", sori.

No eii siin mitään, kyl toi yks friikki tulee paikalle, jos on pakko. Se vaan tykkää viillellä.. :(
 
Vastaus: Lohko A / KonsoliFIN CoD4 liiga [Xbox360]

HALOO!! Onko KRM:llä mitään eloa? Eli TÄNÄÄN olisi pidettävä matsi Hautamäen klaanin kanssa!
 
Vastaus: Lohko A / KonsoliFIN CoD4 liiga [Xbox360]

HALOO!! Onko KRM:llä mitään eloa? Eli TÄNÄÄN olisi pidettävä matsi Hautamäen klaanin kanssa!

Määhän sendasin messagen koko tiimille että kai 20.00? Mielestäni jonkun kanssa sovittiin niitten klaanista että sillon..
 
Vastaus: Lohko A / KonsoliFIN CoD4 liiga [Xbox360]

HK vs Rallimiehet 3-0
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Lohko A / KonsoliFIN CoD4 liiga [Xbox360]

käviskö or:lle matsi keskiviikkona 19.00 ??
 
Vastaus: Lohko A / KonsoliFIN CoD4 liiga [Xbox360]

KRM:n osalta liiga on ohi. Jatkoon emme voi enää päästä. Pelaamme KoK kuitenkin teitä vastaan matsin tällä viikolla, jos käy?

Vaikka Craniums häviäisi, ja me voittaisimme Korpikillan, Craniumsilla on silti yksi tasapeli meidän tappiomme sijasta.

Kiitoksia minun puolesta kaikille hyvistä peleistä!!!
Ja KoK, sovitaan liigan viimeinen matsi osiltamme! :)
 
Vastaus: Lohko A / KonsoliFIN CoD4 liiga [Xbox360]

käviskö or:lle matsi keskiviikkona 19.00 ??

Morjens, sori kun tulin näin myöhään tätä tsekkailemaan. Luulen kyllä, että saamme huomenna porukan kasaan tohon aikaan, on meillä aika aktiivinen porukka kuitenkin. Pitää laittaa kännykkään muistutus tästä asiasta :D
 
Vastaus: Lohko A / KonsoliFIN CoD4 liiga [Xbox360]

pelataan tänään illalla se matsi, jos saadaan pelaajia,
 
Vastaus: Lohko A / KonsoliFIN CoD4 liiga [Xbox360]

Craniums Vs Herkähköt Pilkkijät Saimaalta 0-3... hyvät pelit oli
 
Vastaus: Lohko A / KonsoliFIN CoD4 liiga [Xbox360]

kumpi pääse jatkoon craniums vai hk, kun meillä on saman verran voittoja ... mutta katotaanko ne noista mappi voitoista jos on saman verran voittoja ??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom