Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

London 2012: The Official Video Game [PS3/X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: London 2012: The Official Video Game [PS3/X360]

Muilla neuvoja juoksuun?Hardilla jään aina häntäpäähän 100m,koska lopussa yritän liikaa.Samoin 110m aidat,koska en pääse kuin parista yli.400m onkin jo sitten sellainen,etten pärjää. Mua ketuttaa se eniten,etten saa keihäässä askelmerkkiä kohdalle.Jää aina metrin vajaaksi tai menee yli.No,se askelmerkki on pielessä joka lajissa paitsi korkeudessa.

Juoksuissa tärkeintä nappiin osunut startti ja palkin pitäminen vihreällä alueella. Ja lisäksi vielä vihreän alueen huipussa. Satasen ennätys itsellä on 9.33 ja 200 metrillä 19.14. 400 metrillä startti myös nappiin. Itse kerään sen sinisen staminan aina täyteen, sitte käytän sen kokonaan, kerään uudestaan täyteen ja kulutan taas kokonaan. Lopussa sitten painan n. 50 metriä ennen maalia täysillä, jotta staminamittarikin kuluu pois. Tuolla taktiikalla olympiaennätyksen olen saanut ja WR on 7 sadasosan päässä.

Tällä hetkellä maailmanennätys löytyy 18/23 lajista. Mukaan lukien mm. kaikki uintilajit, keihäs, naisten korkeus, pituus, kiekko. Kolmiloikassa WR harmittavasti yhden sentin päässä.

Juoksuissa tärkeintä nappiin osunut startti ja palkin pitäminen vihreällä alueella. Ja lisäksi vielä vihreän alueen huipussa. Satasen ennätys itsellä on 9.33 ja 200 metrillä 19.14. 400 metrillä startti myös nappiin. Itse kerään sen sinisen staminan aina täyteen, sitte käytän sen kokonaan, kerään uudestaan täyteen ja kulutan taas kokonaan. Lopussa sitten painan n. 50 metriä ennen maalia täysillä, jotta staminamittarikin kuluu pois. Tuolla taktiikalla olympiaennätyksen olen saanut ja WR on 7 sadasosan päässä.

Tällä hetkellä maailmanennätys löytyy 18/23 lajista. Mukaan lukien mm. kaikki uintilajit, keihäs, naisten korkeus, pituus, kiekko. Kolmiloikassa WR harmittavasti yhden sentin päässä.

Saakelin kommentattori ei vaan pidää turpaansa kiinni lähdöissä. Ja kun kommentaattorin vaimentaa, vaimenee myös lähettejä.

Mitkä ovat nuo tämän pelin playstation move ominaisuudet???

Saakelin kommentattori ei vaan pidää turpaansa kiinni lähdöissä. Ja kun kommentaattorin vaimentaa, vaimenee myös lähettejä.

Lähtömerkin voi ennustaa siitä milloin juoksijan edessä oleva lippu hälvenee pois, uimalajeissa "Set"-viestin hälveneminen ennakoi lähtöä.
Lähtö on todellakin se tärkein osuus 100/200m:llä, itse saanut 100m aikaan 9.40s ja 200m 18.81s =)

Vielä tarvittis marathon man trofeen platinaan... plah.

Hemmetin vaikea pitää se palkki vihreällä esim. 100m juoksussa, menee tahti helposti liian nopeaksi sinne punaiselle. Muutaman kerran juossut 9.40 paikkeille, mutta yleensä jossain vaiheessa juoksua se selkä juoksijalla kuitenkin suoristuu. Ihan kiva peli, mutta ei mikään International Track & Fieldin tasoinen laatuteos. Tietyissä lajeissa ei vastus riitä koneella ja niissä missä itse on hieman huonompi saa jo ihan kivan vastuksen hard-tasolla.

Koskimelonta ja jousiammunta sekä muut ampumiset ihan kivoja myös yleisurheilulajien lisäksi. Eikä rantalenttis tai Ping Pong ole myöskään yhtää hassumpia.

Mites onlines pääsee hostaamaan turnauksia? Yleensä jengi odottelee eikä kukaan pysty(?) tekemään playlistiä. Toisinaan löytyy helpostikkin huone jossa joku valitsee lajit.

Tuli tämä peli saatua joululahjaksi ja nyt pelailtu sitä tämä ilta yksin ja netissä. Täytyy sanoa, että Commodore 64:n World Gamesin (1986) jälkeen paras urheilu/olympiapeli. Melkein kaikki lajit toteutettu todella hyvin , joita on muuten paljon. Ei mitään napin hakkausta hulluna vaan taitoakin täytyy löytyä. Positiivinen kokemus kaiken kaikkiaan.

Moro,
voiko tässä Londonissa pelata onlinessa kavereiden kanssa eri pelimuotoja/lajeja?

Moro,
voiko tässä Londonissa pelata onlinessa kavereiden kanssa eri pelimuotoja/lajeja?
Kyllä, kaikkia lajeja voi pelata niin tuntemattomien kuin kavereidenkin kanssa onlinessa.

Voiskin lyödä tän pelin taas ns. tulille kun noi kisatkin on (: Onkohan Livessä enää ketään pelaajia?

Loistava peli onlinessa. Pelaajiakin löytyy hyvin.

Ylös Bottom