Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lord of the Rings: The Third Age [Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oliver

KonsoliFIN Alumni
Paluu Keski-Maahan konsoleilla 27.04.2004

Elokuvateattereissa Sormusten herra -trilogia jo päättyi, mutta Keski-Maahan voi palata Electronic Artsin tulevassa Lord of the Rings: The Third Age -roolipelissä.

Vaikka peli perustuukin Peter Jacksonin elokuviin, ei niitä kuitenkaan seurata orjallisesti. Tarinan edetessä pelaaja kerää oman joukkion taistelemaan Sauronin juonia vastaan ja tapahtumat saattavat heittää pelaajan jopa Sauronin puolelle. Vuoropohjaisissa taisteluissa koetaan elokuvien vaikuttavia tapahtumia mm. Morian kaivoksissa, Osgiliathissa ja Helmin syvänteessä.

EA Redwood Shores -studion kehittämä peli ilmestyy kotikonsoleille tämän vuoden lopulla ja myös GBA:lle on luvassa oma versionsa.

Vastaus: Lord of the Rings: The Third Age [Hype]

Montakohan lisenssipeliä tästäkin sarjasta tulee. Ne EA:n julkaisemat toimintapelit vielä ymmärtää, mutta alkaako tämä olla jo vähän liikaa?
Ainoa mikä tämän voi pelastaa on tuo liikkumisen vapaus, eikä elokuvamainen juoni. Saas nähä, mutta itse en odota tältä liikaa.

Eikö "LOTR 2005" kuulosta houkuttelevalta? ;)

final fantasy friikit on ainakin taivassa kun taistelut on just samallaisia

Ja tässä arvostelua pelistä, ihan hyvät pisteet on saanut, kaippa tämä tulee joskus halvalla hankittua jostain. On peli ainakin hieno kun mikä :)Arvostelu

Saisikohan Taru Sormusten Herrasta mitään tietämätön ja roolipelejä koskaan pelannut henkilö (en minä vaan tuo kaveri... ;) ) tästä mitään irti? Ainakin kuvien ja arvostelujen perusteella vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pelottaa vaan paljonko vie Cuben muistaria.

frozen9999 sanoi:
final fantasy friikit on ainakin taivassa kun taistelut on just samallaisia
Senköhän takia ne on niitä Final Fantasy friikkejä?
Taisteluthan ne pelin tekee ...

Tep sanoi:
Saisikohan Taru Sormusten Herrasta mitään tietämätön ja roolipelejä koskaan pelannut henkilö (en minä vaan tuo kaveri... ;) ) tästä mitään irti? Ainakin kuvien ja arvostelujen perusteella vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pelottaa vaan paljonko vie Cuben muistaria.
Ainakin IGN:n arvostelussa sanottiin pelin sopivan hyvin nillekin jotka ei ole ikinä roolipelejä pelanneet. Luulisin että juoneen kiinni pääsee myös helposti, vaikka ei olisi kirjoja lukenut tai edes elokuvia katsellut, mutta jos ei pääse niin laitat kaveris vaan lukemaan ;)

Muistiblokkimäärästä ei pienellä hakemisella löytynyt mitään tietoa :/

Kannattaa lukea uuden Pelit-lehden arvostelu ennen kuin menee kauppaan, saa vähän toista kuvaa pelistä.

Itse olen pelannut peliä jo 20 tuntia. Loistava peli. Olen lukenut kirjan ja katsonut elokuvat. Minuun se ainakin kolahti. :)

no niin....siis Third age on hyvä roolipeli..se kanattaa ostaa mutta kokeilkaa myös ihmeessä Champions of norrath...nettipelinä ihan huippu...mulla ei kyl oo sitä mut kaverin luona oon kokeilu...aion ostaa...ja nyt ne tekemäs uutta lord of the rings peliä : the lord of the rings onlie shadow of Angmar...tekijänä ei ole EA...siitä tulee kai massiivinen netti roolipeli eli vaihtelua luvassa

Ylös Bottom