Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lord of the Rings: The Two Towers myös Cubelle

Guardian Viper

KonsoliFIN Alumni
http://cube.konsolifin.net/uutiset/uutiset.php?id=396

N-Philes -sivusto kertoo Electronics Artsin virallisesti vahvistaneen seuraavaan Taru Sormusten Herrasta -elokuvaan pohjautuvan Lords of the Rings: The Two Towers -pelin olevan tulossa aiemmin ilmoitettujen PlayStation 2:n ja Game Boy Advancen lisäksi myös GameCubelle ja Xboxille.

Pelissä astutaan tarinan eri sankareiden saappaisiin ja heihinhän lukeutuu mm. Aragorn, Legolas ja Gimli. Juonellisesti peli seuraa tietenkin elokuvan tapahtumia kolmessatoista eri kentässä. The Two Towers on kolmannesta persoonasta kuvattu toimintaseikkailupeli, jossa on myös roolipelielementtejä.

Peli ilmestynee ainakin Yhdysvalloissa vielä tämän vuoden puolella, mutta Euroopan tilanteesta ei ole toistaiseksi tietoa.
---

Jeesh, unohdin eilen laittaa tämän tänne boarillekin, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan... Onhan tämä ollut tiedossa jo jonkin aikaa, mutta hyvä että homma on nyt virallista. Tulisi nyt vaan se leffakin jo...
 
Rehellisenä LOTR-fanina en odota peliltä yhtään mitään.
Ainoa joka voi onnistua on Virgin Interactive, mutta suhtaudun kaikkeen LOTR-aiheiseen kriittisesti kunnes olen varma sen yhteensopivuudesta Tolkienin työn kanssa.
 
En haluaisi ruveta väittelemään, mutta (HUOM! tämä on vain minun mielipiteeni).

Kävin katsomassa kyseisen elokuvan ja se oli mielestäni ihan surkea ! Ja sen jälkeen kaikki ovat ruvenneet puhumaan ärsyttävistä kaiken maailman hobiteista ja Frodo reppuleista ja muista asiaan liittyvistä.

Ja minulla on muutenkin sellainen asenne peleihin, jotka ilmestyvät elokuvan perusteella (tai kirjan), että ne eivät ole ollenkaan hyviä. Ja ajattelen tässä tapauksessa, että kuinka tuollaisesta elokuvasta voidaan saada hyvä peli, sillä muut sitä eivät kuitenkaan osta kuin fanit.

:( :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce

Kävin katsomassa kyseisen elokuvan ja se oli mielestäni ihan surkea ! Ja sen jälkeen kaikki ovat ruvenneet puhumaan ärsyttävistä kaiken maailman hobiteista ja Frodo reppuleista ja muista asiaan liittyvistä.


Pilkunnussintaa: LotR: The Two Towers -elokuva tulee ensi-iltaan vasta joulukuussa, kiva että olet nähnyt sen jo :p :D
 
Kirjasarjan fanina (leffa oli kyllä hyvä, mutta kyllähän kirja on se ainoa oikea) epäilen suuresti EA:n mahdollisuuksia kehittää sen arvoista peliä, mutta ainahan voi toivoa.
 
Ja minulla on muutenkin sellainen asenne peleihin, jotka ilmestyvät elokuvan perusteella (tai kirjan), että ne eivät ole ollenkaan hyviä. Ja ajattelen tässä tapauksessa, että kuinka tuollaisesta elokuvasta voidaan saada hyvä peli, sillä muut sitä eivät kuitenkaan osta kuin fanit.

:( :p

Minusta sinulla on aika huono asenne, kun esimerkiksi N64:n Goldeneye on yksi parhaista tietämistäni peleistä!:mad:
 
Joo no kyllä minä tuon Golden eyen omistan ja loistava peli kerrassaankin on.
Mutta on hieman helpompi tehdä peli Bond aiheesta kuin jostain Lord of the ringistä.
Lord of the ringssistä minulle tulee ensimmäisenä mieleen Harry Potter!

EDIT: Ja muuten jos pelin nimi olisi vaikka Lord of the ringssin sijaan esim "Power of the faith!"
niin sille ei luultavasti olisi mitään omia keskustelu foorumeita ja joku teistä voisi vaikka haukkua sitä! **Nimi myy!**
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce

"Ja muuten jos pelin nimi olisi vaikka Lord of the ringssin sijaan esim "Power of the faith!"
niin sille ei luultavasti olisi mitään omia keskustelu foorumeita ja joku teistä voisi vaikka haukkua sitä! **Nimi myy!**"

Niin mutta juttu on se, että sen nimi on mikä on!
Man, you just don´t regodnice a good book when you see it...
(Pahoittelen huonoa enlkantia.) Mutta onhan kaikkilla mielipiteensä...niin...
Mutta mikä leffassa tai kirjassa nyt niin huonoa oli??!?!?!?!?
Oot kumminki taas yks niistä pälleistä joka vihaa kaikkea mistä alkaa tulla jotain menestyvää???!!!...tai jos vähäki enemmän porukkaa alkaa "diggaa" jostain samasta asiasta niin heti pitää erottautua joukosta ja ruveta "dissaa" sitä! Man I hate that...
Porukka alkaa nykyää vihaa melkein kaikkee mistä ne ei ees tiedä mitään!

Huom! viesti ei ollu tarkotettu pelkästään ylhäällä olevalle lainaukselle.

Pahoittelen kaikkea paskaa mitä on tullu kirjoitettua!::eek:
 
En ole niitä poikia, mutta en satu vaan tykkäämään tästä elokuvasta / kirjasta / tulevasta pelistä.


Case closed.
 
Ylös Bottom