Vastaus: Lords of the Fallen
Ekat 2h takana PS4:llä, bugeja löytynyt jo riittävästi. Taisteluhan on hyvin "Souls", mutta kaikessa liikkumisessa ja lyömisessä on huomattavasti raskaampi ote. Vihutkaan eivät juuri alkuvaiheessa tee damagea vaikka ei jaksaisi kilpeä edes esille ottaa, joten jos Souls-pelien napit ja mekaniikka ovat tuttuja, niin äkkikuolemia on turha pelätä.
Mitä tuohon toiseen pomotaisteluun tulee:
Ekat 2h takana PS4:llä, bugeja löytynyt jo riittävästi. Taisteluhan on hyvin "Souls", mutta kaikessa liikkumisessa ja lyömisessä on huomattavasti raskaampi ote. Vihutkaan eivät juuri alkuvaiheessa tee damagea vaikka ei jaksaisi kilpeä edes esille ottaa, joten jos Souls-pelien napit ja mekaniikka ovat tuttuja, niin äkkikuolemia on turha pelätä.
Mitä tuohon toiseen pomotaisteluun tulee:
Bugittaako peli, vai onko se Commanderin miekan kärjestä ampuva "salama" tosiaan sellainen, että siinä ei juuri mitään turhaa äänitehostetta tai visuaalista antia ole? Ihmettelin että mitä helvetin sylkeä se siitä miekasta heittelee ja piti tuo oikein googlettaa, jolloin selivisi että kyllä sen pitäis olla joku lightning attack. Muuten vois kyllä sanoa, että todella rasittava taistelu kun pelailen roguella, kun pomolla on niitä vittupäähyökkäyksiä joista damagea tulee tuurilla (esim. se sadehyökkäys). Käytännössä noi satunnaista lämää antavat hyökkäykset on niitä, joita ei voi välttää omalla toiminnalla => mitä useamman hyökkäyksen kohteeksi joutuu, sitä tehokkaammin health hupenee...
Tämä taistelu alkoi sujumaan vasta siinä vaiheessa kun vaihdoin tikarit enemmän damagea tekevään aseeseen, jolloin niitä "hakkaa normipahis"-aaltoja ei ehtinyt tulemaan kuin kolme tai neljä koko taistelun aikana ja noita randomdamagea antavia hyökkäyksiä ei näkynyt myös juuri ollenkaan. Muutenkin vois sanoa, että tämä nimenomainen bossfight kuuluu "ei oo kivaa" kategoriaan.
Tämä taistelu alkoi sujumaan vasta siinä vaiheessa kun vaihdoin tikarit enemmän damagea tekevään aseeseen, jolloin niitä "hakkaa normipahis"-aaltoja ei ehtinyt tulemaan kuin kolme tai neljä koko taistelun aikana ja noita randomdamagea antavia hyökkäyksiä ei näkynyt myös juuri ollenkaan. Muutenkin vois sanoa, että tämä nimenomainen bossfight kuuluu "ei oo kivaa" kategoriaan.