Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuo on eka taistelu missä on tosissaan ongelmia päästä läpi. Pitää kokeilla noita fire resistanceja. Crisis defencet onkin jo käytössä.
Skillseihin ja lopun helppouteen liittyen:
Loppua kohden tuo peli meni kyllä niin ylihelpoksi. Immortaleille Slot+3/+5/+10 mahdollisti sellaisen überjumalan teon, ettei siinä yhdelläkään tulleella vastustajalla ollut minkäänlaisia jakoja. Nullify ailments/elements ja/tai absorbit, sekä kaikki mahdolliset boostit/dama absorbit laitettuna en nähnyt viimeisen levyn aikana kovinkaan montaa taistelua, jossa Kaimin hiparit olisi tippuneet alle viiden tonnin. Enkä ollut edes levuttanut hahmoja missään vaiheessa peliä. Mielestäni Slot-skillsit olisi voitu jättää pois pelistä. Samoin noi nullify all:it, ja olisi jätetty ainoastaan yksittäisinä, jolloin slottitila olisi pitänyt käyttää järkevämmin hyödyksi.
Pieni ongelma koskien 2CD alkua:
Ku oon siellä Kaimin vanhassa kämpässä ja pitäs löytää 3 platea nii missä se kolmas on? Löysin yhen jostai yläkerran huonees ja toisen takapihalt sielt puutarhast tjspt.
1. Yhden löytää White Boalta, sieltä missä Ming soittaa harppuaan.
2. Sea of Bausista löytyy yksi tynnyriin piiloutunut.
3. Saman Citysta löytyy yksi, ison puun vierestä.
4. Sorcerers Mansionin vasemmanpuoleisesta huoneesta löytyy yksi, kunhan olet voittanut
Personan.
5. Veden alta Uhran itäpuolelta löytyy myös yksi. Löydät kuplien avulla. (Tämänkin löytymiselle muistaakseni on joku vaatimus. Joku valinnainen bossi siis pitää voittaa ennen tätä.)
6. Kelolon Villagessa on yksi. Laita Sed mukaan taisteluun osallistuviin hahmoihin ja juokse ympäri Kelolon Villagea. Jossain vaiheessa alkaa taistelu, jossa on mukana neljä yhtä Sedin piraattiystävää piirittävää kelolonia. Tapa kaikki kelolonit ennen kuin ne tappavat piirittämänsä merirosvon. Ei ole kovin vaikea tehtävä.
Slot + 10 accessoryn (1000 Years of Memories) saat, kun voitat Holy Beastin Numara Atollilla. Aluksi sinun pitää mennä Numara Atollin pohjoiseen päähän. Ming selittää jotain. Sen jälkeen palaa White Boalle ja mene huoneeseen, jossa Ming soittaa harppuaan. Ota harppu mukaan ja palaa Numara Atollille. Mene taas pohjoiseen päähän ja Ming kutsuu Holy Beastin soittamalla harppuaan.
Slot + 5 accessoryn (Freedom Armband) saat, kun puhut yhdelle Uhra's Great Gatella olevalle vartijalle. Toimita vartijan antama kirje Castle Squarella olevalle miehelle.
Olen nyt ekalla levyllä niissä kirotuissa madoissa jumissa. Mulla on yks semmonen sormus tai joku koru millä saan yhden hemmon niin että sille ei voi tulla paralyzeä. Voiko sitä jotenkin opettaa toisille vai saako niitä koruja jostakin paikasta lisää?
Alkaa todellakin hajottamaan tuo mato...
Olen nyt ekalla levyllä niissä kirotuissa madoissa jumissa. Mulla on yks semmonen sormus tai joku koru millä saan yhden hemmon niin että sille ei voi tulla paralyzeä. Voiko sitä jotenkin opettaa toisille vai saako niitä koruja jostakin paikasta lisää?
Alkaa todellakin hajottamaan tuo mato...
Olisi nyt sellanen kysymys, että mistä toun Gaamble taijan mahtaa löytää..? Vai tuleeko se automaattisesti jollain tietyllä levelillä?![]()
Kaupungissa nimeltä Tosca on majatalo josta saa yhdeltä tytöltä tehtävän. Gamble on palkintoja (toki jotain muutakin). Mutta tarkemmat ohjeet Täältä.