Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lost Odyssey -peliapuketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moshrum
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Lost Odyssey -peliapuketju

Tuo on eka taistelu missä on tosissaan ongelmia päästä läpi. Pitää kokeilla noita fire resistanceja. Crisis defencet onkin jo käytössä.

Tuo on eka taistelu missä on tosissaan ongelmia päästä läpi. Pitää kokeilla noita fire resistanceja. Crisis defencet onkin jo käytössä.

Tuossa vaiheessa mulla oli itselläni jo Nullify all elements ja kaikki muut absorbit paitsi earth, jotka Kaimille boostattuna teki hänestä loppupelin ajan kirjaimellisesti kuolemattoman. Itsellänikin tuo taistelu olisi tuottanut ongelmia, mikäli Kaim olisi jotenkin saatu edes tapettua. Yksin se sit hakkas ne tankit matalaksi:p Mutta tosiaan fire absorb/nullify on tuossa pop, ja tietty HP boostit. Samoin tuossa vaiheessa peliä pitäisi olla näitä "Chance to nullify damage"-skillejä, joita kannattaa esim. juurikin Kaimille iskeä kouraan. Ennen viimeisiä hipareita herättelee sit kaverit ylös, niin saa jokainen expat talteen.

Ja vasemman puoleinen aputankki kannattaa teilata ensimmäisenä, sillä se lataa päätankin kanuunan, joka tekee tosiaan melko perusteellista tuhoa.

Skillseihin ja lopun helppouteen liittyen:
Loppua kohden tuo peli meni kyllä niin ylihelpoksi. Immortaleille Slot+3/+5/+10 mahdollisti sellaisen überjumalan teon, ettei siinä yhdelläkään tulleella vastustajalla ollut minkäänlaisia jakoja. Nullify ailments/elements ja/tai absorbit, sekä kaikki mahdolliset boostit/dama absorbit laitettuna en nähnyt viimeisen levyn aikana kovinkaan montaa taistelua, jossa Kaimin hiparit olisi tippuneet alle viiden tonnin. Enkä ollut edes levuttanut hahmoja missään vaiheessa peliä. Mielestäni Slot-skillsit olisi voitu jättää pois pelistä. Samoin noi nullify all:it, ja olisi jätetty ainoastaan yksittäisinä, jolloin slottitila olisi pitänyt käyttää järkevämmin hyödyksi.

Skillseihin ja lopun helppouteen liittyen:
Loppua kohden tuo peli meni kyllä niin ylihelpoksi. Immortaleille Slot+3/+5/+10 mahdollisti sellaisen überjumalan teon, ettei siinä yhdelläkään tulleella vastustajalla ollut minkäänlaisia jakoja. Nullify ailments/elements ja/tai absorbit, sekä kaikki mahdolliset boostit/dama absorbit laitettuna en nähnyt viimeisen levyn aikana kovinkaan montaa taistelua, jossa Kaimin hiparit olisi tippuneet alle viiden tonnin. Enkä ollut edes levuttanut hahmoja missään vaiheessa peliä. Mielestäni Slot-skillsit olisi voitu jättää pois pelistä. Samoin noi nullify all:it, ja olisi jätetty ainoastaan yksittäisinä, jolloin slottitila olisi pitänyt käyttää järkevämmin hyödyksi.

Samaan asiaan...
Totta on, pelin alun muutaman ylivaikean vastuksen jälkeen sitä alkoi odottamaan että jos sieltä tulisi joku joka pistäisi edes vähän hanttiin. Kaikista säälittävintä oli kun viimenen Bossi (se viimeinen "muoto") kaatui kolmella vuorolla...WTF! Jotenkin tuo vaikaustason tasapaino ei ollut oikein tasapainossa.

Mistäs mahtaisi löytää Sundrech Glassesit?

Ja koska Ming mahtaa oppia Composite Magic 3? Minulla Mingillä on ollut jo pidemmän aikaa kakkostason Composite Magic ja leveleitä on kiertynyt jo 50, joten veikkaanpa ettei Ming opi niitä automaattisesti. Mistäs mahtaisi nuo varusteet löytää josta oppisi loput?

//

Ongelma ratkaistu :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Sorcerer's mansionissa olen jumissa, mutta nyt ei ole kyse omista taidoistani (tai ehkä juurikin niistä), vaan itse pelistä. Eli kun pitää asettaa sinne puutarhaan ne platet, niin eikö oikeasti ole mitenkään mahdollista saada sitä lähimpänä porttia olevaa enää irti kun sen on kerran laittanut paikoilleen? Itselläni ei meinaa ilmesty "remove" mainintaa, ainoastaan "open", jolla siis porttia voin yrittää avata, mikä ei tietenkään onnistu kun kyseinen plate on väärässä kohdassa. Onko kukaan saanut tuota enää uudestaan irti, kun on jo kerran se laitettu sinne?

EDIT: Eli siis, omaa osaamattomuutta ja/tai huomioimatta jättämistä se oli. Tuo ylin on koko ajan ollutkin siinä, siksi se ei irtoa. Ongelma ratkaistu, matka jatkuu!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tulipa sitten tahkottua läpi. Ongelmaa vaan ilmeni Skill Master- achievementeissa.

Kaikki mortaalien skill masterit on saatu, samoin Kaimin ja Sethin skill masterit. Kuitenkaan Mingin ja Sarahin kohdalla achievementit ei vaan suostu unlockaamaan. Kyse ei voi olla siitä, että puuttuisi joku accessory, koska Seth ja Kaim ovat kaiken oppineet. Olen selannut skillejä läpi uudestaan ja uudestaan, kaikki on kuolevaisilta linkattu, kaikki accessoryt näyttää opittuja, mukaanlukien special accessory/royal equipmentin vaativat. Onko pelini vaan päättänyt bugahtaa? Kellään kokemuksia tai ehdotuksia? (Olen myöskin kokeillut alueen vaihtamista useaan kertaan, tämäkään ei laukaise achin ilmaantumista.)

Pieni ongelma koskien 2CD alkua:

Ku oon siellä Kaimin vanhassa kämpässä ja pitäs löytää 3 platea nii missä se kolmas on? Löysin yhen jostai yläkerran huonees ja toisen takapihalt sielt puutarhast tjspt.

Pieni ongelma koskien 2CD alkua:

Ku oon siellä Kaimin vanhassa kämpässä ja pitäs löytää 3 platea nii missä se kolmas on? Löysin yhen jostai yläkerran huonees ja toisen takapihalt sielt puutarhast tjspt.

Sinun pitää "peilimaailmassa" siirtää sitä tolppaa, jotta saat sen yhden arkun auki, eli marssi sinne peiliin ja käy siirtään se tolppa pois tieltä, palaa takaisin sinne normaaliin maailmaan ja aukaise arkku. Sieltä löytyy se yksi plate.

toivottavasti auttoi

Nyt pääsin tämänkin läpi ja pakko kysyä onko toisella kierroksella mitään mitä ekalla ei ole? Huomasin ainakin että tallennuksessa näkyy joku tähti. Niin ja Kaim & Seth alottaa 50 tasoisena :D

Mahtaako kellään olla ratkontaa näihin Sed:in kaverusten löytämiseen, Pirate Fortressille.??:confused:

Ja ei olisi pahitteeksi jos saisi jhälppiä +5 ja +10 skill slott skillejen löytämiseen

1. Yhden löytää White Boalta, sieltä missä Ming soittaa harppuaan.
2. Sea of Bausista löytyy yksi tynnyriin piiloutunut.
3. Saman Citysta löytyy yksi, ison puun vierestä.
4. Sorcerers Mansionin vasemmanpuoleisesta huoneesta löytyy yksi, kunhan olet voittanut
Personan.
5. Veden alta Uhran itäpuolelta löytyy myös yksi. Löydät kuplien avulla. (Tämänkin löytymiselle muistaakseni on joku vaatimus. Joku valinnainen bossi siis pitää voittaa ennen tätä.)
6. Kelolon Villagessa on yksi. Laita Sed mukaan taisteluun osallistuviin hahmoihin ja juokse ympäri Kelolon Villagea. Jossain vaiheessa alkaa taistelu, jossa on mukana neljä yhtä Sedin piraattiystävää piirittävää kelolonia. Tapa kaikki kelolonit ennen kuin ne tappavat piirittämänsä merirosvon. Ei ole kovin vaikea tehtävä.

Slot + 10 accessoryn (1000 Years of Memories) saat, kun voitat Holy Beastin Numara Atollilla. Aluksi sinun pitää mennä Numara Atollin pohjoiseen päähän. Ming selittää jotain. Sen jälkeen palaa White Boalle ja mene huoneeseen, jossa Ming soittaa harppuaan. Ota harppu mukaan ja palaa Numara Atollille. Mene taas pohjoiseen päähän ja Ming kutsuu Holy Beastin soittamalla harppuaan.

Slot + 5 accessoryn (Freedom Armband) saat, kun puhut yhdelle Uhra's Great Gatella olevalle vartijalle. Toimita vartijan antama kirje Castle Squarella olevalle miehelle.

1. Yhden löytää White Boalta, sieltä missä Ming soittaa harppuaan.
2. Sea of Bausista löytyy yksi tynnyriin piiloutunut.
3. Saman Citysta löytyy yksi, ison puun vierestä.
4. Sorcerers Mansionin vasemmanpuoleisesta huoneesta löytyy yksi, kunhan olet voittanut
Personan.
5. Veden alta Uhran itäpuolelta löytyy myös yksi. Löydät kuplien avulla. (Tämänkin löytymiselle muistaakseni on joku vaatimus. Joku valinnainen bossi siis pitää voittaa ennen tätä.)
6. Kelolon Villagessa on yksi. Laita Sed mukaan taisteluun osallistuviin hahmoihin ja juokse ympäri Kelolon Villagea. Jossain vaiheessa alkaa taistelu, jossa on mukana neljä yhtä Sedin piraattiystävää piirittävää kelolonia. Tapa kaikki kelolonit ennen kuin ne tappavat piirittämänsä merirosvon. Ei ole kovin vaikea tehtävä.

Slot + 10 accessoryn (1000 Years of Memories) saat, kun voitat Holy Beastin Numara Atollilla. Aluksi sinun pitää mennä Numara Atollin pohjoiseen päähän. Ming selittää jotain. Sen jälkeen palaa White Boalle ja mene huoneeseen, jossa Ming soittaa harppuaan. Ota harppu mukaan ja palaa Numara Atollille. Mene taas pohjoiseen päähän ja Ming kutsuu Holy Beastin soittamalla harppuaan.

Slot + 5 accessoryn (Freedom Armband) saat, kun puhut yhdelle Uhra's Great Gatella olevalle vartijalle. Toimita vartijan antama kirje Castle Squarella olevalle miehelle.

Iso kiitos!!

Olen nyt ekalla levyllä niissä kirotuissa madoissa jumissa. Mulla on yks semmonen sormus tai joku koru millä saan yhden hemmon niin että sille ei voi tulla paralyzeä. Voiko sitä jotenkin opettaa toisille vai saako niitä koruja jostakin paikasta lisää?

Alkaa todellakin hajottamaan tuo mato...

Olen nyt ekalla levyllä niissä kirotuissa madoissa jumissa. Mulla on yks semmonen sormus tai joku koru millä saan yhden hemmon niin että sille ei voi tulla paralyzeä. Voiko sitä jotenkin opettaa toisille vai saako niitä koruja jostakin paikasta lisää?

Itse pelasin sen niin että pyörin siinä ennen sitä matoa ja keräsin kokemusta. Pidin sitä sormusta mikä estää paralyzen ensin toisella kuolemattomalla kunnes se oppi sen ja sitten toisella. Lopuksi annoin sen Jansenille joten kaikilla oli se taito. Kuolemattomat oppii niitä niin että pitää vaan niillä niitä taisteluissa. Aina kun voitat taistelun niin että se sormus on jommalla kummalla niin se vähän oppii sitä enemmän...

Jos oikein muistan, niin se taito kannattaa opettaa kuolemattomille ennen siihen taisteluun menemistä. Elikkä laitat sormuksen kuolemattomalle ja tappelet vihuja vastaan ennen sitä bossia niin pitkään, että hahmo oppii taidon. Käyt sitten laittamassa sen skilleistä päälle. Kun kuolemattomat on oppinut taidon laitat sormuksen kuolevaiselle, että hänelläkin on suoja päällä.

Edit. Vähän myöhässä.. :P

Olisi nyt sellanen kysymys, että mistä toun Gaamble taijan mahtaa löytää..? Vai tuleeko se automaattisesti jollain tietyllä levelillä?:confused:

Olisi nyt sellanen kysymys, että mistä toun Gaamble taijan mahtaa löytää..? Vai tuleeko se automaattisesti jollain tietyllä levelillä?:confused:

Kaupungissa nimeltä Tosca on majatalo josta saa yhdeltä tytöltä tehtävän. Gamble on palkintoja (toki jotain muutakin). Mutta tarkemmat ohjeet Täältä.

Ylös Bottom