Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lost Planet

[FIN]Scorpion

New Member
Mitenkäs saa tapettua 10 kentän loppuvihun, kun se ei tunnu menettävän yhtää elämää vaikka ammun sen mahassa olevia kahta reikää ja sit sen molemmat lonkerot ammun, mutta kumpikaan ei kuluta sen elämää.
 
Vastaus: Lost Planet

[FIN]Scorpion sanoi:
Mitenkäs saa tapettua 10 kentän loppuvihun

Ammut ensin sitä lonkeroa niin kauan, että se menee maan alle, lähdet perään ja ammut (kolme piisaa muistaakseni normal:lla ainakin) raketeilla sen lonkeron kolon paskaksi. Teet saman toiselle lonkerolle. Sen jälkeen ammut sitä örmyä "suuhun" kun se aukaisee sen. Itse tapoin sen pelkästään raketteja ampumalla.
 
Vastaus: Lost Planet

Itselläni on ongelmia Mission 07 kanssa.
Jos satutte muistamaan, miten veditte tämän levelin läpi, niin kertokaa ihmeessä. Pääsen suhteellisen pitkälle levelissä, mutta jossain vaiheessa VS:siä alkaa tulla niin paljon, että minulla ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä niille. :confused:
 
Vastaus: Lost Planet

Itselläni on ongelmia Mission 07 kanssa.
Jos satutte muistamaan, miten veditte tämän levelin läpi, niin kertokaa ihmeessä. Pääsen suhteellisen pitkälle levelissä, mutta jossain vaiheessa VS:siä alkaa tulla niin paljon, että minulla ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä niille. :confused:

Itse pärjäsin VS:ssille vallan mainiosti jalkamiehenä laserkiväärillä varustautuneena. En nyt muista tota ks.tehtävää, mutta yleensä tuli robottikuskina heiluttua melko vähän- söivät liian rajusti lämpöenergiaa.
 
Vastaus: Lost Planet

Danke.
Joo vähän eteenpäin pääsin, mutta nyt olen taas ongelmissa jollain tavalla.
En tiedä mihin pitäisi mennä Mission 07 sen jälkeen kun olet astunut siitä ovesta sisään ja päässyt VS:siä karkuun.
Kaikki viholliset olen tappanut, mutta ei hajuakaan mihin pitäisi suunnata.
Kaikki paikat on kaluttu läpi, mutta ei tuppaa löytymään mitään. Jos nyt joku sattuu tietämään vastauksen niin mielelläni kuulisin.

Edit: Problem Solved. Tais mennä varmaan puol vuotta ennen kun aloin taas pelailemaan, mutta nyt meni sitten 7. level ihan mennen tullen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom