Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lost: Via Domus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Thilli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Lost: Via Domus

Enpä nyt viitsinyt tehdä apuketjua tälle pelille joten kysyn täältä. Olen vähän jumissa siellä luukussa kun Sayid jäi oven taakse. Tietokone rupesi piippaamaan, syötin ne numerot ja seuraavaksi pitäisi ratkoa se paneelipulma. Eli mikä niistä kolmesta on se oikea, ja miten se selvitetään? :D

Itse kävin tänään ko. pelin hakemassa ja vähän sekavat tunteet on päällä.
Jotenkin odotin vapaampaa seikkailua ja,että pystyy pyörimään saarella vapaasti.
Mutta kulku on rajattu aika lailla.Ja muutenkin tarinan kulku tuntuu jotenkin oudolta.

No mutta en nyt ehtinyt pelata,kuin 30min eli ehkäpä se tästä vielä aukenee.
Niin ja pientä ruudunpäivitystä tuntuu olevan,eli sellaista pientä nykimistä.
Grafiikka on 9 luokkaa ja ääninäyttelemisestä en edes niin yleensä välitä,et kaipa sekin ihan ok on.No huomenna ruvetaan pelaamaan kunnolla ja katsotaan monta tuntia menee läpipeluuseen...

Enpä nyt viitsinyt tehdä apuketjua tälle pelille joten kysyn täältä. Olen vähän jumissa siellä luukussa kun Sayid jäi oven taakse. Tietokone rupesi piippaamaan, syötin ne numerot ja seuraavaksi pitäisi ratkoa se paneelipulma. Eli mikä niistä kolmesta on se oikea, ja miten se selvitetään? :D

Jokainen paneeli pitää ratkoa. Eka vaan keräät kaikki ne Fuset vai mitä ovat ja alat pähkäilemään.

Itse vedin äsken pelin läpi. Hyvä peli oli, mutta aika helppo ja lyhyt. 900gs tuli kerättyä ja 6 jäi uupumaan. Pitänee nekin hankkia.

Pakko oli sittenkin ruveta heti testailemaan peliä.
ja ihan hyvältähän tämä rupee vaikuttamaan.Mutta ei vaan tyhmä pää tajua
miten niitä paneeleita oikein luetaan?Olen siellä lentokoneessa sisällä,
mutten hiffaa miten ne kaaviot oikeen menee,vaikka siinä on se helppi osio?

No nyt täytyy sanoa että ei pituudella leuhkittu tämän pelin kanssa. Kävin päivällä ostamassa ja nyt on läpi. Luultavasti peliin meni n. 5-6 tuntia aikaa, mutta en sano silti että peli olisi mitenkään surkea.

Jotku tehtävät ovat monelle varmasti todella helppoja ja näin koin itsekkin tehtävät aluksi. Monta kohtaa on kuitenkin, että ilman internetin apuja tuskin olisin jaksanut pelata tai yrittää päästä niistä läpi omin neuvoin.

Peli oli minulle kuin piristysruiske koska muuten olen lähes poikkeuksetta pelannut räiskintäpelejä, tässä taisi räiskinnässä kuolla about 5 ihmistä eikä asetta pystynyt edes esille ottamaan kuin hyvin harvoin.

Tarina on omasta mielestäni ihan ok, mutta kun en Lost -sarjaa ole pahemmin seurannut niin jotenkin imeydyin peliin vieläkin enemmän. Pelattava hahmo ei kuitenkaan liity TV-sarjaan ollenkaan. Hahmojen naamat ja muutaman hahmon ääninäyttely on kyllä aika surkeita, mutta aina ei voi olla parasta.

Jokaisen pelissä pelatun episodin välissä tulee hieno kooste mitä on tehty ikäänkuin katsoisin sarjaa telkkarista (mitä tapahtui viime jaksossa). Gafiikat ja äänet ovat kyllä lisenssipelille ihmeen hienot, varsinkin vesi.

TV-sarjassa nähty musta pilvi itseäni hieman jo nauratti, mutta tässä se oli oikeasti pelottava joka johtui luultavasti hyvistä äänitehosteista. Pelissä oli muutenkin todella paljon vaihtelua ja niille jotka haluavat pelata pelin ilman mitään internetin apuja, olkaa hyvä vaan.

Pelin huonoiksi puoliksi laittaisin välillä olevat todella helpot tehtävät. Samalla checkpointteja on liian vähän ja kun äkkikuolema yllättää niin välillä joutuu myös katsomaan videon eli sama ongelma kuin Gears of Warissa. Välillä ukko jää kiinni pusikkoon, mutta se ei menoa haittaa.

Tämä peli onkin minusta todella hyvä vuokraus kohde. Jos olette pelistä kiinnostuneet, vuokratkaa se tai ostakaa 20e. Itselläni peli maksoi about 45-50e mutta en silti kadu sitä. Jos vaan et ole mikään perfektionisti niin tästä löytyy kyllä viihdettä sen 6 tunnin ajaksi.

PS. Saavutuksia sain 885 pistettä ja vain yhden 20 pisteen saavutuksen palasin myöhemmin pelin pelattuani huoraamaan ja se huoraus kesti n. minuutin. :)

PPS. Näin lopussa luultavasti rumimman räjähdyksen minkä olen aikoihin nähnyt, onneksi ei paljoa räjähdyksiä ollut. :)

Pakko oli sittenkin ruveta heti testailemaan peliä.
ja ihan hyvältähän tämä rupee vaikuttamaan.Mutta ei vaan tyhmä pää tajua
miten niitä paneeleita oikein luetaan?Olen siellä lentokoneessa sisällä,
mutten hiffaa miten ne kaaviot oikeen menee,vaikka siinä on se helppi osio?

No siis alussa sulla on jtn. 100, vaikka poweria. Kun laittaa semmoisen palikan missä on neljä suuntaa, se miinustaa tehoa 30 eli silloin on jäljellä enään 70. Ne tehojen määrät mitä mikäkin palikka vie lukee kyllä vasemmassa ylänurkassa. Vaikea selittää mutta erit mittarit tarvii erin määrän virtaa ja itse en löytänyt ainakaan mistä olisi nähnyt sen lukeman mikä tarvitaan.

Jos joku muutenkin tarvii jossakin apua niin menee youtubeen ja siellä on videot missä joko peli on pelattu läpi, hyvät ohjeet saa samalla. :)

Hmm... itse en myöskään ole sarjaa tullut hirveästi seuranneeksi, mutta tämä peli herättää silti hienoista kiinnostusta. Ehkäpä juurikin siksi, että lajityyppi näyttäisi olevan aika seikkailupelimäinen ja keskittynyt paikkojen tutkimiseen sekä pulmien ratkontaan. Tällaisia pelejä kun ei hirveästi XO:lle ole tainnut ilmestynyä. Eikä tässä genressä taida hirveästi parempiakaan pelejä olla tarjolla, vai onko?

Mistäköhän tätä saisi halvimmalla? Ei viittis ihan täyttä hintaa kuitenkaan maksaa, kun ilmeisesti ei ole mikään kovin pitkäikäinen kokemus.

suomesta 49,90 taitaa olla normi hinta ja Cdonista 44 + postit.... Play-Asiasta kuten itse affitan saa sen n 34.:cool:

Viimesimmissä flashbackissä jossa kerrot sen naisen olevan reportteri jotta pääset hissiin niin sen mestan aulassa kun katsot toiseen kerrokseen näet musta ihoisen papin? Eikös se ollut mr. Ekon veli? Sekavaa tekstiä, mutta yrittäkää saada selvää...

Tuosta papista, ei kyllä itse oikein tullut tarkkaan katottua, mutta onhan tuokin mahdollisuus. Ja itse peliin, ihan mielekäs kokemus tähän mennessä ollut, suurena Lostin fanina on mukava päästä kulkemaan saarella, varsinkin se kohta, jossa juostiin savua karkuun oli hieno kokemus. Upea tunnelma. Vielä kun itse sarjan henkilöt olisivat tehneet ääninäyttelyn, olisi peli parantunut huomattavasti.

Tuosta papista, ei kyllä itse oikein tullut tarkkaan katottua, mutta onhan tuokin mahdollisuus. Kysymys vielä;
mitä ihmettä minun pitäisi tehdä kun se yksi äijä istuu sidottuna sen pukumiehen kanssa jolla on pistooli? Kun oven avaa kuolee heti .

Heti kun avaat oven niin ammut sen pukumiehen. Saattaa olla hankalaa, mutta kyllä se onnistuu

Viimesimmissä flashbackissä jossa kerrot sen naisen olevan reportteri jotta pääset hissiin niin sen mestan aulassa kun katsot toiseen kerrokseen näet musta ihoisen papin? Eikös se ollut mr. Ekon veli? Sekavaa tekstiä, mutta yrittäkää saada selvää...

Kyllä se munkin mielestä muistutti Ekon veljeä, mutta saattohan olla Eko myös itse. ;)

Tuossapahan tuo nyt meni läpi. Pakko myöntää aivan syntisen lyhyt peli. Ihan mukava kokemus, ei kuitenkaan mitään parhautta. Tuo lopetus oli kyllä vähän hämärä..

Tuossapahan tuo nyt meni läpi. Pakko myöntää aivan syntisen lyhyt peli. Ihan mukava kokemus, ei kuitenkaan mitään parhautta. Tuo lopetus oli kyllä vähän hämärä..

Siitä voisi aika helposti päätellä että jatkoa on tulossa. Ei minua kyllä haittaa vaikka tulisikin.

Nyt joku teistä läpipelanneista myy sen reilusti mulle 20:llä, yhteyttä YV:llä :) :) :)

Nyt joku teistä läpipelanneista myy sen reilusti mulle 20:llä, yhteyttä YV:llä :) :) :)

Kannattaa varmaan käyttää tuota kauppaosiota. Muutenkin itse sain sen vaihdettua DMC 4:seen joten ei todellakaan huonot kaupat.

Oli kyllä harvinaisen lyhyt peli, jossa oli helpoimmat gamerscoret omistamistani peleistä. Eikä edes tarvinnut katsoa apua mistään :D

Yllättävän hyvä oli lisenssi roskaksi. Pulmat olivat hyviä vaikka ehkä turhan helppoja. Myös "estejuoksu" osuudet olivat kivoja. Muutenhan peli olikin aika kökkö.

Ylös Bottom