Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lost

Vastaus: Lost (Nelosella klo 21:00 - alkaen 26.1.2006)

-mic- sanoi:
Joo, taitaa olla joku 42 aika tarkka jaksojen kesto.
20 minsaa mainoksia? wtf :mad:

Perinteisesti tunnin slottiin sijoitettujen TV-sarjojen kesto on juurikin tuo 42 min/jakso. Eilinen Lost katkaistiin kahdella mainostauolla, jotka molemmat kestivät nelisen minuuttia, lisäksi ohjelmien välissä tulee aina vähintään saman verran mainoksia ja lisäksi muutama minuutti mainoksia tulevista ohjelmista.

Puolen tunnin ohjelmapaikkaan sijotetut sarjat puolestaan kestävät n. 21-22 min/jakso (esim. Simpsonit, Pulmuset)

Ja itse Lostista: ihan lupaava alku ja vaikuttaa kieltämättä melko koukuttavalta sarjalta. Pitänee ensin katsoa muutama jakso ja sitten mahdollisesti harkita DVD-boksin hankkimista.

Hyvä sarja on, harmittaa vaan että olen jo katsonut ensimmäiset 10 jaksoa, täytyy tyytyä Shieldiin ja Deadwoodyyn tällä hetkellä

Huomaa, että sarja on suosittu, kun koitan päästä nelosen sivuilla osallistumaan Lost t-paita arvontaan, niin koko sivu on nyt ruuhkautunut ja ei pääse osallistumaan kisaan.

edit: nyt pääsin odotus juttuun. :)

[FIN]Scorpion sanoi:
Huomaa, että sarja on suosittu, kun koitan päästä nelosen sivuilla osallistumaan Lost t-paita arvontaan, niin koko sivu on nyt ruuhkautunut ja ei pääse osallistumaan kisaan.

edit: nyt pääsin odotus juttuun. :)
olet osallistuja numero 2081. wow :rolleyes:
jopa ehkä paremmat saumat voittaa kuin konsolifinin
arvonnoissa :p

Hiukan himottaisi tilata DVD-boksit, kun tämä tosiaan etenee niin pirun hitaasti viikkosarjaksi.

Oliver sanoi:
Hiukan himottaisi tilata DVD-boksit, kun tämä tosiaan etenee niin pirun hitaasti viikkosarjaksi.

No älä. Lost muutti torstain ikuisesta inhopäivästäni yllättäen liki viikon parhaaksi päiväksi. Olisipa rahaa ostaa se kausiboksi.

Mutta ei kait tässä nyt joudu koko yötä valvomaan tuon t-paitakisan parissa?

Oliver sanoi:
Ai sä jaksat katsoa sitä? Musta tuntuu että mun katsominen loppui tämän iltaiseen jaksoon. Heikot näyttelijät, henkilöiden käyttäytyminen on epäuskottavaa, dialogi on kökköä (ja epäuskottavaa), lähikuvat ja pitkitetyt ilmeilyt tyyliin Kauniit ja Rohkeat - ei niinku ymmärrä miten sarja voi olla niin suosittu jenkeis... ei kun voinhan mä sen toki ymmärtää.
Mut onhan siinä kauniita ihmisiä ja käsikirjoittajat ovat tajunneet miten pitää ihmisten mielenkiinto yllä... niin no ehkä vielä ensi kerralla tsekkaan sen jos ei satu olemaan jotain kivan väristä maalia kuivumassa. Ehkä se paranee vanhetessaan.

Sarja kyllä etenee sen verran hitaasti, että sen seuraaminen televsiosta jakso per viikko -tahtia olisi aika hidasta. Varsinkin sitten, kun homma alkaa varsin jänniksi mennä ;) Mielenkiintoinen sarja kyseessä, vaikka laahaakin välissä. Kyllä tämä hakkaa kolmosen tarjonnan mennen tullen.

Itse olen katsonut jo koko season 1:sen ja kyllä siihen perkule jäi niin koukkuun että ei jaksaisi odotta season 2:sta :)

-mic- sanoi:
olet osallistuja numero 2081. wow :rolleyes:
jopa ehkä paremmat saumat voittaa kuin konsolifinin
arvonnoissa :p

Ite oon osallistunut jo kolmen paidan arvontaan ja yhden paidan kohdalla tuli, että olen osallistuja numero 985. Nopeita kirjottajia on osallistunut tähän mennessä. :p

Karma sanoi:
niin no ehkä vielä ensi kerralla tsekkaan sen jos ei satu olemaan jotain kivan väristä maalia kuivumassa.
Mutta tässä se maali on aina vähän eri sävyistä. ;)

No joo, turhan iso osa näyttelijöistä on tusinasarjojen ruuduntäytteitä, mutta toivon tietysti kuolon korjaavan satoaan katsojaa siunaavalla kädellään mahdollisimman pian. :)

EDIT: Ai niin : käyttäytyminen on epäuskottavaa, dialogi on kökköä (= Minority Report) :D + se tarinan ilmiselvä kaavamaisuus.

[FIN]Scorpion sanoi:
Ite oon osallistunut jo kolmen paidan arvontaan ja yhden paidan kohdalla tuli, että olen osallistuja numero 985. Nopeita kirjottajia on osallistunut tähän mennessä. :p

Samaa mietin myös; nopein tulos tähän mennessä 21. En tosin tiedä onko kyse siitä, klikkaako sitä osallistumisnappia nopeasti vai täyttääkö tietonsa kiireellä. Nuo paidathan muuten arvotaan vasta ensi maanantaina (13.2 ), vaikka aluksi kuvittelinkin, että pitää vahdata koko päivä että olisi saumaa saada moinen (vaikka ei siihen suurta hinkua olekaan, mutta ainahan nämä kilpailut ovat silti hauskoja :P)

Ja itse sarja vaikuttaa tähän mennessä hyvältä. Pitää malttaa katsoa Nelosen tahtiin, kun televisiosta tulee nykyään muutoin niin harvoin hyviä sarjoja, tai ainakin kunnes missaa jakson.

Harmittaa, kun tulee vain kerran viikossa, jonka lisäksi tunnin lähetys pilkotaan 2-3 tunnelmaa rikkovan mainoskatkon kanssa. Saisivat ottaa kolmosesta mallia ja näyttää 2 kertaa viikossa.

Sormusaave sanoi:
Harmittaa, kun tulee vain kerran viikossa, jonka lisäksi tunnin lähetys pilkotaan 2-3 tunnelmaa rikkovan mainoskatkon kanssa. Saisivat ottaa kolmosesta mallia ja näyttää 2 kertaa viikossa.

Musta taas toi on ihan hyvä, että tulee tunnin jakso kerran viikossa, kun kyl nää viikot kuitenki menee aika nopeasti.

24-sarjan osalla kyllä olen taas tyytyväinen, että näyttävät kaksi jaksoa viikossa, koska muuten se juoni tuntuis etenevän liian hitaasti. Kyl nyt oikeestaan on välil tuntunut, että vähän liiankin nopeeta tahtia toi 24 on edenyt, mutta eipä se minua haittaa.

[FIN]Scorpion sanoi:
Musta taas toi on ihan hyvä, että tulee tunnin jakso kerran viikossa, kun kyl nää viikot kuitenki menee aika nopeasti.

24-sarjan osalla kyllä olen taas tyytyväinen, että näyttävät kaksi jaksoa viikossa, koska muuten se juoni tuntuis etenevän liian hitaasti. Kyl nyt oikeestaan on välil tuntunut, että vähän liiankin nopeeta tahtia toi 24 on edenyt, mutta eipä se minua haittaa.

Tunnin jakso, joka kestää n. 40 min.

Shmn sanoi:
Samaa mietin myös; nopein tulos tähän mennessä 21. En tosin tiedä onko kyse siitä, klikkaako sitä osallistumisnappia nopeasti vai täyttääkö tietonsa kiireellä. Nuo paidathan muuten arvotaan vasta ensi maanantaina (13.2 ), vaikka aluksi kuvittelinkin, että pitää vahdata koko päivä että olisi saumaa saada moinen (vaikka ei siihen suurta hinkua olekaan, mutta ainahan nämä kilpailut ovat silti hauskoja :P)

Minulla paras numero on tähän mennessä 17. Ovelasti tuli huomattua, että osallistumisikkunoiden välit tosiaan noudattavat mm. sivuston oikeasta ylälaidasta löytyviä mystisiä numeroita ;) Osallistumisikkunaan aikaa laskeva kello muuten lyö hieman hitaasti, sillä sen sekunti on hieman pidempi kuin kuuluisi. Toisaalta kello laskee aloitusajan aina "oikean" ajan mukaan, kun sivun avaa uudelleen. Mikäli sivu on siis kauan ollut putkeen auki ja aikaa on 20 sekuntia jäljellä, saattaa arvonta olla jo menossa :P

Mitä pidemmälle tätä on nyt katsonut, sitä enemmän on alkanut miettimään, että onko tämä edes hyvä sarja. Alkuasetelma on toki mielenkiintoinen, mutta jokin siltikin vain puuttuu. Täytyy katsoa lisää, nyt menossa joku 8/25.

Ylös Bottom