Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LOTR Two Towers -kisa / Osa 2

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

XShava

KonsoliFIN Alumni
Nyt on vuorossa toinen osa LOTR-kisasata, joissa jälleen yksi onnekas saa palkinnoksi Electronic Arts lahjoittaman elokuviin perustuvat Lord Of The Rings Two Towers -pelin sekä t-paidan!

Toisen viikkokisan kysymys:

Elokuvassa Fellowship of the Ring oli toimintakohtaus, joka poikkesi rutkasti alkuperäisestä kirjasta. Morian kaivosten peikkohirviö riehui valkokankaalla koko komeudessaan, toisin kuin kirjassa, jossa peikosta näkyi vain vilahdus. Mikä osa hirviöstä vilahti kirjassa Sormusten ritarit?
 
eiii!! katoin kirjasta sitten kun olin vastannut ja vastasin väärin.. pah se siitä pelistä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tonttu
eiii!! katoin kirjasta sitten kun olin vastannut ja vastasin väärin.. pah se siitä pelistä

No aina ei voi voittaa. Ensi viikolla sitten parempi onni.
 
No olipahan siitä kirjan lukemisesta jotain hyötyä, eli oikein tämä meni ainakin siltä näyttäisi...
 
onko peli edes hyvä??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
olipa helppo vastata sillä juuri olin lukemassa kirjaa siitä kohdin :p ja kirjahan on tullut luettua aikaisemmin ainakin 10 kertaa.. :D
 
kaamoz mainitaanko mielestäsi siinä kohtaa kaksi ruumiinosaa??
tai sitten tämä 22 painos on puuta heinää
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Jee! Vastasin tilaston mukaan oikein! :p

ei vaan arvasit ihan vain tilastollisesti eniten vastattuun, kuitenkaa suurin osa edes lukenu kirjaa ni pieleen menee ;)
 
Kirjan englanninkielisess?kin versiossa mainittiin kaksi ruuminosaa... T?m? meneekin arvauksen puolelle...
 
Kysymys on aseteltu siten, että vain yksi noista on oikein. Kirjassa mainitaan kaksi juttua, mutta toinen on tarkemmin katsottuna epäyhteensopiva vastausvaihtoehtojen kanssa. :)

Eli vastasin oikein. Kesti 10 min löytää. :8
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom