Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Löytyneitä "bugeja" NHL 2002:sta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SakariS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

SakariS

New Member
Eli ite oon huomannu pari bugia joista eilinen veti kyllä suun ekaks maireaan hymyyn sitten hämmästykseen sitten vitutukseen ja sitten taas hymyyn... eli onko teille käyny näin?

Peli oli Chigago - Corolaado. Lämäsin "Vandenbussella" kohti Royta joka katkaisi pelin. Tapani mukaan menin taklaileen raukkamaisesti selästä kun peli oli jo poikki => PLING! mulle jäähy, samalla joku coloraadon pakki ajelee kostoksi minut yli ja mitä tekee tuomari... viheltää mulle rankgaistuskuljetuksen!!!

Noh, ei siinä mitään... sitten näytettiin kun Vandenpusse valmistautuu rangaistuskuljetukseen vastassaan ROY. Hmm, yhtäkkiä Vandenpusse luisteleekin jäähylle ja rankkari jää ampumatta. Tämän jälkeen pelasin sitten 2 min alivoimalla.

Pelin jälkeen kattelin tilastoja. Siellä oli merkattu yks rangaistuskuljetus vaikka sitä ei koskaan kuljetettu, hauskaa :)

------------------------------------------------

Toinen "Bugi" on sellainen joka poikkeaa NHL;n tavoista... Jos peliaikaa on erästä jäljellä 3 minuuttia ja saa esim. tappelusta 5 minuuttia niin tappelijat joutuu jäähyaitioon vaikka oikeasti "real life" nämä pelaajat pääsisivät jo kuivaileen hikea ja odotteleen erätaukoa pukukoppiin...

Olettakos muut arvon herrat löytäneet mitään jännää???

Toi rangaistuslaukaus-bugi on jo tuttu.

Lisää bugeja olen löytäny niistä kortti tehtävistä. Esimerkiksi tee 100 maalia 50 ottelussa tuli täyteen mutta mitään kortti-pisteitä en siitä saanut. Samoin kävi kun voitin oman konferenssini ja divisioonan.

Olettekos jo löytäneet sen varman maali-kikan?

Joskus ku joku pelaaja loukkantuu, ni seuraavassa kuvassa se jotai veryttelee ja selostaja sanoo et se on tullu takas pelii, vaikka se oikeesti loukkaantu.
Joskus jossain vanhassa NHL:ssä kerran luistelin vaa maalii kohti, mut olin aika kaukana maalista ni yht äkkii se pelaaja lähti tuulettelemaa ja selostaja huus "What a wonderful goal!" Se oli hauskaa se :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Morden
Olettekos jo löytäneet sen varman maali-kikan?

Joo, mutta en kyllä sitä käytä, enkä ole harjotellut. Se tehdään siniviivan jälkeen näpyttelemällä rystypuolelta (luultavasti). Maalivahti nousee hieman ja kiekko lentää yli. Kerran tein pelissä vahingossa tollein. Gamefaqsin boardeilla joku selitti ton kunnolla.

no yks "bugi" on se että pelin kannessa oleva Lemieux lopettaa ekan kauden jälkeen mistä minä ikuinen Pittsburgh fani olen aika saatanan katkera

No itse aiheutin vastustajan pelaajalle lonkkavamman ja se joutui sairaalaan, mutta tulipa pirulainen kuitenkin pokkaamaan parhaan pelaajan palkinnon pelin loputtua :D

Dallas-Toronto

Oli ottelupari jolla kaverini kanssa pelattiin muutama harjoitusmatsi ja jokaikisessä pelissä ainakin kerran selostaja hehkutti Anaheimin loistavaa maalipaikkaa.
Ekalla kerralla molemmat ihmeteltiin, että täh, sanoiko se muka Anaheim. Toisella jo naureskeltiin, että kyllä se Anaheimia huutaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikaalto
Joo, selostajat joskus hehkuttavat anahaimia vahingossa. Bugihan tuo on.
Noita selostusbugeja siellä varmaan on enemmänkin mutta eilen "sattui" tällanen korvaan kun pelasin playoffia chicagolla.
Tein Dazella maalin(oli 15. maali playofsseissa) niin selostaja hehkutti että ko maali oli Dazelle kauden 15. maali... pilkunViilaustaTaiEiTulipahanVainMieleen.

Mulla on toi paitsio parikertaa sekoillu. Kun oikeasti olisi pitänyt tulla paitsio niin sitten ei tulekkaan, mutta sit taas ku ei pitäisi tulla paitsioo niin tulee. No eihän tuo nyt niin suurta ole, mutta ajattelin kuiteski kirjottaa tänne.

Tämähän on tuomarin tekoäly. Välillä kone arpoo, vihelletäänkö paitsio vai ei. Sama juttu rangaistuksissa. Joskus saa mättää poikittaisella takaapäin ilman jäähyä ja välillä pienestä tönäisystä saattaa saada rangaistuksen.
Hei kamaan.. tuomarit sekoilee oikeestikin.

Olisiko ollut Enitseel 98, kun Iso Erkki Lindrosilla ajoin Toronton maalivahdin Felix Potvinin jäihin; seurauksena kuolema :confused: Jotain tuollaista se väitti ja eiköhän se Potvin siellä maalissaan pysynyt. Eric meni kuitenkin kohteliaana istumaan boksiin 2 minuuttistaan :D

Yksi mielenkiintoinen bugi oli kauteni all-stars ottelun joukueiden kokoonpanoissa: Owen Nolan pelasi World All-Starsissa!! Johtunee siitä että vaikka mies onkin kanukki (mm. valittu SLC-kisoihin Team Canadaan ja pelasi tämän vuoden All-Star pelissä Pohjois-Ameriakan joukkueessa) niin kaveri on kuitenkin syntynyt alunperin Belfastissa Irlannissa. Peli näköjään päättää mihin joukkueeseen kukin kuuluu sen perusteella missä he ovat syntyneet...

NHL 2002:ssa tulee välillä aivan liian helposti omia maaleja. Ei tartte kuin hiukan luistella kiekon kanssa oman maalin edestä, nii omissa soi. Toinen bugi on sellanen, että välillä kun vastustaja tulee läpi esim. yhdellä yhtä vastaan ja kun yrittää taklata sitä, niin se vastustaja menee omasta pakista läpi ja jatkaa matkaa, vaikka oikeesti sen taklauksen ois pitänyt osua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Toinen bugi on sellanen, että välillä kun vastustaja tulee läpi esim. yhdellä yhtä vastaan ja kun yrittää taklata sitä, niin se vastustaja menee omasta pakista läpi ja jatkaa matkaa, vaikka oikeesti sen taklauksen ois pitänyt osua.

Tietokone huijaa, jos ei muuten pärjää. Aina kun oot voitolla useammalla maalilla, niin kone saa tehtyä ihan ihmeellisiä maaleja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Toinen bugi on sellanen, että välillä kun vastustaja tulee läpi esim. yhdellä yhtä vastaan ja kun yrittää taklata sitä, niin se vastustaja menee omasta pakista läpi ja jatkaa matkaa, vaikka oikeesti sen taklauksen ois pitänyt osua.
Tosiaan kone osaa "väistää" taklauksen melko mallikkaasti... yks yhtä vastaan tilanteissa onkin parempi vaan yrittää ottaa kiekkoa mailalla ja välttää kontaktia viimeiseen asti(A La Kipru).

Sain rangaistuslaukauksen jollain Islandersin pelaajalla. Sitten kun lähdin hyökkäämään kohti maalia, niin huomasin että en ollutkaan enää yksin vaan muutkin joukkueeni pelaajat lähtivät luistelemaan perääni! siis, hyökkäsin rangaistuslaukauksen koko joukkueella.

Ylös Bottom