Löytyykö tällaista "lentelypeliä"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Altern
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Altern

New Member
Hankin suunnilleen viikko sitten GBA SP:n. Vaikka Yoshi's Islandin pelaaminen läpi on vielä pitkän aikavälin projekti, ajattelin hankkia jotain lisäpelattavaa...

Muistin että joskus kauan sitten pidin kovasti sellaisista peleistä, joissa lenneltiin aluksella luolastossa painovoiman armoilla. Useammassa kuin yhdessä pelissä hilattiin luolasta lopulta jonkinlainen köyden päässä kuula ylös avaruuteen.

Erilaisia lajeja edustavia pelejä tuntuu olevan vaikea löytää tasohyppelyiden ja RPG:eiden seasta. Mahtaisiko minua paremmin GBA:n pelivalikoimaan perehtynyt osata kertoa, löytyykö kuvailemaani muistuttavia pelejä tälle laitteelle?

En nyt ihan varma ole minkälaista peliä olet hakemassa, joten voi mennä vähän hutiinkin, mutta jos avaruusaluksella luolissa lentely ja ammuskelu kiinnostaa, niin ainakin itse olen aikonut tsekata Iridion II- pelin. Peli on alhaalta ylös rullaava (tai eteenpäin rullaava, miten sen nyt ottaa), joka muistuttaa arvostelujen ja kuvien perusteella aika paljon vanhoja 2D-luolaräiskintöjä.

Myös Phalanx ja Iridion 3D ovat saatavilla, mutta en ole noita pelaillut.

R-type III: The Third Lightning on luultavasti myös tulossa GBA:lle tosin nyt kun etsin jotain juttua pelistä, niin löysin vain vuoden takaisia E3-juttuja... mitäköhän tuolle pelille kuuluu?

Altern taitaa puhua pelistä nimeltä Thrust ja sen eri variaatioista (TurboRaketti!) joita ei kyllä GBA:lle taida löytyä.

R-Type 3:selle taisi käydä niin, että peli on valmis mutta julkaisijaa ei syystä tai toisesta ole löytynyt. Mene ja tiedä. Kyllä sille kysyntää varmasti olisi.

Ylös Bottom