Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Luigi: Mistä löytyy 9. Buu ??

Mika73

Well-Known Member
Eli 8/50 Buuta olen metsästellyt... Mutta missä piileksii seuraava.. Kämppää on tullut ravattua edestakaisin jo melkoisesti.

Lukittuja oviakin on jonkunverran.

Pitäisikö tehdä jotain käytävällä edestakaisin kävelevälle haamulle, joka kantaa kynttilää.. Sain sydänmen esiin vain Gameboy Horrosissa.

Entä ennustaja? Onko tässävaiheessa jotain mitä tälle pitäisi vielä?

Olenkohan jättänyt jonkun paikan imuroimatta.. 9 buu.. pysyy piilossa.. eikä haamututka piipitä.
 
Mites sen vauvahaamun saa imuroitua? Ryökäle ei näytä sydäntään. kun keikuttaa sitä keinuhevosta, ryhtyy se pentu jahtaamaan mutta imurointi ei onnaa.
 
Frank: Kun se alkaa paiskomaan Luigia niillä nalleilla tms. imustele ne imurillasi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Mites sen vauvahaamun saa imuroitua? Ryökäle ei näytä sydäntään. kun keikuttaa sitä keinuhevosta, ryhtyy se pentu jahtaamaan mutta imurointi ei onnaa.

Hahaa.. :) Kerrankin minä ei niin fanaattinen pelaaja.. :) Olen sinua edellä..

Baby haamu oli helppo.. Nappaa pallo imuriin ja ammu sillä haamua.. Kiukustuta se oikein kunnolla.. Ja väistele sen ammuksia/keinuhevosia.

Aina kun tulee pallo otat pallon imuriin ja aammut haamua sillä.. Sitten saat imuroitua.. Tämän joutuu toistamaan useampaan kertaan... ja muista varoa äkäisiä keinuhevosia.. :)

Mutta missä on 9. Buu???
 
Mulla on 12 Buuta :)
Mutta eikös se riipu aivan siitä että missä järjestyksessä ne imet?? .... vai näkeekö ne järjestykset kenties gallerystä ??

Edit:
Piti oikein tarkistaa. Ei nähnyt gallerystä.
Sun pitää sytyttää sen kynttelikön kynttilät.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad
Mulla on 12 Buuta :)
Mutta eikös se riipu aivan siitä että missä järjestyksessä ne imet?? .... vai näkeekö ne järjestykset kenties gallerystä ??

Edit:
Piti oikein tarkistaa. Ei nähnyt gallerystä.
Sun pitää sytyttää sen kynttelikön kynttilät.

Eivät Buut tule Galleriaan... vain isonmat haamut..

Miten mä sytytän ne kynttilät.. Arvasin, että ne pitää sytyttää, jotta se näkyy.. Mutta miten ihmeessä.. :)

Sitten varmaan saa taas avaimen ja pääsee eteenpäin.. Kerrohan..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73


Eivät Buut tule Galleriaan... vain isonmat haamut..

Miten mä sytytän ne kynttilät.. Arvasin, että ne pitää sytyttää, jotta se näkyy.. Mutta miten ihmeessä.. :)

Sitten varmaan saa taas avaimen ja pääsee eteenpäin.. Kerrohan..

Sanoit käyneesi selvännäkijän huoneessa, siellä ei ole mitään tekoa mutta siitä huoneesta oikealle on toinen huone, sieltä saat tulinappulan.
 
olen kolunnut kaikki huoneet läpi ja ainoa huone jossa olen jumissa on tuo twisters room joss on se kerros-sänky , mitä siellä pitää tehdä kun huone tuntuu olevan tyhjä :/
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakki
olen kolunnut kaikki huoneet läpi ja ainoa huone jossa olen jumissa on tuo twisters room joss on se kerros-sänky , mitä siellä pitää tehdä kun huone tuntuu olevan tyhjä :/
SPOIL: pistä imurin kanssa katossa killuvat lentokoneet pyörimään pari kierrosta ympäri. Joo, ei kai tässä olisi tarvinnut mitään eri värillä laittaa, kun kerran peliapusektio on; old habits die hard.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad


Sanoit käyneesi selvännäkijän huoneessa, siellä ei ole mitään tekoa mutta siitä huoneesta oikealle on toinen huone, sieltä saat tulinappulan.

Pitää kokeilla. Pelkään vain, että ovi on kuitenkin lukossa.
 
No ohhoh.

Itse en kertaakaan jäänyt kiinni luigissa ja sain vain 49 boota kun pelasin sen läpi.

Tuo yksi viimeinen oli eräässä salahuoneessa.
Miettikää nyt edes hetki niitä pulmia ennenkuin tulette kysymään =D
 
olen kolunnut kaikki huoneet läpi ja ainoa huone jossa olen jumissa on tuo twisters room joss on se kerros-sänky , mitä siellä pitää tehdä kun huone tuntuu olevan tyhjä :/

Tässä huoneessa minä sain ainakin kaksi lapsihaamua esille könyämällä kerrossänkyyn ja kolistelemalla hivenen paikkoja. Tämän jälkeen nämä kummitukset haluavat leikkiä piilosta. Sanoit kuitenkin kolunneesi jo kartanossa kaikki huoneet läpi. Tarkoititkohan kaikkia huoneita koko pelissä?
Silloin me ei olla varmaankaan menossa samassa huoneessa.
 
Mitäs tässä musiikkihuoneessa tehdään? Jotta haamut saa imuroitus.. GameCube Horror näyttää kyllä soittajat, mutta..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mika73
Mitäs tässä musiikkihuoneessa tehdään? Jotta haamut saa imuroitus.. GameCube Horror näyttää kyllä soittajat, mutta..
Pistä instrumentit soimaan mätkimällä niitä, sitten haamu ilmestyy pianoa soittamaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Pistä instrumentit soimaan mätkimällä niitä, sitten haamu ilmestyy pianoa soittamaan.

Pienohaamun löysinkin, mutta en saanut imuroitua..

Pitänee koittaa uudelleen vielä.
 
Haamut kyllä näkyvät GameBoy Horrorilla... Mutta imuroitua en niitä saa..

Vinkkejä? :)
 
Duunipäivän jälkeen ei välttämättä jaksa tahkota yhtä kohtaa loputtomiin.. Ja kyllähän se siitä jatkoi matkaa..

Eikös peli-apu ole juuri vinkkejen kysymistä varten...
 
Ylös Bottom