Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Luigis Mansion

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aleksi1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On hyvä. Grafiikat ja äänet toimivat, ohjaus loistava, ei lataa ollenkaan. Mutta se on lyhyt, lyhyt, lyhyt. Jos olet keskitason pelaaja voit olettaa pääseväsi pelin läpi alle kymmenessä tunnissa. Onhan siinä tietysti Hidden Mansion. Ja pelin tarkoitus on että pelaat sen läpi lukuisia kertoja ja yrität löytää kaikki 50 boota ja kerätä mahdollisimman paljon rahaa. Elit jos jaksat jahdata high-scoreja ja/tai oletat että peli muuten vain kestää sinulla, on se mainio hankinta.

Hidden Mansionissa huoneet ovat eri järjestyksessä kuin aloitusversiossa, samaten haamut löytyvät eri paikoista, ja heti ensi alkuun tulee vaikeampia aaveita riesaksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Hidden Mansionissa huoneet ovat eri järjestyksessä kuin aloitusversiossa, samaten haamut löytyvät eri paikoista, ja heti ensi alkuun tulee vaikeampia aaveita riesaksi.

Huoneet eri järjestyksessä, eli toisin sanoen peilikuvana koko kartano. Ja tosiaan haamut vaikeampia.

Hehe :)

tuli nyt vaan mieleen kun puhuttiin loistohankinnoista,
että mä otin tuon luigin ensipeliksi, ja täytyy myöntää,
että kyllä sen kanssa hauskaa on !

ja mä en jaksa käsittää ku porukka huutaa kuinka lyhyt peli
on... mä ainakin tykkään tutkia kaikki huolella, ja imuroida
kaikki helvetin kilisevät etc. :)

ei se mikään pitkä peli kyllä ole, mutta hauska se on :P
ja todella toimiva muutenkin.

suosittelen kyllä itse ainakin !

siis jos tykkää pelata itsekseen ainakin :)

jäin kyllä Rogue Leaderistä kaipaamaan moninpeliä...

Joo, Luigis Mansion on hyvä mut aika lyhyt. Ite vedin sen viikonlopussa.. Mut Secret Mansionii en oo vetäny viel läpi.. Oon siinä noin puolesvälis.. Pitää kattoo mitä siitä sit tulee kun sen on vetäny läpi! ;)

Kyllä kannatta ostaa luigi itse ostin sen tänään ja se on paras Game cube peli mitä olen pelannut

Kyllä kannatta ostaa luigi itse ostin sen tänään ja se on paras Game cube peli mitä olen pelannut

Samaa mieltä. Ei tätä tule varmaan enää syksyllä pelattua, mutta tämänhetken GC-peleistä tämä on mielestäni paras.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ninska
olen täysin samaa mieltä mulla on siitä yli 20 pelielokuvaa ja sanon vaan että vau hankin sen ekana pelinä kun saan vaan rahat kokoon edes koko kuutioon:) :(

Luigi Is The Best!!!
Ei taija tänäkää yönä tulla uni! ei sitä voi kesken jättää.....*ryntää pelaamaan*

No nyt tuli sekin ostettua ja ei ainakaan kaduta! Grafiikka, pelattavuus ja äänet ovat kohdallaan. Muutenkin hauska peli.

Luigi's Mansion kannattee ostaa.

Se kyllä on aika hyvä mutta toisaltaa huono.
Siinä ei oikeastaan tule mitään erillaista.
Haamuja lisää ja lisää pitää pyydystää, mutta kannattaa ostaa.

Se hidden mansion on aivan syvältä.
Olin odottanut siitä hidden mansionista JOTAIN eri laista kuin siitä
tavallisesta mansionissa.
Jotain enemmän eivaan huoneet eri paikassa (esim. jos jokin huone on ollu mansionissa vasemalla puoleessa nyt se on hidden mansionissa jonkin veraan oikealla) ja että haamut ja pomot ovat jonkin verran vaikeampia.
(Pomot ovat kylläkin haastellisiampia kuin "tavallisessa mansionissa)
Mutta se ei oikein innostanut minua.

GRAFIIKKA: 9 (harvoin anna täyttä kymppiä)

PELATTAVUUS: 8+ (en tiä liittyykö tämä pelattavuuteen tähän mutta kuitenkin, ei oikein jaksanut samaa haamu keräämistä)

ÄÄNET: 9 (mukava kun Luigi hyräili =) hyräilin siinä pari kertaa itekki)

HYVÄÄ: musiikki, hyräilyt, grafiikka.

HUONOA: Hidden Mansion.

Jos ette tykännyt arvostelusta tai siitä millä tavalla minä arvostelin niin unohada. Tämä on VAIN MINUN mielipiteenni.

Hidden mansion tosiaan on syvältä. Ei siihen ole nähty yhtään vaivaa. Jos katsot Luigin hattua hidden mansionissa, näet että L on väärinpäin...

Ylös Bottom