Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lulun eka overdrive

Kleptos

New Member
ostin pelin juuri. Kaikki on sujunut ihan hyvin mutta miten helvetissä se Lulun overdrive toimii?
 
Pyörität oikeaa tattia hulluna. Laita vaikka kämmen sen tatin päälle ja pyöritä niin perkeleesti. Se on ainakin minusta osoittautunut parhaaksi tavaksi :eek:
 
Tästähän on ollut juttua jossain...

Pyöritän peukaloa, nimetöntä, etu ja keskisormea hyväksi käyttäen. Ja toimii erittäin mainiosti.
 
kiitos mistä ihmeestä muuten keksitte sen tatin pyörityksen.. mulla ei käyny mielessäkään...
 
Kleptos: Tuliko pelisi mukana Suomenkielisiä ohjeita? Jos tuli, niin taisi jäädä lukematta :)
 
ite oon saannu 10. se riippuu siitä taiasta. jossain tais se menee nopeempaa jossain hiljempaa se pylväs. mä ain ton kymmenen drainillä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Kleptos: Tuliko pelisi mukana Suomenkielisiä ohjeita? Jos tuli, niin taisi jäädä lukematta :)

öö luin ne kyllä mutta.. en löytäny mitään juttuja sellasista tatin pyörityksistä, no nyt olen kahta viisaampi
 
Mäkään en kyllä manuskasta löytäny...

Tulee mieleen ne ajat 80-luvulla kun joystickkejä vastaavasti rikottiin. Tällä pelin valmistaja lisää dualshockin myyntiä :)
 
Pelin tekijät varmaan hihittelevät kuvitellessaan miten ihmiset pyörittelevät niitä tikkuja ihan hengästyneenä ja hiki hatussa. Minulla on vielä paljon oppimista japanilaisten huumorintajusta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kleptos


öö luin ne kyllä mutta.. en löytäny mitään juttuja sellasista tatin pyörityksistä, no nyt olen kahta viisaampi

Tosin ruudun ylälaidassa näkyvä help-ikkuna aloittelijoille tarjoaa tuon vinkin että pyöritä oikeaa tattia. Jos tätä ikkunaa ei näy niin taisi select nappulalla saada sen sinne takaisin...
 
Asiasta kolmanteen, aika huono tämä Lulun overdrive on. Ehkä Kimahrin kanssa huonoin. Turhan paljon vaihtelee näiden overdrivejen taso. Vertaa nyt esim Tiduksen 9 * 99 999 ja sitten Auronin 2 * 99 999...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kleptos


öö luin ne kyllä mutta.. en löytäny mitään juttuja sellasista tatin pyörityksistä, no nyt olen kahta viisaampi

No ei siellä mitään isoa kohtaa ollukaan, mutta näppäimissä (jotka harvemmin tulee luettua), luki oikean tatin kohdalla, että tarvitaan lulun overdrivessä, tai jotain sinne päin. Ite aina luen ohjekirjat peleistä. Itse peliin liittyviä kohtia voi joskus tarvia ja tuollaset, niinku "terveydellisiä näkökohtia" kohdille on mukava naureskella :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku


No ei siellä mitään isoa kohtaa ollukaan, mutta näppäimissä (jotka harvemmin tulee luettua), luki oikean tatin kohdalla, että tarvitaan lulun overdrivessä, tai jotain sinne päin. Ite aina luen ohjekirjat peleistä. Itse peliin liittyviä kohtia voi joskus tarvia ja tuollaset, niinku "terveydellisiä näkökohtia" kohdille on mukava naureskella :D

Eikös pelin omassa valikossa ole myös vaihtoehtona tuollainen sisäinen helppiosasto. Siellä se mun mielestä luki kans.
 
Ylös Bottom