Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lumines, Lumines II, Lumines Supernova, Lumines Live! ja Lumines Electronic Symphony

Vastaus: Lumines

Oliver sanoi:
Q Entertainmentin Tetsuya Mizuguchi (Rezin ja Luminesin suunnittelija) vahvisti Ubisoftin eilen järkkäämässä chatissä Lumines 2:n olevan suunnitteilla. :D

Woopee ! Onpahan ainakin yksi varmasti loistava julkaisu tulossa :)

Niin ja tuo ennätykseni oli siis 52000, ei 520000 :p tosin eilen nykäisin jo 95000.
 
Vastaus: Lumines

Q Entertainment esittelee uutta musiikkipuzzlailua loppuviikosta Tokyo Game Showssa. Mizuguchi ei kuitenkaan tarkemmin kertonut pelistä, eikä alustastakaan ole tietoa.
 
Vastaus: Lumines

Oliver sanoi:
Q Entertainment esittelee uutta musiikkipuzzlailua loppuviikosta Tokyo Game Showssa. Mizuguchi ei kuitenkaan tarkemmin kertonut pelistä, eikä alustastakaan ole tietoa.

Eikaisejovieläehinyt Lumines kakkosta väsätä ?

Uusi ennätys on millin alle 200000... missasin yhden timun jolla olisin voinut selvitä vielä vaikka kuinka pitkään. Mutta 5 uutta skiniä lohduttaa kummasti :)

Toivottavasti kehittävät kakkoseen ladattavaa sisältöä sillä uusien skinien latailu olisi jo jotain.
 
Vastaus: Lumines

ennätys vähän päälle 250000 :D
aika hauska peli vaikka pitää pää punasena vääntää
 
Vastaus: Lumines

Siis miksi ihmeessä tämä peli kyselee vähän väliä load save data? Äskenkin vahingossa painoin yes pitkän pelisession jälkeen ja ennätys hävisi kun pieru saharaan. Ihme touhua..
 
Vastaus: Lumines

Jos jatkat peliä esim. akun loppumisen jälkeen, kyselee peli tuollaista.
Arvaa montako enkkaa itse olen kadottanut, kun pelaan japski-versiolla, enkä vieläkään muista oikeaa vastausta. :eek:
 
Vastaus: Lumines

Oliver sanoi:
Jos jatkat peliä esim. akun loppumisen jälkeen, kyselee peli tuollaista.
Arvaa montako enkkaa itse olen kadottanut, kun pelaan japski-versiolla, enkä vieläkään muista oikeaa vastausta. :eek:

Heh.

Itselläni ennätys on hieman yli 300 000... Tuntuu etten "osaa" pelissä jotain jippoja tai missaan jotain kun saan vain nuin vähän. Enpä sitte tiedä, pitää paneutua lisää.
 
Vastaus: Lumines

Ennätykseni muiden ennätyksiin on naurettavan pieni.. :eek: 29511. Mutta pari kertaa olen vasta pelannut. Miten tuo Puzzle mode toimii? En tajua miten saisin väännettyä ristin palikoista..
 
Vastaus: Lumines

Ne kuviot pitää tehdä niillä erivärisillä palikoiden osilla tai miten sen nyt selittäisi.

EDIT: Googlen image search on mainio. :)
 
Vastaus: Lumines

Kiitos Oliver, alko tuokin selviämään hieman.

Ei ole tullut kyllä pariin päivään pelattua tuota nyt. Untold Legends varannut aikaa hiukka liikaa, mutta eiköhän se tästä käynnisty taas.
 
Vastaus: Lumines

nallet sanoi:
Kiitos Oliver, alko tuokin selviämään hieman.

Ei ole tullut kyllä pariin päivään pelattua tuota nyt. Untold Legends varannut aikaa hiukka liikaa, mutta eiköhän se tästä käynnisty taas.

Tuo kuva tosiaan selventää kivasti. Idea siis on yksinkertaisesti saada annettu kuvio aikaiseksi samanvärisillä palikoilla, ilman että mikään samanvärinen palikka rikkoo kuviota.

Tuossa kuvassa neliö on tehty oransseilla palikoilla, mutta itse saa päättää kumman värisillä tuota kuviota aikoo tehdä.
 
Vastaus: Lumines

Jaa, enpä ollut tajunnut että noissa puzzleissa esim tuollaisen ison neliskanttisen kehikon kun yrittää rakentaa, niin sisään saa tosiaan tulla noita samanvärisiä (erivärisiä?) palikoita kunhan vaan eivät kosketa sitä kuviota. Olen jonkun kerran taistellut vastaavien kuvioitten kanssa kun ei ole ymmärtänyt miten ihmeessä läjän saa pysymään kasassa tarpeeksi kauan kun joutuu tekemään niin isoja alueita samalla värillä että kuvion saisi aikaan :)
Vaikeuksia hahmottamisessa.... taitaa olla :)

Alussa peliä tuli pelattua hulluna, mutta sittenkun pidemmällä oleviin kenttiin alkoi jumittua kerta toisensa jälkeen (nopeasti putoilevat palikat, hidastempoinen musiikki - paniikki!!!) samaan kenttään niin alkaa kyllästyä siihen että täytyy aloittaa aina ihan alusta.
Tästäsyystä peli ei ole enää mikään "pick up and play" tyylinen jota voisi pikaisesti pelata kun on vähän luppoaikaa, vaan siihen pitää varata jo tunti tai päälle!!
Duel ja puzzle, ja tietysti single level moodit auttaa tähän jonkinverran.
 
Vastaus: Lumines

juupajaapa sanoi:
Jaa, enpä ollut tajunnut että noissa puzzleissa esim tuollaisen ison neliskanttisen kehikon kun yrittää rakentaa, niin sisään saa tosiaan tulla noita samanvärisiä (erivärisiä?) palikoita kunhan vaan eivät kosketa sitä kuviota.

Saa tosiaan olla kuvion sisällä samanvärisiä palikoita, kunhan eivät mistään kohtaa kosketa itse kuvion palikoita.

Ihan mukava moodi ja saa välillä tosissaan miettiä miten saa kuvion rakennettua. Ja hermoja riistävää kun loppu suoralla laittaa samanvärisen palikan väärään paikkaan. Tai menee eriväriset siten että haihtuvat ja saman värinen tippuu kuvioon :)
 
Vastaus: Lumines

no höh. Oma enkka vasta n.36000 vaikka on tullut jo monta päivää pelattua. :eek:
 
Vastaus: Lumines

Noin 40000 tuli taottua ja nyt on lights skinikin avattu. vsCPU:sta puuttuu vielä pari voittoa.

Saa nähdä mitä kakkoseen sitten keksivät...
 
Vastaus: Lumines

Onko kukaan päässyt puzzle modea läpi?
Itse olen ollut jumissa jo pitkän aikaa "clear all 2x" kohdassa.
 
Vastaus: Lumines

Meikä menee tällä hetkellä 125 000 tasolla :) Kun laatikot alkaa tippuu nopeesti, tulee virheitä väkisinkin.
 
Vastaus: Lumines

Prisoner sanoi:
Meikä menee tällä hetkellä 125 000 tasolla :) Kun laatikot alkaa tippuu nopeesti, tulee virheitä väkisinkin.

Just just, oma ennätys on jotain 30 000, mut en ole vielä paljoa pelannut ;)
Kertokaapa joku hyvä taktiikka jos sellasta on..
 
Ylös Bottom