Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Luotettava ?

Snigge

New Member
Taas kerran minulta aihe, joka menee hieman alueen ohi, mutta menkööt :)

Eli Spider-Man 3 julkaisu on viivästynyt Euroopassa, joten olisi hakusessa Euroopan ulkopuolella sijaitseva luotettava ja nopea verkkokauppa.
Ja kun ei ole kokemusta ulkomaan tilauksista, niin mitenkäs homma varsinaisesti toimii ?
Kelpaako normaali Nordean käyttö, vai pitääkö jotain ihmeellistä ruveta säätämään ?
Ja entäs tulli, ottaako kantaa vai ei ? :D

Kiitoksia :)
 
Vastaus: Luotettava ?

Kanadassa ainakin on erittäin luotettava kauppamesta USA/NTSC peleille: Videogamesplus, tuttavallisemmin VGM+.
http://www.videogamesplus.ca

On niin pitkä aika kun viimeksi olen sieltä ostellut, mutta Paypalilla taisi olla kätevin tilata tavaraa sieltä. Tulli kyllä kiinnostuu kun tuotteen hinta ylittää tullausrajan. Postikulut on aikaisemmin ollut ~5e, en tiedä onko tämä muuttunut.
 
Vastaus: Luotettava ?

Smirre sanoi:
Kanadassa ainakin on erittäin luotettava kauppamesta USA/NTSC peleille: Videogamesplus, tuttavallisemmin VGM+.
http://www.videogamesplus.ca

On niin pitkä aika kun viimeksi olen sieltä ostellut, mutta Paypalilla taisi olla kätevin tilata tavaraa sieltä. Tulli kyllä kiinnostuu kun tuotteen hinta ylittää tullausrajan. Postikulut on aikaisemmin ollut ~5e, en tiedä onko tämä muuttunut.

Pk 5e edelleen. Pyöreesti viikossa tulee tilattu tuote. Eikä tullikaan liikoja ole kiinnostunut.
 
Vastaus: Luotettava ?

Ilmeisesti se olikin vain joku huhu, koska Puolenkuunpeleissä sanoivat että huomenna tulee lasti..
Noh, vaikka ei tulisikaan, niin pari viikkoa sinne tänne, turhia hätäilemään tässä :)
Kunhan ei tapahdu Vegasin kaltaista hommaa, loppunut aika monelta kiinnostus kyseiseen tekeleeseen..
 
Vastaus: Luotettava ?

itse pistin videogamesplussasta tilaukseen ja eilen 3.4 lähettivät sen joten pääseekin jo ensi viikolla pelailemaan. VG+ merkitsee aina hinnat alakanttiin pakettiin ettei jää tulliin
 
Vastaus: Luotettava ?

Loistavaa. Kiitos tuon nettikaupan mainitsemisesta. Pistin heti Xenosaga III:n tilaukseen.
Postikuluineen reilusti alle 40e :)
Nyt sain sarjan täyteen. So happy!
 
Ylös Bottom