Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Luottokortilla pelejä halvalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Delta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Delta

New Member
www.play.com myy halvalla pelejä Blood Wake ja Fuzion Frenzy. Hinta on toimituskuluineen £17.99 eli noin 28 euroa. Tuohon hintaan nuo alkavat jo käymään kaupaksi. Itse pistin Blood Waken tilaukseen. Se tosin on jo väliaikaisesti päässyt loppumaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:
"PAL: Will play on UK XBOX only"
- Toimiiko toi mun suomesta ostetussa xbox konsolissa? Meinasin vaan kun tuo Hunter: The Reckoning olisi jo playssä 28.6 kun täällä se saapu vasta 5.7

Kiitos!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Icecube
- Toimiiko toi mun suomesta ostetussa xbox konsolissa? Meinasin vaan kun tuo Hunter: The Reckoning olisi jo playssä 28.6 kun täällä se saapu vasta 5.7

Kiitos!

Ihmettelisin suuresti, jos ei toimis.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Icecube

Kiitos!

Englannissa ja koko muussa Euroopassa on sama region lukkosysteemi, eli toimii myös täällä. Mutta se samaisuus ei rajoitu vain tuohon, vaan Englantilaiset ei saa mitään pelejä ennen muita Eurooppalaisia. Hunter on ilmoitettu tulevan 5.7. ja se tulee myös silloin Englannissa. Play.comilla on päivät sekaisin (Tarkalleen sanottuna, toi oli Hunterin vanha julkaisupäivämäärä, ja siinä ei ole kuin viikon ero)

Hinta on toimituskuluineen £17.99 eli noin 28 euroa. Tuohon hintaan nuo alkaa jo käymään kaupaksi. Itse pistin Blood Waken tilaukseen. ...:eek:

Kuulostaa kyllä vähän turhan hyvältä. Onko jollain kokemuksia ko. toimittajasta (luotettava)?

Tänään ei ainakaan play.com:iin paassyt.

Jos hinnat tosiaan tuota luokkaa, ja toimitus varmaa, niin saattaa olla allekirjoittaneellakin varaa oikeen toiseenkin peliin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Play on tullinatsien tehovalvonnassa. Jää todennäköisesti kiinni ja hinta nousee.

Alle 45,50 euron (noin £29,50) tilauksista tulli ei koskaan veloita arvonlisäveroa. Tämä siis koskee Play.comia, joka kuuluu EU:n tullialueeseen.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Luottokortilla pelejä halvalla

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan vilho
Kuulostaa kyllä vähän turhan hyvältä. Onko jollain kokemuksia ko. toimittajasta (luotettava)?

Olen tilannut sieltä kolme DVD-elokuvaa ja Xboxin DVD-kaukosäätimen ennen tuota Blood Wakea, eikä ongelmia ole ollut. Käsittääkseni firma on ihan hyvässä maineessa.

Jostain syystä tuonne www.play.com saitille ei nyt sitten pääse. Ilmoituksen mukaan uusivat sitä. Olisikohan muita tapoja tehdä tilaus? Esimerkiksi puhelinnumero / osoite. Hiukoisi jonninverran tilata muutama uusi peli.

Ja jos joku joutaisi avittamaan sen verran, että voisin tilata jonkun kautta Fuzion Frenzyn (Tai jos sinne tulee joitakin muita hyviä pelejä niin).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Ja jos joku joutaisi avittamaan sen verran, että voisin tilata jonkun kautta Fuzion Frenzyn (Tai jos sinne tulee joitakin muita hyviä pelejä niin).

Ja jos joku tosiaan avittaa, niin itsekin haluaisin tuolta Fuzion Frenzyn ja BloodWaken, mutta luottokortittomana on paha olla. Voisin antaa 5 euroa per peli ylimääräistä tilauspalkkaa.

Re: Re: Luottokortilla pelejä halvalla

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan vilho

Tänään ei ainakaan play.com:iin paassyt.

Jos hinnat tosiaan tuota luokkaa, ja toimitus varmaa, niin saattaa olla allekirjoittaneellakin varaa oikeen toiseenkin peliin.

Kyllä Play.com on luotettava toimittaja. Oli ennen nimellä play247.com

PS2FIN puolelle on juttua aiheesta täällä.

Itse olen tilannut edullisia PS2-pelejä viitisen kappaletta. Kaikki tulleet viikossa ilman, että ovat tulliin jääneet.

DVD-leffoja olen myös tilannut, mutta viime aikoina esim Buffyn ja Angelin kausi DVD-paketit ovat jääneet järjestään tullin käsiin. Näin hintakin vähän noussut :(

Ylös Bottom