Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: Fable NTSC (Toimii testatusti PAL-koneissa)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puhveli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

puhveli

New Member
Eli myynnissä olisi NTSC-versio Fablesta.
Peli siis toimii testatusti PAL-koneissa (Ihmiset pelanneet NTSC-version läpi PAL-koneella ilman ongelmia.) Tarjouksia voi pistää osoitteeseen puhveli@inorbit.com

Rahat tilille, paketti postiin -periaate toimii. Ostaja maksaa postikulut. Myös nouto Tikkurilasta mahdollinen.

EDIT: 35e voisin tuosta haluta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: M: Fable NTSC (Toimii testatusti PAL-koneissa)

Kotor-->Fable? Toimiiko myös thompsonin asemalla? Jos peli ei toimi niin saako rahat/pelit takaisin? Mulla olis myös vaihdossa tuo Enter the Matrix..
 
Vastaus: M: Fable NTSC (Toimii testatusti PAL-koneissa)

arto-87 sanoi:
Kotor-->Fable? Toimiiko myös thompsonin asemalla? Jos peli ei toimi niin saako rahat/pelit takaisin? Mulla olis myös vaihdossa tuo Enter the Matrix..

Kotor ja Enter the Matrix molemmat pelattu, eikä vaihto oikein muutenkaan mieleen. Rahaa kaipailen San Andreaksen hankintaan :D

Omassa Thompsonin (PAL) boxissani tuota testailin ja hyvin se toimii. Tokihan tuossa toimintatakuu on, mutta se siis tarkoittaa sitä, että ilmoitat VÄLITTÖMÄSTI, jos se ei jostain syystä toimi.
 
Vastaus: M: Fable NTSC (Toimii testatusti PAL-koneissa)

Jos joku oli pistänyt minulle jostakin inetin sähköpostista mailia, niin voisitko laittaa sen uusiksi. Jostain syystä se ei tullut perille, mutta mail.com kuitenkin ilmoitti, että sellaisen toimittaminen on epäonnistunut.
 
Ylös Bottom