M: GBA SP ja pelejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remform
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

remform

New Member
Elikkäs kaupan GBA SP konsoli, ohjeet taitaa löytyä mutta laatikkoa ei. Lisäksi myynnissä pelit Golden Sun, Lunar Legend ja Bubble Bobble Old & New. Kaikkiin peleihin on laatikot ja ohjeet. Satasen pintaan jos joku tarjoaa niin harkitaan. Olen tällä hetkellä armeijassa, että en välttämättä vastaile ihan minuutin välein.

Pelejä erikseen ja millä hinnoilla?

EDIT: Onko Lunar Legend jenkki? Pikaisen nettikierroksen jälkeen siltä vaikuttaisi.
EDIT2: Mistähän löytyisi kattava lista GBA-julkaisuista eri versioina?

Knight sanoi:
Pelejä erikseen ja millä hinnoilla?

EDIT: Onko Lunar Legend jenkki? Pikaisen nettikierroksen jälkeen siltä vaikuttaisi.

Odotellaas hetki jos joku haluais ostaa koko paketin, mutta jos ei niin myydään sitten erikseen. Kyllä Lunar Legend on jenkki.
Pelit: Lunar Legend 20e
Golden Sun 15e
Bubble Bobble Old & New 15e

Vastaus: M: GBA SP ja pelejä

No niin, kaikki tavara on vielä myytävänä. Hinnat peleille edellä mainitut itse konsoli irtoaa esim. 65e:llä.

Moi! Olisin kiinnostunu konsolista ja Golden Sun:ista!!! oon ittekkin intissä että jos kone ei ole menny ens viikonloppuun mennessä ni otan yhteyttä kuhan lomat sallii sen..

missäpäin muuten olet intissä? Itte oon Upiniemessä... :eek:

Lynxi sanoi:
Moi! Olisin kiinnostunu konsolista ja Golden Sun:ista!!! oon ittekkin intissä että jos kone ei ole menny ens viikonloppuun mennessä ni otan yhteyttä kuhan lomat sallii sen..

missäpäin muuten olet intissä? Itte oon Upiniemessä... :eek:

Selvä, odottelen yhteydenottoa. Lapin Lennostossa olen. :cool:

Ylös Bottom