Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: GBA SP + Pari peliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kluge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kluge

New Member
Elikkä olisin myymässä hopean väristä GBA SP:tä ja lisäksi The Legend Of Zelda: A Link To The Past + Four Swords, THPS 2 sekä GBC pelit: Pokemon Gold, Pokemon Blue, The Legend Of Zelda: Links Awakening DX, Mario Golf ja Warioland II. En myy mitään erikseen ja hintapyyntöä en osaa näin äkkiseltään sanoa. Tarjousten perusteella katson kelle myyn.

EDIT: GBA SP:n kannessa vähän naarmuja, mutta näyttö on kuitenkin hyvässä kunnossa. THPS 2:n koppa on kokenut kohtuu kovia. Muut kopat ovat hyvässä kunnossa. Kaikista on manuaalit + muu sälä tallessa.

Vastaus: M: GBA SP + Pari peliä

Vaihdan PS2:n GTA: San Andreasiin jos johonkin :p Eli siis olen pääasiallisesti myymässä ko. pakettia. Voit myös tarjota pelkästä konsolista jotain, jos et pelejä halua mukaan. Katsotaan nyt jos myisin jotain muutakin tuosta erikseenkin jos hyviä tarjouksia tulee.

Annappas mulle nyt joku hinta pelkästä konsolista ja koko paketista, niin voisin ajatella ostoakin. Kun en nyt itse osaa mitään mennä tarjoamaan :) Voit lähtettää vaikka privaan. Sun priva laatikko tais olla täynnä, niin en voinu tätä viestiä sinne laittaa.

Tyhjensin privaboxin, joten sinne voi taas viesteillä pommittaa.

Ylös Bottom