Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: Megadrive + Sonicceja

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

vern

New Member
Joo eli kone on ostettu olikohan viimevuonna FunStationista, käsittääkseni pitäisi toimia kaikki pelit, en ole varma.
eli
Megadrive+poweri+RGB-scart
ohjain

Sonic1 (Kotelo+ohjeet)
Sonic2 (Kotelo+ohjeet)
Sonic3 (Kotelo+ohjeet)
Sonic & Knuckles(ei näytä orkkikselta mutta peli itse toimii täysin)

Tarjoa.
Hakeminen plussaa.
Sijaitsee Karakalliossa, Espoo
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan vern
Joo eli kone on ostettu olikohan viimevuonna FunStationista, käsittääkseni pitäisi toimia kaikki pelit, en ole varma.
eli
Megadrive+poweri+RGB-scart
ohjain

Sonic1 (Kotelo+ohjeet)
Sonic2 (Kotelo+ohjeet)
Sonic3 (Kotelo+ohjeet)
Sonic & Knuckles(ei näytä orkkikselta mutta peli itse toimii täysin)

Tarjoa.
Hakeminen plussaa.
Sijaitsee Karakalliossa, Espoo


mikähän tilanne??? onko myyty kakki jo? olisin kiinostunut sonic3:sta ja 4:sta ilmoittele kuitenkin, jos oot jo myynyt!;) ps. voin hakea...
 
Voisin ostaa Sonic 2:n ja 3:n pakettina hintaan 15 euroa, tai pelkän 3:n hintaan 10 euroa + postikulut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan vern
hmm pitää funtsia.. mielellään haluaisin koko paskasta eroon kerralla

mieti rauhassa...

onko Sonic & Knuckles sellainen mihin voi laittaa vanhemmat sonic- kasetit päälle?
ymmärsitkö?

mulla on jo sonic 1 ja 2 ja tietenkin itse kone, mutta paljonko pyydät koko paskasta? en paljon maksa, ostan mielummin vaan ne sonicit...
 
valitettavasti knuckle ei ole sellainen versio koska se on joku "piraatti" mutta itse pelisofta on ihan oikea.. Itsekin petyin suuresti kun luulin ostaneeni sellaisen oikean version
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan vern
valitettavasti knuckle ei ole sellainen versio koska se on joku "piraatti" mutta itse pelisofta on ihan oikea.. Itsekin petyin suuresti kun luulin ostaneeni sellaisen oikean version

ok, olisin kiinnostunut, mutta en maksa piraatista, kuin pari hassua euroa...
sonic3:nen 12 + knuckle 3...

miten on?
 
Saturn ja kolme peliä + ase oli 40. Voisin maksaa tästä jopa 50. Varsinkin jos tuo yksi on pira. pk:t sulle.
 
Kone on siis hyvässä kunnossa, ettei käy niin että hajoaa kun siihen ensimmäisen kerran hipaisee, vai? Ja ohjain sitten toimii kanssa?
 
50e sopii
paas privana lisää infoa.. niin ja olen netissä 09-16 arkisin ja siihen jää tämä netin käyttö kun pitää muksujakin hoitaa, plus että oli pääsiäinen ja duunia :D sillai

niin ja kone on ostettu uutena örrö.. viime vuonna FunStationista, oli jopa tehtaan muovit laatikon päällä ja kaikkea mutta laatikkoa ei enää ole
eli loistavassa kunnossa oleva yksilö johtoineen ja yksi ohjain
 
osaatko poika muokata tuota aloitus viestiä, laittaa ruksin sinne vasemmalla yläreunassa olevaan ruutuun ja painaa delete oikeasta ylhäältä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juzob
osaatko poika muokata tuota aloitus viestiä, laittaa ruksin sinne vasemmalla yläreunassa olevaan ruutuun ja painaa delete oikeasta ylhäältä
Etkö poika tajua, että jos viesti on yli viikon vanha, niin sitä ei voi muuttaa eikä poistaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juzob
osaatko poika muokata tuota aloitus viestiä, laittaa ruksin sinne vasemmalla yläreunassa olevaan ruutuun ja painaa delete oikeasta ylhäältä

vai että poika.. tämä BBS vaan jaksaa yllättää mutta ei valitettavasti positiivisella tasolla
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom