Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

m:modattu xbox

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mika80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: m:modattu xbox

Yleensäkkin piratavaran myynti on fiksua... mutta varsinkin silloin se on todella fiksua kun sitä harrastaa näin julkisesti.

Viimeksi muokannut moderaattori:

nothing sanoi:
Yleensäkkin piratavaran myynti on fiksua... mutta varsinkin silloin se on todella fiksua kun sitä harrastaa näin julkisesti.
jep

Viimeksi muokannut moderaattori:

mika80 sanoi:
ja mind your own business!:confused:

Vastustan idiootteja, en bisnestä.

Luulisi (jos siis 80 on syntymävuotesi, eikä ÄÖ:si) olevan selvää että laittoman tavaran myyminen on juurikin sitä... siis laitonta (ja jos kyseessä on tuo ÄÖ niin sitten ymmärrän).

Itse olen vähän :confused: kun tähän ei kukaan muu ole jo puuttunut... Normaalisti tällä kopioitsijat lynkataan alta aikayksikön.

nothing sanoi:
Vastustan idiootteja, en bisnestä.

Luulisi (jos siis 80 on syntymävuotesi, eikä ÄÖ:si) olevan selvää että laittoman tavaran myyminen on juurikin sitä... siis laitonta (ja jos kyseessä on tuo ÄÖ niin sitten ymmärrän).

Itse olen vähän :confused: kun tähän ei kukaan muu ole jo puuttunut... Normaalisti tällä kopioitsijat lynkataan alta aikayksikön.
vieläkin mind your own business.itse vastustan kaltaisiasi asioihin puuttujia

,,"Ei hyväksyttyä:

- Piratismista ja modaamisesta keskustelu on sallittua yleisessä merkityksessään, mutta tarkempi keskustelu EI ole sallittua. Tämä koskee kaikkea tiedonvaihtoa aina suosituksista ohjeiden antamiseen, linkkien jakamiseen ja muuhun mainostamiseen. Piraattien sekä modien (tai modeilla varustettujen) tavaroiden ostaminen, myyminen tai vaihtaminen KonsoliFINin O/M/V-alueilla on myös ehdottomasti kielletty.Sääntöjä rikkovat viestit/myynti-ilmoitukset poistetaan ja käyttäjätunnus voidaan räikeimmissä tapauksissa myös bannata."

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom