Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M Need for Speed: Hot Pursuit 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Guerilla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
G

Guerilla

Guest
Myydään Need for Speed: Hot Pursuit 2
Avaamaton paketti. Muovit edelleen paketin päällä.
Hp. 49
Hinta kaupassa 69,95

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Paikallinen pelikauppa myy sitä hintaan 25e ihan uutena.

No jos noin on, niin, kerrotko mikä liike ja mikä paikkakunta?
Myykö edelleen, eli onko varastossa?

Hinnat jotka minä tiedän:
http://www.play.com Play.com £34.99 (puntaa)
http://www.playerone.fi/ 69.95
Että epäilenpä kuitenkin hintapyynnön olevan kohtuullinen.
Kaupankäynnissä voi yleensä hinnasta neuvotella.

No jos noin on, niin, kerrotko mikä liike ja mikä paikkakunta?
Pelimies Oulussa hallituskadulla. Hyllyssä on useampiakin kappaleita - ollut jo useamman viikon.

Että epäilenpä kuitenkin hintapyynnön olevan kohtuullinen.
Epäile rauhassa. Aika kohtuuton se kuitenkin on jo se maksaa n. puolet enemmän kuin mitä sitä saa halvimmillaan uutena. Pyytäähän saa noista peleistä mitä haluaa, mutta tuskin tuota nyt kukaan ostaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Beza
Anttila: 27,90

Kiitos asiallisesta kommentista. (En itse löytänyt NetAnttilasta kyseistä tuotetta)
Korjaan hintaa sopivammaksi.

Mielenkiintoinen ilmiö noin yleensä. Kun yrittää myydä omistamaansa tavaraa, niin ei ostajat kommentoivat hintaa. Ei minulla ollut muuta tietoa kyseisen pelin hinnasta kuin viestiin laittamani lähteet.
Nyt kun olen saanut muistakin paikoista hinta tiedot, niin kenties
pyyntihintani oli ylimitoitettu. Ei se ole tyhmä joka pyytää...

Oikea hinta kaupanteossa muodostuu kun ostaja ja myyjä ovat tyytyväisiä, ei silloin kun kateellinen ulkopuolinen finninaamainen pikkusielu huomaa että on myynyt omat pelinsä järkyttävään alehintaan ja joutuu haravoimaan mummolassa viikkokausia kattaakseen tappionsa.

Kaupan käynnissa on aina hinnoissa neuvotteluvaraa.
En ole tavaratalo, joka myy vain ilmoittamaansa hintaan.

Korjattu uusi hinta: 24,90 Todistettavasti Suomen halvin.
Hymiöitä tarvittaviin väleihin.

Ensimmäisessä viestissäsi et maininnut lähteitäsi mitenkään. Yleistit vain että kaupassa maksaa 69.95e. Pakkohan se väärä väite oli kumota, kun ei kaikissa kaupoissa ole hinnat aivan noin korkeat. :D

Ja miten niin ei ostajat? Kyllä minä ainakin olin potentiaalinen ostaja siihen saakka kunnes näin hinnan. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Ensimmäisessä viestissäsi et maininnut lähteitäsi mitenkään.

Luonnollisesti en. Ei kukaan, joka myy mitä tahansa, mene kertomaan, että naapurin Risto myy halvemmalla.
:rolleyes:
Seuraavassa viestissä selvensin kysyjälle, eli sinulle Jeff, hintani perusteet. Nyt on hinta laskenut kohdalleen. Joko neuvotellaan?
:)

Hävisin 0,10e (mikäli et peri postikuluja), mutta sainpa pelin heti matkaan.

Onnea uudelle hyvälle pelille.
Hävisit kuitenkin juuri sen verran mitä olisit saanut alennusta tinkimällä hinnasta. Mitä parempi kaupantekijä olet, sen enemmän hävisit. Summa saattaa olla kokolailla suurempi kuin 0,10 .

Ylös Bottom