Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: Nes 8bit + Zapper + 9 Peliä

Nikki

Active Member
Ryyppyreissulta jäi tollainen matkaan ja nyt olen muuttamassa ja haluan päästä kaikista ylimääräsistä koneista eroon. Konetta / pelejä en ole testannut mutta sopiva ostotarjous tullessa tarvii tuo korkata mutta kyllä tuon terässä pitäisi olla. Mukaan tulee tarvittavat piuhat, pari ohjainta, zapper ja seuraavat pelit loosena eli vain ne mustat pölysuojat löytyy.

Duck Tales
Super Mario Bros 3
Super Mario Bros 2
Super Mario Bros / Duck Hunt samassa kasetissa
Mario Bros
Blades Of Steel
Tom & Jerry
Hogan's Alley

Siinä retroilijalle kova pelipaketti, mielellään nouto mutta postikin kyllä onnistuu jolloin postikulut ostajalle.

Myös Gamecube myynnissä toisella palstalla.
 
Vastaus: M: Nes 8bit + Zapper + 9 Peliä

minkäslainen olisi HP. Nes (onko muuten johdot?), Super Mario Bros 2 ja 3
 
Vastaus: M: Nes 8bit + Zapper + 9 Peliä

60 tarjottu mut hylkäs.

Jatkokysymyksiä:

Onko nintendon laatikko mukana ja sisuspahvit?
 
Vastaus: M: Nes 8bit + Zapper + 9 Peliä

satkun hujakoilla, huutonetistä vertailin niin siellä pyydetään huomattavasti enemmänkin, nuo pelithän sen hinnan tekee, ei sinäänsä kone. Piuhat ovat kyllä kuten tuossa ekassa viestissä mainitsinkin sekä mariot, mitään pahveja ei ole.

edit: luin kysymyksen väärin, en myy erikseen mitään, kaikki kerralla.
 
Vastaus: M: Nes 8bit + Zapper + 9 Peliä

satkun hujakoilla, huutonetistä vertailin niin siellä pyydetään huomattavasti enemmänkin, nuo pelithän sen hinnan tekee, ei sinäänsä kone. Piuhat ovat kyllä kuten tuossa ekassa viestissä mainitsinkin sekä mariot, mitään pahveja ei ole.

edit: luin kysymyksen väärin, en myy erikseen mitään, kaikki kerralla.

No mitäköhän tuo setti maksoi sulle sillon kännireissulla, verrataas hintoja siihen, ei huutonetin hintoihin :)
 
Vastaus: M: Nes 8bit + Zapper + 9 Peliä

No mitäköhän tuo setti maksoi sulle sillon kännireissulla, verrataas hintoja siihen, ei huutonetin hintoihin :)

alustavasti kaupat sopinut ja summana lähes sama minkä itsekkin maksanut. samapa se loppupeleissä mitä itse olen maksanut, samalla periaatteella voisin myydä ensinmäisen nessini satojen eurojen hintaan koska sen kaupasta uutena ostanut. hyväntekeväisyysjärjestöt löytyvät muualta.
 
Ylös Bottom