Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: Nintendo DS + muutama peli

Cranky

New Member
Elikkä tammikuun puolivälissä jenkeistä tilattu Nintendo DS olisi nyt kaupan. Laitetta käytin alkuinnostuksen ajan ja koko helmikuun aikana en ole pelannut sillä oikeastaan lainkaan. Konetta on käytetty vain käsienpesun jälkeen, eikä se ole ollut kertaakaan matkassa mukana, eli olen käyttänyt sitä vain kotona. Ennen ensimmäistä pelikertaa asensin touch screenille Nu-Shield screen protectorit, joissa ei ole liimapintaa, joten näyttöön ei jää mitään jälkiä jos ne poistaa. Laitteella ei ole pelattu siis ilman moisia protectoreja. Laite ja tarvikkeet ovat täysin uudenveroisessa kunnossa. Kertaakaan ei ole näyttöjä pyyhitty muulla kuin asianmukaisella liinalla, joka tuli screen protectoreiden mukana. Tarvittaessa voin ottaa kuvia. Sisältö:

Nintendo DS + kaikki mitä pakkauksen mukana tuli
Metroid Prime Hunters: First Hunt
Super Mario 64 DS
The Urbz: Sims In The City
Feel the Magic: XY/XX
Spiderman 2
Nu-Shield screen protectorit ja liina joka tuli niiden pakkauksen mukana

Järkeviä tarjouksia kehiin. Kaiken olen siis ostanut uutena, ja ne ovat lähestulkoon käyttämättömiä. Uutena kaiken arvo on noin 300.
 
Vastaus: M: Nintendo DS + muutama peli

Unohdinpa mainita, että mukana tulee mustaharmaa kantolaukku, jonka päällä lukee Nintendo DS. Kantolaukussa oma lokero laturille, lokerot kahdeksalle pelikasetille ja itse konsolin saa tukevasti venyvän hihnan alle. Tästäkin voin ottaa kuvia kiinnostuneille. Konsolia on siis aina säilytetty kantolaukun sisällä.
 
Vastaus: M: Nintendo DS + muutama peli

Vaihto cg konsoliin + pelejä ja muuta kamaa?
 
Vastaus: M: Nintendo DS + muutama peli

Olisi
-gc konsoli (musta)
-2 ohjainta
-2 59 paikan muistikorttia
-pelit:
-paper mario 2
-metroid prime
-XIII
-Mario kart dd
 
Vastaus: M: Nintendo DS + muutama peli

Tarjoa. GC ei varsinaisesti kiinnosta koska omistan jo sellaisen, joten ilman mojovaa välirahaa ei kauppoja tule.
 
Vastaus: M: Nintendo DS + muutama peli

DS ei ole enään kaupan täällä, vaan lähdin kokeilemaan onneani yhdelle nimeämättömälle sivulle.
 
Ylös Bottom