Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: Nippu X-Box pelejä

Amono

New Member
Ghost Recon2
GTA: Bundle

Rainbow Six3(hankittu käytettynä)
Rainbow Six3 BA(hankittu käytettynä)
Halo2 Collectors edition

Kaikista peleistä löytyy kaikki mukana tullut materiaali ja ne ovat hyvässä kunnossa.
Saa tarjota ihan vapaasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: M: Nippu X-Box pelejä

San Andreas 30e. Mercenaries ainakin kiinnostaisi vaihdossa.
 
Vastaus: M: Nippu X-Box pelejä

Tarkoittaako hyväkuntoinen täysin naarmutonta koteloa ja peliä? Nimittäin ostamassani Forzassa kyllä oli iso(noin 2cm) syvä viilto kannessa ja hyvin paljon sellaisia hankaumia jokapuolella koteloa. Muuten itse peli oli ihan ok kunnossa, mitä nyt ihan pieniä hiusnaarmuja muutama. No tietenkin hyväkuntoinen on aika subjektiivinen juttu ja joillekkin hyväkuntoinen voi tarkoittaa siis sitä että peli vain toimii.

Imo hyväkuntoinen tarkoittaa miltei naarmutonta koteloa ja täydellisessä kunnossa olevaa peliä.

Mutta eipä tuosta nyt enempää, pääasia että peli tuli nopeasti perille. :)
 
Vastaus: M: Nippu X-Box pelejä

Ninska sanoi:
Tarkoittaako hyväkuntoinen täysin naarmutonta koteloa ja peliä? Nimittäin ostamassani Forzassa kyllä oli iso(noin 2cm) syvä viilto kannessa ja hyvin paljon sellaisia hankaumia jokapuolella koteloa. Muuten itse peli oli ihan ok kunnossa, mitä nyt ihan pieniä hiusnaarmuja muutama. No tietenkin hyväkuntoinen on aika subjektiivinen juttu ja joillekkin hyväkuntoinen voi tarkoittaa siis sitä että peli vain toimii.

Imo hyväkuntoinen tarkoittaa miltei naarmutonta koteloa ja täydellisessä kunnossa olevaa peliä.

Mutta eipä tuosta nyt enempää, pääasia että peli tuli nopeasti perille. :)

Jos tunnet tulleesi huijatuksi voit toki palauttaa pelin. Rahasi saat tietenkin takaisin.
Kiitoksia kumminkin palautteesta.
 
Vastaus: M: Nippu X-Box pelejä

Amono sanoi:
San Andreas 30e. Mercenaries ainakin kiinnostaisi vaihdossa.
Ei löydy kun noita vähän vanhempia pelejä, ei sit varmaan sua kiinnosta... käykö 30e sisältäen pk:t?
 
Vastaus: M: Nippu X-Box pelejä

Amono sanoi:
Jos tunnet tulleesi huijatuksi voit toki palauttaa pelin. Rahasi saat tietenkin takaisin.
Kiitoksia kumminkin palautteesta.

En minä nyt huijatuksi tunne itseäni, toisilla vaan on eri kriteerit siitä mikä on hyväkuntoinen ja mikä ei. :)
 
Ylös Bottom