Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: PS1-pelejä (FFVII, FFVIII, Chrono Cross... jne)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TUHOMURSU
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: M: PS1-pelejä (FFVII, FFVIII, Chrono Cross... jne)

Kuinkas monta yv:tä on tullut? Olisi kiva saada jotakin osviittaa, minkälaisia summia peleistä on tarjottu, jos mahdollista : )

En jaksa huutokauppaan ruveta. Pääasia että saa hyllystä pois rojua.

En jaksa huutokauppaan ruveta. Pääasia että saa hyllystä pois rojua.

Olisi kiva saada jotakin tietoa, onko pelit jo myyty vai mitä, niin tietää laittaa rahansa muualle. Et vissiin tiedä noiden pelien arvoa sen tarkemmin : )

Joo voisin yhtyä tohon äskeiseen että olis kiva tietää jotain myyjästä piahkoin :) ainakin itse kun huomasin artikkelin lukeneita oli 1 mutta ei ole myyjästä vielä kuulunut....

Kuten tuolla ylhäällä punaisella lukee, jos ette ole saaneet vastausviestiä niin ei se ulina auta. Kyllä jokaisen viestin olen lukenut mutten jaksa sadalle lähettä eioota takaisin. Helpompi kirjata myyntiviestiin toimintamenetelmä suomenkielisin sanoin. Jos ei ymmärrys riitä niin olkoon riittämättä.

Joo voisin yhtyä tohon äskeiseen että olis kiva tietää jotain myyjästä piahkoin :) ainakin itse kun huomasin artikkelin lukeneita oli 1 mutta ei ole myyjästä vielä kuulunut....

Olet kolmantena samoja pelejä haluamassa, joten palataan asiaan jos kahdesta muusta ei kuulu.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom