Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: Resident Evil 1-3 Orginaalit (PS1)

Tuomas

Active Member
-Kaikissa mukana ohjeet
-Hyväkuntoisia
-Pelilevyissä käytön jälkiä,mutta kaikki toimivia ja mitään vikoja ei ole tullut ja kaikki on moneen kertaan läpivedetty.
-Tarjoukset tähän tai privaan
-Postikulut ostajalle

EDIT: Lisätään vielä että mikään pakottava tarve myyntiin ei ole,ellei tule hyvää tarjousta :)
 
Vastaus: M: Resident Evil 1-3 Orginaalit (PS1)

Tuomas sanoi:
Heh hyvä vitsi :) pitää katsella sitten kun koko paketista aletaan tarjoaan kolminumeroista summaa :)
Vaikka ei asia minulle kuulu...
Hui!
Ei kai kukaan niin kalliilla osta. Itse sain omani alle 30e;)
 
Vastaus: M: Resident Evil 1-3 Orginaalit (PS1)

Tuomas sanoi:
pitää katsella sitten kun koko paketista aletaan tarjoaan kolminumeroista summaa :)

hmmm...hp taitaa olla vähän yläkanttiin... (en ole ostamassa, mutta Ressat on yksi lempisarjoista :) )

Naarmuisilla PSone RE-peleillä taitaa arvo olla parinkympin molemmin puolin, kirppareilta tms.. voi tietysti irrota alle kympilläkin. Erittäin hyvässä kunnossa olevilla PS1-peleillä on huomattavasti enemmän arvoa.

Cuben ressoja pidetään yleisesti ottaen kalliina keräilytavarana. Käytettyjen hinnat taitaa silti pyöriä siinä +30e tuntumassa. Hyväkuntoisina ilman naarmuja.
 
Vastaus: M: Resident Evil 1-3 Orginaalit (PS1)

Tuomas sanoi:
Heh hyvä vitsi :) pitää katsella sitten kun koko paketista aletaan tarjoaan kolminumeroista summaa :)

Are you kidding me? Ei noilla ole arvoa edes lähelle hunttia.

Taas apinaa yritetään koijata, näistä kahdesta pelistä voi vähän päätellä arvoa:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI....m=120159615911&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=002

Mutta tosiaan jos ei ole pakottavaa tarvetta myydä, niin saahan sitä pyytää vaikka miljoonaa :)
 
Vastaus: M: Resident Evil 1-3 Orginaalit (PS1)

Radikus sanoi:
Are you kidding me? Ei noilla ole arvoa edes lähelle hunttia.

Taas apinaa yritetään koijata, näistä kahdesta pelistä voi vähän päätellä arvoa:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI....m=120159615911&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=002

Mutta tosiaan jos ei ole pakottavaa tarvetta myydä, niin saahan sitä pyytää vaikka miljoonaa :)

Kelle on kelle ei.RE 1 oli kuitenkin PS1:sen ensimmäinen varteen otettava peli jos minulta kysytään.Ja kakkonen nyt on klassikko.Kolmonen ei ehkä niin hyvä,mutta sekin loistava peli,ressa asteikolla.
 
Vastaus: M: Resident Evil 1-3 Orginaalit (PS1)

Puhun nyt pelien rahallisesta arvosta, olen itse välittänyt noita noin 10-20kpl (jokaista osaa yhteensä) eikä ole vielä mitään huntin yhteishintaa näkynyt.

Mutta kuten sanoin, niin jos ei ole pakottavaa tarvetta myydä niin voi pyytää mitä tahansa ja jos joku haluaa ostaa eikä kukaan muukaan pelejä tarjoa (AKA ei tajua ostaa eBaystä mistä jokaisen noista saa koska vaan) niin homma toimii.
 
Vastaus: M: Resident Evil 1-3 Orginaalit (PS1)

Radikus sanoi:
Puhun nyt pelien rahallisesta arvosta

Niin puhuin minäkin :) minulta ei kyllä noita ton halvemmalla saa mutta tokihan niitä voi muualta yrittää kun tiedän itsekkin että niitä saa halvemmalla.Minä itse en vaa ole valmis noista halvemmalla luopumaan.
 
Vastaus: M: Resident Evil 1-3 Orginaalit (PS1)

No väännetään nyt vielä sen verran rautalangasta että puhun pelien TODELLISESTA keskimääräisestä arvosta millä niitä menee, enkä siitä mitä niistä voi pyytää ja toivoa joskus saavansa :rolleyes:

Mistä vaan saa pyytää kuitenkin ihan niin paljon kuin haluaa jos ei halua peleistänsä luopua.
 
Ylös Bottom