Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: Sega mega drive 2 -paketti

Ultimate Keijo

New Member
Sisältää sega megadrive 2, 2 ohjainta, pelit Sonic 3, Dragon, Jurassic park Rampage Edition, Aladdin. Pelit alkuperäisissä koteloissaan manuaalien kera paitsi jurassic park rampage edition. Kaupat mieluiten paikan päällä muuramessa, Jyväskylän kupeessa mutta voin postittaakkin mikäli maksat postikulut +1e paketointi/henkisiä korvauksia. Tarjotkaa!
 
Vastaus: M: Sega mega drive 2 -paketti

Kiinnostaisi lähinnä tuo Sonic 3.
Avataan kuitenkin huutokauppa ja tarjotaan 10e ,vaikkei tuo paketti sillä kyllä liiku varmasti mihinkään...
 
Vastaus: M: Sega mega drive 2 -paketti

Missä kunnossa itse kone / muuntaja ja ohjaimet ovat? Ovatko alkuperäisiä Segan ohjaimia?

Olen kiinnostunut koko paketista!
 
Vastaus: M: Sega mega drive 2 -paketti

Tonpan mainitsemat asiat kiinnostavat minuakin. Onko koneen/ohjaimen paketit tallella?
 
Vastaus: M: Sega mega drive 2 -paketti

Kiinnostaisi koko paketti,onko konsolin alkuperäinen laatikko tallella?
 
Vastaus: M: Sega mega drive 2 -paketti

koneen alkuperäistä pakettia ei ole eikä ohjaimien. Pelikunnossa ovat kaikki, kaverin kanssa mätettiin vähän aikaa sitten dragonia eikä tuntunut olevan onkelmia. Ohjaimet tietty kuluneet, mut kyllä noilla pelaa mielellään. Tehkää tarjouksia.. alle 30e ei ainakaan oo lähössä..
 
Vastaus: M: Sega mega drive 2 -paketti

Ultimate Keijo sanoi:
Jos haluutte ostaa viiellä kympillä koko paketin niin pistäkää viestiä

kolmekymppiä saat paketista jyväskylään myllyjärvelle tuotuna.
kivenheiton päässä muuramesta...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: M: Sega mega drive 2 -paketti

Minulla olisi 2 ohjainta konsoli ja piuhat. jyväskylän lähellä asun tarkemmin Laukaassa. Pelejä ei ole joten 30e alkaa huuto :D
 
Ylös Bottom