M/V: F-Zero, miel. --> SMB2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahewcoro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mahewcoro

Active Member
Sword of Mana meni jo kaupaksi.

Vielä myynnissä on vielä F-Zero Maximum Velocity, GBA:n ensimmäinen FZ. Se lähtisi 15 eurolla.

Etsin myös GBA-peliä samasta julkaisuerästä kuin FZ, eli ensimmäistä Super Mario Advancea: Super Mario Bros. 2. Tällä hetkellä kiinnostavat mm. Wario Ware Touched (DS), Astro Boy: Omega Factor ja Mario & Donkey Kong, mutta vaihdossa saa ehdottaa myös kaikkea muuta, jos ei nyt keittiön allasta.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: M/V: Sword of Mana & F-Zero, miel. --> SMB2

Onko tämä ehostettu versio siitä alkuperäisestä GB-pelistä? Olen hiukan sekaisin näiden Seiken Densetsujen kanssa. Minulla oli siis FF Adventure, mutta olen hukannut (?!) sen... Harmittaa!

napsikas sanoi:
Onko tämä ehostettu versio siitä alkuperäisestä GB-pelistä? Olen hiukan sekaisin näiden Seiken Densetsujen kanssa. Minulla oli siis FF Adventure, mutta olen hukannut (?!) sen... Harmittaa!

Joo, nimenomaan. FF Adventure / Mystic Quest on kyllä mainio peli (sitä minulla tosin ei enää ole), ja olen kyllä sitä mieltä, että kymmenen vuotta GB-peli on tätä GBA-versiota parempi. Tosin Sword of Manassa on enemmän Secret of Mana -tunnelmaa.

Piru vie! Ostin juuri Advance Warsin DS:lle ja päätin olla ostamatta pelejä vähään aikaan. Ja sitten tulee tämä vastaan! Nyt pitää miettiä. Hinta on kyllä kohdallaan. Palaan asiaan vielä.

Olisin kiinostunut ostamaan Sword Of Manan pistin pikaviestiä. :)

vaihdatko tämän swords of manan johonkin potterin gba peliin?

Vastaus: M/V: F-Zero, miel. --> SMB2

No ei sekään oikeastaan. Nuo Potterit eivät kai mitään kovin laadukkaita pelejä ole, ja en ole lukenut kirjoja. Ei viitsi spoilia kirjojen juonta pelaamalla pelejä.

Ylös Bottom