Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M/V : Halo & Midtown Madness 3

devon

New Member
Elikkäs myynnissä/vaihdossa olisivat seuraavat Xbox-pelit:

- Chronicles of Riddick : Escape from Butcher Bay (kerran läpipelattu, hyvässä kunnossa, ohjekirja mukaan) *MYYTY*

-Hitman: Contracts (hyvässä kunnossa muuten mutta aivan levyn ulkoreunassa kiertää koko levyn verran joku ihme jälki. Aivan kuin xbox olisi tehnyt sen (?) Mutta silti peli toimii täydellisesti ja ohjekirja mukana) *VAIHDETTU*

-Top Spin (bundle-versio, dvd-kotelossa, ohjekirja löytyy) *MYYTY*

-Halo (bundle-versio, pahvikotelossa (tai voin laittaa cd-kotelossa jos ostaja niin haluaa), ohjekirja löytyy)

-Midtown Madness 3 (bundle-versio, pahvikotelossa (tai voin laittaa cd-kotelossa jos ostaja niin haluaa), ohjekirja löytyy)

Pelit vaihtavat omistajaa rahaa tai xbox/gamecube pelejä vastaan. Olen avoin ehdotuksille. Erityisesti kiinnostaisivat gamecubelle Tales of Symphonia ja Skies of Arcadia Legends. Eli tarjouksia vaan rohkeasti joko tähän tai sitten privana.

Vielä jäljellä 2 peliä! Tarjouksia kehiin!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: M/V : Chronicles of Riddick + 4 muuta peliä

Sarine sanoi:
Kiinnostaisko näistä joku kahden pelin yhdistelmä?

No noista PGR2 ja KOTOR minulla on jo, sekä on NHL 2K3 on ollut, eikä muut hirveästi kiinnosta. Ehkä vähän tuo Rainbow Six 3: Black Arrow. Mikäs peli sinua olisi kiinnostanut?
 
Vastaus: M/V : Chronicles of Riddick + 4 muuta peliä

devon sanoi:
No noista PGR2 ja KOTOR minulla on jo, sekä on NHL 2K3 on ollut, eikä muut hirveästi kiinnosta. Ehkä vähän tuo Rainbow Six 3: Black Arrow. Mikäs peli sinua olisi kiinnostanut?
Riddick kiinnostaa, ja Hitman pikkuisen.
 
Ylös Bottom