Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M/V Max Payne 2: The Fall of Max Payne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juho123
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt saat neljä peliä! (voit sitten myydä nämä voitolla!)

NHL 2002
NHL 2003
BloodWake
Wreckless: Yakuza Missions!

Ei saisi floodata toisten threadeja, mutta ihan oikeasti: Mistä noi pelisi hankit? Jos varastat ne, niin eikö rosmoillakin ole joku laaturaja? No ei vaiskaan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jawk
Nyt saat neljä peliä! (voit sitten myydä nämä voitolla!)

NHL 2002
NHL 2003
BloodWake
Wreckless: Yakuza Missions!

Ei herran jumala... :) NHL:t eivät kiinnosta enää minua, BloodWake ei kiinnosta ja Wreckless ei kiinnosta.

Voisihan tuosta saada enemmän rahaa, mutta rahasta minulla ei ole puutetta.;)

Kaikille (etenkin Jawkille :)) tiedoksi, että vaihto kiinnostaa vain näihin tuoreisiin peleihin. Siis kyllä vanhojakin pelejä voi ehdottaa, muuta uusia ennemmin, kiitos.

No paljolla myyt tuon...

tai kiinnostaako Ghost Recon & Need For Speed 2: Hot Pursuit?

Paljonko tarjoat?

Ghost Recon & NFS: HT2 on ihan kiinnostava paketti, mutta noita uusia pelejä olen hakemassa.

33,50. :cool:

Katsoo nyt, jos ei hyviä vaihtotarjouksia tule. Vähän enemmän haluaisin tuosta, sillä olen siitä itse maksanut melkoisen pinon rahaa. :) Playeronesta kun postiennakolla tilasin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Oliko muuten kannattava ostos? Vai myytkö, juuri sen takia, ettei ollut?

Oli kannattava ostos. Myyn, koska pelasin läpi aika nopeasti. Eli peli oli aika lyhyt. No, vaikka peli oli lyhyt, niin oli sitä nautinnollista pelata sen ajan mitä se kesti.

Myytkö sen nyt 33,50urolla?

Mennyt jo vaihdossa. Ajattelin, että ei kukaan tätä enää kaiva tuolta kaukaa, joten en laittanut mitään ''MYYTY''-juttua tuonne otsikkoon, mutta nyt se on pakko kait laittaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom