Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M/V: Soul Calibur II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
Mätkintäpelien aatelia jaossa. Tuote on uusi ja vielä muoveissa. Tarjotkaa vaihtoon tavaraa, mille tahansa omistamalleni konsolille, tai esittäkää ostotarjous. En pysty heittämään hp:tä.

Voin kyllä pelin aukoa itsekin, ei ole mikään pakottava tarve myydä. Eli naurettavat tarjoukset voi jättää tekemättä.

EDIT: Vaihto onnistuu myös Nintendo DS -tavaraan (ehkä).

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: M/V: Soul Calibur II

Morred sanoi:
Silent Hill 2<>Soul Calibur II ?

Ihan hyvä ehdotus, mutta valitettavasti SH2 ei kiinnosta.

Mainitaan vielä, että urheilupelejä on aika turha ehdotella. Otan vastaan vain täysikuntoisia pelejä ohjeinja koteloin varustettuna (sama virsi kuin aina). Ei halpiksia.

Moi, kiinostaisko vaihtaa Soul Calibur II -> Beyond Good and Eviliin?
Luonnollisesti ohjekirja mukana ja siistissä kunnossa. Itse olen kerran pelannut läpi kuten myös edellinen omistaja joka osti pelin uutena. Hyvin toimii eikä ainakaan mun Philipsin asemalla tullut kertaakaan mitään häikkää vaikka levyssä pieniä kolhuja onkin.

Tacere sanoi:
Moi, kiinostaisko vaihtaa Soul Calibur II -> Beyond Good and Eviliin?
Luonnollisesti ohjekirja mukana ja siistissä kunnossa. Itse olen kerran pelannut läpi kuten myös edellinen omistaja joka osti pelin uutena. Hyvin toimii eikä ainakaan mun Philipsin asemalla tullut kertaakaan mitään häikkää vaikka levyssä pieniä kolhuja onkin.

Laitoin tuosta privaattiviestiä. Ehkä vaihdan, jos parempia ehdotuksia ei tule ja päätän loppujen lopuksi olla peliä pitämättä. Saa laittaa vielä osto-/vaihtoilmoituksia.

Tällaisia olisi vaihdossa:

PS2:lle

Vampire Night
Frequency

GBA:lle

Tony Hawk's Pro Skater 3
Final Fight One
Colin McRae Rally 2.0
Wario Ware
Super Monkey Ball JR.
Donkey Kong Country
Super Mario Bros (NES Classic)
F-Zero Maximum Velocity

feldon sanoi:
Tällaisia olisi vaihdossa:

PS2:lle
Vampire Night
Frequency

GBA:lle
Tony Hawk's Pro Skater 3
Final Fight One
Colin McRae Rally 2.0
Wario Ware
Super Monkey Ball JR.
Donkey Kong Country
Super Mario Bros (NES Classic)
F-Zero Maximum Velocity

Ei tästä kiinnosta kuin Wario Ware, mutta ei kyllä yksin/suoraan siihen vaihdu.

Knight sanoi:
Ei tästä kiinnosta kuin Wario Ware, mutta ei kyllä yksin/suoraan siihen vaihdu.
No Colin McRae Rally 2.0 siihen mukaan. Sopiiko? Arvostelun voit lukea vaikka IGN:stä .

Saan pelit postiin hetin huomenna. Wario Ware on hyvässä kunnossa. Colinin boksi on valitettavasti rypistynyt postissa.

Ok. Voin tosiaan antaa Wario Waren päälle myös jonkun toisen pelin. Mutta mieti rauhassa ja ota sitten yhteyttä vaikka privaviestillä, jos edelleen olet kiinnostunut.

No niin, nyt on tilanne seuraava. En ole saanut mitään suuresti kiinnostavia tarjouksia, ja tuskin vaihdan edes tuohon Beyond Good & Eviliin, vaikka se sinällään oikein hyvä tarjous onkin. Näillä näkymin pidän SCII:n omissa kätköissäni, mutta odottelen kuitenkin vielä päivän pari, ennen kuin reviskelen muovipäälysteet auki.

Headhunter: Redemption on sellainen peli, johon vaihdan epäilemättä (jos en saa hyvään hintaan ostetuksi). Muun muassa Headhunter siis.

Knight sanoi:
No niin, nyt on tilanne seuraava. En ole saanut mitään suuresti kiinnostavia tarjouksia, ja tuskin vaihdan edes tuohon Beyond Good & Eviliin, vaikka se sinällään oikein hyvä tarjous onkin. Näillä näkymin pidän SCII:n omissa kätköissäni, mutta odottelen kuitenkin vielä päivän pari, ennen kuin reviskelen muovipäälysteet auki.

Headhunter: Redemption on sellainen peli, johon vaihdan epäilemättä (jos en saa hyvään hintaan ostetuksi). Muun muassa Headhunter siis.

Mulla saattaisi kyseinen peli olla tarjota.

Se nyt on lainassa, ja tämä jolla se on lainassa, uhkasi sitä ostaa, mutta kysyn häneltä jos ei ole ostamassa, en näe miksi ei voitaisi vaihtokauppoja tehdä.

Evilhead sanoi:
Mulla saattaisi kyseinen peli olla tarjota.

Se nyt on lainassa, ja tämä jolla se on lainassa, uhkasi sitä ostaa, mutta kysyn häneltä jos ei ole ostamassa, en näe miksi ei voitaisi vaihtokauppoja tehdä.

On muuten erinomaista. Jos jatketaan privaan? Pelin on oltava täyskuntoinen, manuaalin oltava mukana ja kotelon ehjä. Laita kanssa hintapyyntöä, voi olla että ostan mieluummin jos vain myyt.

Knight sanoi:
On muuten erinomaista. Jos jatketaan privaan? Pelin on oltava täyskuntoinen, manuaalin oltava mukana ja kotelon ehjä. Laita kanssa hintapyyntöä, voi olla että ostan mieluummin jos vain myyt.

Näin tehdään. Otan selvää tältä kaverilta asian laidan ja heitän privaa viimeistään keskiviikkona.

Peli on loistokunnossa ja kun sen kamulle lainasin, oli se itseasiassa ihan muoveissa vielä (peli, ei kaveri) :)

Ylös Bottom