Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M/V XBox pelejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valaskala
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Mikä olisi sopiva järjestely sinusta?

Hmm, sain juuri tuon SegaGT-bundlen vaihdon kautta ja vaikka tuo Splinter on ihan kiinnostava, niin ei sitä ihan KOTORiin kehtaa vaihtaa. Mieluusti jotain uutta peliä hamuaisin KOTORin tilalle, taikka sitten muutamaa vanhaa.

Olen pahoillani, mutta tarjoamassasi listasta vain Splinter Cell on sellainen, jota en omista taikka ole pelannut läpi aikasemmin

Blood Omen 2, Project Gotham Racing, tai Genma Onimusha -> Return to Castle Wolfenstein: Tides of War.

Löytyisikö kiinnostusta?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Downstream
Blood Omen 2, Project Gotham Racing, tai Genma Onimusha -> Return to Castle Wolfenstein: Tides of War.

Löytyisikö kiinnostusta?

Sori, olen pelannut jokaisen näistä puhki. Olisiko sinulla muuta tarjottavaa ?

Hmm, voinen luopua kultamussukastani tuollaiseen 40 :n hintaan. Postikulut menee puoliksi. Jos maksat tilille suoraan, niin maksan itse postikulut :)
Taas vertailupohjina hintoihin käytin MBnetin hintavertailua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Valaskala
Hmm, voinen luopua kultamussukastani tuollaiseen 40 :n hintaan. Postikulut menee puoliksi. Jos maksat tilille suoraan, niin maksan itse postikulut :)
Taas vertailupohjina hintoihin käytin MBnetin hintavertailua.

Saanen epäillä että kukaan tuolla hinnalla ostaa;)

Voihan sen kyllä olla niinkin :) Myönnetään KOTORin hinta ei ole täysin kohdalleen, joten tarjotkaa itse, niin katsotaan päästäänkö yhteisymmärrykseen ;)

Tämän hetkinen M/V tilanne:

Hunter: The Reckoning
Dead Or Alive
Return to Castle Wolfenstein: Tides of War
Rallysport Challenge

Ylös Bottom