Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: X-boks+ohjain(s-controller)+dvd-kit+uunituore NHL 2004

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miikkatja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Miikkatja

New Member
Ennakoiva kysely, toivon pikaista vastausta

Eli mitä kannattaa pyytää X-boksista+ohjain(s-controller)+dvd-kitistä?

Niin ja tietysti kone ostettu 17.09.2003

Edit : lisätään vielä että mukana olis vielä uunituore NHL 2004

Viimeksi muokannut moderaattori:
hmm

totaniin. jos kaupoilla ei ole kauhea kiire niin osta keltainenpörssi ja tsekkaa sieltä paljo niinllä on suunnilleen hintaa.. en tiedä..?!

Jos meinaat myydä esim. Huuto.nettiin niin kannattaa kattella paljolla muut meinaa myydä omaa pakettiaan ja tiputtaa omaa hintaa vaikka kympillä, niin voit saada muut ostamaan mielummin sulta.

Käy katteleen kaikki nettisaitit läpi ja laske paljon noi maksaa yhteensä ja alentele hintaa sitä myöten.

Joku 220euroa on varmaan aika kova hinta jo, tosin itse sain PS2:sta jossa oli 4 peliä, ohjain, muistikortti niin 250 euroa johon olin erittäin tyytyväinen.

Paketti kannattaa tietenkin myydä eniten tarjoavalle, mutta älä ilmoita hintaa vaan anna muiden ehdotella ja nostat itse hintaa ehdotuksesta.

Huuto.netistä pystyy haulla etsimään myös sulkeutuneita kohteita, joten sitä käyttämällä saa varmaan aika hyvää suuntaa, mitä kannattaa pyytää.

Laitoin huuto.nettiin myyntiin, tässä linkki ;

(ei huuto.net kohteiden mainostusta, kiitos)

Jos joku haluaa ostaa suoraan, laita sähköpostia mixu@vapaalla.org

Viimeksi muokannut moderaattori:
Halvalla menee mutta menköön :D
On sen verran kova rahapula ettei ole vaihtoehtoja :mad: Hinta on tarkoituksella alhainen että varmasti menee kaupaksi.

Mutta onneksi on pikkuveli, jonka luokse voi aina mennä hakkaa boxia :D

Ja jos edelleen joku on kiinnostunut ostaa suoraan, postia vaan tulemaan mixu@vapaalla.org, saa huomattavasti nopeamman vastauksen kuin yv:llä tai jatkamalla topiccia.

Ylös Bottom