Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: X2VGA -adapteri (paras VGA-adapteri)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Prisoner

Active Member
Toimii NTSC-konsoleissa sekä modatuissa (NTSC-tilaan vaihdetuissa) XBOXeissa. Tukee 480p sekä 720p -tiloja. Tällä saa siis upean kuvan monitorille tai videotykille. Netistä löytyy tukuttain arvosteluja. Omia mietteitäni VGA-käytöstä olen kirjoittanut tänne.

Adapteri on käyttämätön. Hinta 50 euroa + postikulut. Voi myös tulla hakemaan Vantaalta.

Tiedustelut mieluiten sähköpostiin, koska toi privaboksi on täynnä enkä mä vaan jaksa tyhjentää sitä. Lisää tilaa!!!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: M: X2VGA -adapteri (paras VGA-adapteri)

Vieläkö sulla on tuo adapteri myynnissä? Ilmoittele jos on...olisin kiinnostunut. Tosin uusi maksaa 53e + pk

Kyllä se taitaa vielä jossain hyllyn päällä majailla.

Miksi uuden adapterin myyt? Miksi moisen olet hommannut edes jos et käytä? 35e olisin valmiks maksamaan tuosta kun se kuitenkin on enemmän tai vähemmän "käytetty", muuten ostan mieluummin uuden 53e:lla. Jos hinta sopii sinullekkin niin saisitko sen esim maanantaina jo postiin? Missäpäin asustelet?

Mulla on noita kaksi. Vain toinen on käytetty. Toisen sain valmistajalta lahjana.

niin, 35e + pk niin tehdään kaupat? pk ei varmaan montaa ekua ole (?) :rolleyes:

39e. Se on arvatenkin paketissa vielä jos käyttämättömänä myyt? Noita on joskus näkynyt olevan valmiiksi rikkinäisiäkin myynnissä käytettynä joista ihmiset kirjoitelleet forumeille... Haluan vaan varmistua että se x2vga todella toimii. :)

Joo joo. Saa rahat takas, jos ei toimi. Mä myyn vaan sen takia, etten tosiaan tarvi kahta. En edes muistanut, että mulla oli se toinen, ennenkuin muistutit tosta mun ilmoituksesta.

Hyvä. Saatko sen maanantaina postiin kipattua? Onko sulla tietoa noiden pk:n suuruudesta? Tuskin montaa euroa ovat mutta kuitenkin. Postiennakko lienee sopivin maksutapa...?

Ylös Bottom