Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M: Xbox paketti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilevile
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ilevile

New Member
Pakettiin sis.

Itse konsoli (ostettu marraskuussa 2002, ei modattu = takuu voimassa.)
Perus Scart
Xbox Advanced AV Pack Optical (Svideo, SPDIF 5.1 äänille)
1kpl Perusohjain.
2kpl Controller-S
1kpl Thrustmaster Firestorm-padi
DVD-Kit
10m RJ45-kaapeli

Pelit: Halo, Time Splitters2, Sega GT2002, Jet Set Radio Future, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Dead Or Alive 3

hp. 450eur.

Pk-seudulle/Porvoon seudulle sis. kotiinkuljetus (ja vaikka asennuskin :D) mutta ei postitusta. Myydään vain pakettina, ei erikseen.

ilevile@netsonic.fi tai privaattia...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan lare
Takuu ei siirry seuraavalle ostajalle.

Tuota... uskoisin kyllä että siirtyy. Mielestäni suomessa takuuseen ei tarvitse rekisteröityä vaan siihen riittää takuutodistus, yleensä ostokuitti.

Xboxin ohjekirja s.36 TAKUU: Henkilökohtainen takuu. Tämä takuu koskee laitteen ensimmäistä käyttäjää. Takuu on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää toiselle henkilölle.

Minä ainakin ymmärrän tuon niin, ettei takuu siirry.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan lare
Xboxin ohjekirja s.36 TAKUU: Henkilökohtainen takuu. Tämä takuu koskee laitteen ensimmäistä käyttäjää. Takuu on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää toiselle henkilölle.

Minä ainakin ymmärrän tuon niin, ettei takuu siirry.

Minä ymmärrän tuon niin että niinhän ne kuvittelee. Siinä takuulapussa tuskin lukee nimeä, ja vaikka lukisikin niin sillä ei ole merkitystä. Voit sanoa että tuot kaverin konetta huoltoon ja siinähän joutuvat huoltamaan.

Jaa-a, siirtyy tai ei niin pistetään nyt vielä bonus että jos nyt jostain syystä takuuta tarvittaisiin sen voimassaoloaikana niin minä voin kiikuttaa sen ostopaikkaan (vantaan gigantti), tälläiseen olen oikeasti törmännyt yhdessä vahvistinkaupassa, onneksi oli reilu myyjä.. sovitaan siis että mäkin olen reilu :)

Jatkot suomen takuusäädöksistä omaan keskusteluun, jooko?

jk. konetta ei ole rekisteröity.

Ylös Bottom