Myyn wanhan xboxin kaikkine härpäkkeineen. Virtajohto vaan on kadonnut matkan varrella, mutta sehän on se standardi versio mitä on joka paikassa. Mahdollinen ostaja voi noutaessaan ottaa semmoisen jostain mukaan jotta voi todeta koneen toimivan. Olen itse juuri muuttanut joten en tiedä missä se virtajohto on :/
Koneella ei luonnollisestikkaan ole enää takuuta voimassa. Ostettu joskus sillon kun se laite ilmestyi markkinoille. Ei ole modattu. Kovo taitaa olla täynnä sekalaista musiikkia ja voisin tarvittaessa senkin tyhjentää (jos vain löytäisin sen virtajohdon jostain
)
Mukaan tulee pelit:
Burnout 2: Point of impact
Tour de France fillari peli (aika paska)
Project Gotham Racing 2
Monopoly Party
Mojo
Soldier of Fortune II Double Helix
Time Splitter 2
Pelien pitäs toimia, en ole pitkään aikaan kokeillut.
Sekä kaks ohjainta. Toinen versio iso ja toinen pienempi (Molemmat M$:n omia)
Vain nouto Vantaalla Länsimäessä. En jaksa enkä kerkeä alkaa lähettelemään mihinkään.
Hinta 50.
En myy mitään erikseen enka halua vaihtaa muuhun kuin rahaan
Sähköposti tavoittaa varmaan parhaiten:
bluenote1(POISTA_TÄMÄ)@gmail.com
Joo. Eipä mulla muuta,
-Kimmo
Koneella ei luonnollisestikkaan ole enää takuuta voimassa. Ostettu joskus sillon kun se laite ilmestyi markkinoille. Ei ole modattu. Kovo taitaa olla täynnä sekalaista musiikkia ja voisin tarvittaessa senkin tyhjentää (jos vain löytäisin sen virtajohdon jostain

Mukaan tulee pelit:
Burnout 2: Point of impact
Tour de France fillari peli (aika paska)
Project Gotham Racing 2
Monopoly Party
Mojo
Soldier of Fortune II Double Helix
Time Splitter 2
Pelien pitäs toimia, en ole pitkään aikaan kokeillut.
Sekä kaks ohjainta. Toinen versio iso ja toinen pienempi (Molemmat M$:n omia)
Vain nouto Vantaalla Länsimäessä. En jaksa enkä kerkeä alkaa lähettelemään mihinkään.
Hinta 50.
En myy mitään erikseen enka halua vaihtaa muuhun kuin rahaan

Sähköposti tavoittaa varmaan parhaiten:
bluenote1(POISTA_TÄMÄ)@gmail.com
Joo. Eipä mulla muuta,
-Kimmo