Opposing force
New Member
Vastaus: Maahanmuuttokeskustelu

Mutta oikeesti: mulla ei ole tässä mitään lakikirjoja käsillä, enkä jaksa alkaa selamaan mitään finlexejä kännykällä. Ratkaisen nämä ongelmat tosissaan sitten myöhemmin, jos jaksan.

Ei kestä kiittää. Pitäsköhän mun ryhtyä joksikin konsultiksi.Noniin ja Konsolifinin paneeli ratkaisi taas kaikki maailman lainsäädännölliset JA ihmisoikeudelliset ongelmat sormia napsauttamalla tosta vaan, aika tehokasta.
Esim. Amerikassa tämä kysymys homoavioliittojen voimassaolosta johti ihan valtavaan peruslailliseen keskusteluun ja vääntöön, mutta oisivat typerykset kysyneet täältä. Ratkaisuksi nähtävästi riittää se, että homot eivät muuta vääriin paikkoihin ja/tai tyytyvät siihen, että saavat homostella kuitenkin halutessaan.

Mutta oikeesti: mulla ei ole tässä mitään lakikirjoja käsillä, enkä jaksa alkaa selamaan mitään finlexejä kännykällä. Ratkaisen nämä ongelmat tosissaan sitten myöhemmin, jos jaksan.
Haukuitsä mua just Oinoseks???Tai sit voidaan höpistä VW-kuplista ja koiristaa kuten Oinonen konsanaan.