Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

mad katz - muistikortit hyvii?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eternal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Eternal

New Member
tuolla olisi yhessä firmassa gamecubelle muistikortti 16mb ~8e?
siis pistänee epäilyttään hinta
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eternal
tuolla olisi yhessä firmassa gamecubelle muistikortti 16mb ~8e?
siis pistänee epäilyttään hinta
Aina Nintendon oma muistikortti. Kaverilla meni kaikki savet ei-yhteensopivan pelin (Burnout 2) ja halpismuistikortin kanssa. Hienoa aloittaa Zelda, Metroid Prime ja Starfox alusta? Ei kuulemma ollut.
 
Re: Re: mad katz - muistikortit hyvii?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan achiim
Aina Nintendon oma muistikortti. Kaverilla meni kaikki savet ei-yhteensopivan pelin (Burnout 2) ja halpismuistikortin kanssa. Hienoa aloittaa Zelda, Metroid Prime ja Starfox alusta? Ei kuulemma ollut.

Mjep, F-zero GX rikkoi halpismuistikortiltani kaikki savet. Sunflex taisi olla merkkinä. Ja nyt nintendon omalla kortilla kaikki toimii niinkuin pitääkin.
 
Re: Re: Re: mad katz - muistikortit hyvii?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kolamies
Mjep, F-zero GX rikkoi halpismuistikortiltani kaikki savet. Sunflex taisi olla merkkinä. Ja nyt nintendon omalla kortilla kaikki toimii niinkuin pitääkin.

missakohan vika jos peli rikkoo muistikortin
 
Re: Re: Re: Re: mad katz - muistikortit hyvii?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
missakohan vika jos peli rikkoo muistikortin

Itse kuvittelisin ongelman olevan pakkauksessa. Muistikorteissa on siis todellisesti vähemmän muistia ja mainostettu "muistipaikkojen" määrä saadaan pakkaamalla dataa (tyylin .zip). Jos pelin data on sellaisessa muodossa, että sitä ei pysty juurikaan pakkaamaan, niin kortista loppuu muisti kesken, vaikka kaikki "muistipaikat" eivät olisikaan täynnä.

Tämä on kyllä pelkkää spekulointia.
 
Re: Re: Re: Re: Re: mad katz - muistikortit hyvii?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jyyki
Itse kuvittelisin ongelman olevan pakkauksessa. Muistikorteissa on siis todellisesti vähemmän muistia ja mainostettu "muistipaikkojen" määrä saadaan pakkaamalla dataa (tyylin .zip). Jos pelin data on sellaisessa muodossa, että sitä ei pysty juurikaan pakkaamaan, niin kortista loppuu muisti kesken, vaikka kaikki "muistipaikat" eivät olisikaan täynnä.

Tämä on kyllä pelkkää spekulointia.

Olisikohan kennelläkään vahvistusta näihin spekulaatioihin? Sittenhän kannattaisi ostaa varmuuden vuoksi 16mb kortti 4-megaisen sijaan, ettei tule niin äkkiä kortin fyysiset rajat vastaan...
 
itelläni on tollanen 251 madcatz (16mb) eikä se oo vielä ainakaan sekoillu ei mulla oo siinä kyllä ku muutama save... pitiäs varmaa koittaa pumpata koko kortti täyteen ja kattoo että sekoileeko...
 
Itse ainakni muistan kun hankni PS1:lle Mad Catzin 12 sivuisen muistikortin. Kohta koko muistikortti sekosi ja pian piti formatoida sitä jatkuvasti. Sinne meni sitten Music:in kaikki savefilut.
 
Heihei poijaat,

Ei kannata kyllä liiaksi luottaa noihin tarvikkeisiin (ainakin PlayStation korteista on todella huonoja kokemuksia). Esimerkiksi Play247 myy alkup. 251 muistikorttia ~22... Tuo on halvempi kuin tarvikekortit?

3 n k ! n E
 
Äskettäin vasta Gamecuben tilasin, ja ihan heti ei kiinnosta rahaa pistää viralliseen korttiin. Parempaakin käyttöä rahoilleni keksin kun pelitarvikkeet... Eli kai nyt 4 punnan kortti kelpaa vallan mainiosti näin alkuun (= väliaikaisesti), kun joku muistikortti kuitenkin on hankittava? Eikö?

Ja eihän kukaan ole Joytechin korteista vielä edes valittanut...mun mielestä silloin Joytech > Madcatz.


Ja mistä muuten johtuu että Cube on ensimmäinen laite minkä kanssa tulee vastaan ongelmia 3rd party -korttien kanssa? Esim. PsOnella tuli käytettyä jos minkälaisia viritelmiä, ja pelkästään hyviä kokemuksia on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Äskettäin vasta Gamecuben tilasin, ja ihan heti ei kiinnosta rahaa pistää viralliseen korttiin.

Ihan oikeasti, siinä kohtaa kun se halpiskortti deletoi parinsadan pelitunnin tulokset, alkaa virallisen kortin osto kiinnostaa. Säästä järkesi ja osta se Nintendon oma kortti heti alkuunsa.
 
No, kaipa sitä 3rd-party valmistajienkin seasta ihan rehellisiä tapauksia löytyy. Itse en kuitenkaan ihan heti lähtisi Marion henkeä Mad Catzin varaan laskemaan, kun kerran olen nähnyt mitä luokkaa ne kortit on.
 
Ylös Bottom