Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madcatz 251 muistikortti

Bondage

New Member
Hey, annoin itselleni periksi ja ostin Madcatzin 251 kortin (vaikka periaatteessa haluaisin kaiken Nintsikan alkuperäsiä, mutta kun hinta oli neljäsosa;-). Pari juttua ihmetyttää vaan:

Miksei F-Zeron seiviä voi kopsata vanhalta kortilta uudelle? Move ja Copy on feidattu, ainoostaan Erase on käytössä..

Miksi ihmeessä sillä Madcatzin kortilla on Soul Calibur 2:n seivi? Mulla ei oo sitä peliä vielä, odotan Player's Choicea =) Kortti oli ihan brand-spanking-new, ostin uutena ja se oli siis ihan muoveissa jne. Ihme juttu!?!
 
Vastaus: Madcatz 251 muistikortti

Oli elämäsi virhe ostaa mad catzin muistikortti. Minulla oli se, mutta sitten tiedostot meni pilalle ja piti poistaa kaikki tallennukset. 80 tunnin meleen peluu turhaan :/
 
Vastaus: Madcatz 251 muistikortti

Jees, varsinkin kun kotiintullessani huomasin että netistä saa 20egellä alkuperäistäkin. Nojokatapauksessa, kiikutan kyllä tän kortin takas kauppaan..ei oikeen vastaa odotuksia. En meinaa pelata meleetä uusiks ;-)
 
Vastaus: Madcatz 251 muistikortti

Bondage sanoi:
Miksi ihmeessä sillä Madcatzin kortilla on Soul Calibur 2:n seivi? Mulla ei oo sitä peliä vielä, odotan Player's Choicea =) Kortti oli ihan brand-spanking-new, ostin uutena ja se oli siis ihan muoveissa jne. Ihme juttu!?!

?? Oikeesti?! Todella outo juttu jos siellä oli toi save jo valmiina. Mitenköhän paljon sitä on pelattu... Ota savesta kopio alkuperäiselle kortillesi ennen kuin palautat tuon kauppaan, että pääset testaamaan sitten kun oman Soul Calibur 2:si saat. :)

Ja älkää hyvät ihmiset ostako mitään 3rd party -muistikortteja...
 
Vastaus: Madcatz 251 muistikortti

No enpä tietysti ottanu, mutta ne sano Savepointilla että kattoo sen. Jäi itteäkin kiinnostamaan =) Se on varmaan jenkkisave, tuskin noi Madcatzit tulee euroopasta. Oletan että ne ottaa satunnaisia yksilöitä liukuhihnalta testaukseen, että ei lähde makkelia maailmalle ainakaan niin paljon..tältä testaajalta on sitten unohtunu dellata se save. Eli seivissä ei varmaankaan ole pelattu yhtään mitään..ehkä ;-)

Otin kumminkin rahani (16.90e) takas, jahka taas liksa kolahtaa tilille niin katon jos Nintendon alkuperäset 251-kortit on halventunu Suomessa (tuskin niin lyhyessä ajassa ovat)..jos ei oo niin play-asia.com auttaa =)
 
Vastaus: Madcatz 251 muistikortti

jooh mun kaveriki osti samanlaisen kortin ja siellä oli joku 2 urheilupelin savee (tais viedä joku 100 paikkaa) :)
 
Vastaus: Madcatz 251 muistikortti

Itse sain jo karvaasti huomata Playstationin aikoina että muun kuin itse konsolin valmistajan valmistamat muistikortit aiheuttavat vain pään vaivaa ja itkua.

Oi sitä ihanuutta, Grandia toisella kiekolla menossa ja loppu häämöttää. Pelailen välillä toista peliä ja suunnittelin jatkavani Grandiaa mutta voila, kortti ilmoittaa että savetuksia kyseiseen peliin ei ole olemassakaan.

Tottahan se on että yleensä nämä mad catzin (ja muidenkin) uhm "ylimääräisten" valmistajian valmistamat muistikortit ovat paljon halvempia mutta laatu on sitten ihan jotain järkyttävää. Pois semmoiset vaan.


Onhan ne nintentoonin rykkäämät kortit hieman kalliimpia mutta noh, ainakin ne toimii niin kuin kuuluukin.
 
Vastaus: Madcatz 251 muistikortti

kylla nintendolla on ihan samoja vaivoja muistikortin kanssa



Yhdysvalloissa juuri julkaistussa Nintendon virallisessa 1019-paikkaisessa muistikortissa on ilmennyt ongelmia. Konamin Disney Sports Soccer, Disney Sports Skateboarding ja WTA Tour Tennis –pelit eivät pysty tallettamaan uudelle suurelle kortille tietoa ollenkaan. Taasen Sonic Adventure 2 Battlessa vapaiden muistipaikkojen määrä ilmoitetaan korkeintaan olevan 999, ja tallennuksien maksimimäärä on 99. Darkened Skyessa tallennusta ei voi tehdä ollenkaan, ellei muistikorttia ota pois asemasta ja laita sitä koneeseen uudestaan kiinni. Viimeinen ongelmista kärsivä peli on Backyard Football, joka jää jumiin kun muistikorttia yrittää formatoida.

http://www.konsolifin.net/uutiset.p...time=db&searchfield=aihe&keyword=muistikortin
 
Vastaus: Madcatz 251 muistikortti

Njoo, no tuo ison kortin ongelma on ainut jonka itse olen kuullut nintendon korteista.

Mutta joka tapauksessa ongelmat on silti huomattavasti vähäisempiä / jos niitä on ollenkaan.

Esimerkiksi Playstationin aikoina en kärsinyt minkäänlaisista ongelmista Sonyn omien korttien kanssa. Enkä kuutionkaan aikana ole joutunut valittelemaan mistään. Eikä ole aikomustakaan tuota isointa(?) kuution korttia laittaa.

Kuten jo mainitsin: Kyllä ne ongelmat tulee huomattavasti 'vahvemmin' esiin muiden valmistajien korttien kanssa. Tai no, puhtaasti kyllä omia kokemuksia, tiedä sitten muiden kokemuksista :)

Eikä tuo nyt niin iso ongelma tunnu olevan tuon isoimmankaan kortin kanssa.
 
Vastaus: Madcatz 251 muistikortti

nallet sanoi:
Njoo, no tuo ison kortin ongelma on ainut jonka itse olen kuullut nintendon korteista.

Mutta joka tapauksessa ongelmat on silti huomattavasti vähäisempiä / jos niitä on ollenkaan.

Esimerkiksi Playstationin aikoina en kärsinyt minkäänlaisista ongelmista Sonyn omien korttien kanssa. Enkä kuutionkaan aikana ole joutunut valittelemaan mistään. Eikä ole aikomustakaan tuota isointa(?) kuution korttia laittaa.

Kuten jo mainitsin: Kyllä ne ongelmat tulee huomattavasti 'vahvemmin' esiin muiden valmistajien korttien kanssa. Tai no, puhtaasti kyllä omia kokemuksia, tiedä sitten muiden kokemuksista :)

Eikä tuo nyt niin iso ongelma tunnu olevan tuon isoimmankaan kortin kanssa.

Jos laitetaan Nintendo vs muut valmistajat niin kyllahan nyt pakostakin nintento voittaa tolla laskemisella.
 
Vastaus: Madcatz 251 muistikortti

hee. minullakin on tuommonen madcatzin 251 kortti, tosin en ostanut sitä vaan sain tingattua sen kaupanpäälliseksi (nettikaupasta :eek: ). minunkin kortilla on tuo soul caliburin savetus mutta en omista peliä. tosin asia pitää korjata kunhan se tulee players choicena, että sitte pitää tesmata mitäs kummaa sieltä savesta löytyy. kortti on ainakin toistaiseksi toiminut ilman ongelmia, mutta laitoin ihan varalta meleen savet talteen muillekkin korteille.
--

btw, tuota soul caliburin savea on pelattu 14:55:08, että kyllähän tuota on jo jonkun verran tahkottu.
 
Vastaus: Madcatz 251 muistikortti

Knight sanoi:

Kuten tuosta Knightin laittamasta linkistä selviää, niin ongelmat Nintendon suurimman kortin kanssa johtuvat siitä, että tiettyjä pelejä ei ole ohjelmoitu hyväksymään noin suurta muistiavaruutta. Ongelma ei siis varsinaisesti ole muistikortin toiminnassa, vaan siinä, että pelintekijä ei ole osannut varautua noin suureen muistikorttiin.

3rd party muistikorttien ongelmat taas johtuvat muistikorteista itsessään. Suurin syy lienee se, että ainakin osassa 3rd party muistikorteissa on todellisuudessa vähemmän muistia ja tilaa pyritään tekemään lisää pakkaamalla. Jos pelissä itsessään on jo pakkausalgoritmi tallennuksille, niin tallennusta ei käytännössä pysty enää enempää pakkamaan. Kun todellinen muistiavaruus ylitetään, niin tallennukset korruptoituvat. Osassa 3rd party muistikorteista saattaa olla aivan oikea määrä muistia, mutta laatu on muuten syystä tai toisesta heikkoa.
 
Ylös Bottom