Madden 2002

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Troublemaker
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: Re: Auttakaa :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Hitsi kun ois tienny noista sivuista sillon kun minä aloitin pelaamaan jenkkifutis pelejä. Mä olen oppinut säännöt Pelkästään pelaamalla Joe Montanaa Megadrivellä ja Maddeneita PS2:lla, sekä katselemalla NLF.comin videoita. :)
Sama täällä, mä opin kanssa säännöt Madden 2001:tä pelaamalla + videoilla.

Lisää kysymyksiä

Noniin...

Nyt on tullut jo muutama peli voitettua..tosin juoksupelillä, heitot ei kulje sitten millään :(

Ihmetystä aiheuttaa nyt pelin ulkopuoliset hommat kuten pelaajakaupat ja "piste"tilastastot. Miten pelajaakaupat hoidetaan? Onko niin että voi vain ostaa free agentteja? Entä mistä saan näkyviin pistepörssit ym. Olisi kiva seurata kuka juoksee eniten jaardeja ym.

Voit palkata vain free-agentteja, mutta voit myös yrittää vaihtaa pelaajia päittäin, mutta muut joukkueet ovat aika nihkeitä pelaajavaihdoksissa varsinkin jos havittelet niiden tähtipelaajia. Voit myös vaihtaa draft kierroksen varauksia.

Tuli ostettua Madden 2001 tossa pari päivää sitten. Ensimmäinen jenkkifutispelini. Helpoimmalla tasolla tuli eka matsi voitettua jotain 60-20. Sitten kun siirtyy tasoa ylemmäksi niin tulee ongelmia vastaan. Eli miten vastustajan heittopelin torjuminen parhaiten onnistuu? Kenties taktiikoilla? Ei oikein tahdo onnistua vastustajan QB:n häirintä ennen kuin se pääsee heittämään, ja sitten kun heittää niin yleensä WR:t koppaa pallon kiinni ja mä mokaan taklaukset ja se on touchdown. Kannattaako taktiikoita vaihdella koko ajan, vai pelata suurinpiirtein samalla tavalla?

Ylös Bottom