Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden 2003

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Nyt näyttäs siltä että 27.9. Jossain sanottiin että menis lokakuulle.

24.9. EA ilmoitti päiväksi 27.9. En usko että enään siirtyy, vaan julkaistaan perjantaina.
 
Ton pelit osion julkaisulistan mukaan Madden 2003 ois julkaistu! Mistä sitä muka saa, mä en ole ainakaan nähny vielä missään!???!!!Siis, Helsingissä sijaitsevissa kaupoissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jokohan tuota tänään jostain saisi? Konsolinet ainakin kertoo julkaisupäiväksi tämän päivän, toisaalta esim. gamer.uk.com ilmoittaa perjantain.

Kukaan sattunut käymään tänään missään pelikaupassa?
 
Bombaclaat!!! Minkä helvetin takia tää siirty koko ajan! Nyt julkaisupäivä ois muka 9.10. Tää on siirtynyt jo pari kertaa ekasta julkaisuajankohdasta! 2002:n kanssa oli ihan sama homma! Alkaa kypsyttää jo toi EA:n pelleily!!!:mad: :mad: :mad: (kyllä ne vaan ton XBOX version on tänne saanu)
 
Mistä kuulit tuon?

Dosessa eilen sanoivat, että tulisi tänään. Eivät tosin olleet 100% varmoja.
 
Voihan helvetin helvetti. Hermo menee tässä vatkaamisessa. Nyt harmittaa, ettei tullut tilattua ennakkotilauksena gamer.uk.comista. Olisi tullut todennäköisesti maanantaina postissa. Ainakin aiemmilla kerroilla on ennakkotilausten kohdalla käynyt näin.
 
Noniin, viimeinkin on tämäkin saatu tänne suomeen. Ei ole paljoa tullut vielä pelattua, mutta paras Madden tähän asti tää kyllä on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Ei ole.

Jep, se selvisikin jo, kun viikonloppuna lueskelin tarkemmin Pelaajaa.
Oilisi ne kyllä voineet jättää sen mukaan, kun se kerran jenkkiversiollakin toimii Euroopassa...
 
Oon hommaamassa ekaa maddeniani. Kertokaa mulle, et kannattasiko mun hommata madden 2002 vai 2003, sillä pelaajatiedoilla ei nyt ole niin paljoo väliä eikä muutenkaan. Eli onko 2002 ja 2003 välillä suurta eroa pelillisesti?
Sais vaan 2002 vähän halvemmalla...
 
Ei kannata ostaa Maddenii,jos ei tajuu säännöistä mitään.Mä ostin 2003:sen GC:lle ja en pääse siinä alkua pidemmälle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tigris
Oon hommaamassa ekaa maddeniani. Kertokaa mulle, et kannattasiko mun hommata madden 2002 vai 2003, sillä pelaajatiedoilla ei nyt ole niin paljoo väliä eikä muutenkaan. Eli onko 2002 ja 2003 välillä suurta eroa pelillisesti?
Sais vaan 2002 vähän halvemmalla...
Ilman muuta kannatta ostaa 2003.
 
Kuulemma uusinpaan versioon pääsee tosi helposti messiin ja itsekin pääsin jyvälle nopeasti Madden 2001:stä pelatessa.
Oon kyllä taas harkinnu Madden-pelin ostoa, seuraava ostettava peli taitaa olla toi Madden 2003...
 
Kuuleman mukaan MTV 3 näyttää Superbowlin!!! Mutta en tiedä tuleeko suorana? Hieno juttu kuitenkin!
 
Tammikuun lopulla pitäisi tulla.
Odottelen itsekin mielenkiinnolla.
Taitaa muuten olla suorana koska peli pelataan 26. Tammikuuta!!
Loistavaa!
 
Ylös Bottom