Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden NFL 2004 vai NFL 2K4?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slipknot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kokemusta ei Segan versiosta ole, mutta EA Sportsin tekele on kyllä mahtava! On tullut pelattua kaverin kanssa aina 2001:stä asti. Grafiikka ja fysiikkamallinnus on parasta mitä urheilupeleissä näkee. Pelissä on muutenkin hyvä fiilis. Selostuksessa käytetään Al Michaelsin kokemusta ja itse John Maddenin kommentointia. Pelin aikana saa kentän laidalta kuulumiset Melissa Starkin(?) kautta esim. loukkaantumisista. Aloittelijankin on tosi helppo päästä peliin mukaan Football-101 ja Practise- moodien avulla.

Franchise- moodissa voi säätää melkein mitä vaan. Voit määritellä lippujen, parkkipaikkojen, juomien ja ruokien sekä fanituotteiden hinnat ja määritellä mainosvälineet ja niihin käytettävän rahamäärän. Tarkoituksena tietysti tehdämahdollisimman paljon tuottoa joukkueen kassaan. Off-seasonilla on drafti ja ennen kautta on training camp, jossa voit treenata pelaajia aika laajasti.
Suosittelen tätä peliä lämpimästi kaikille vaikkei lajista hirveästi kokemusta olisikaan.

Joo mullekki o tuo madden 2004 tiistaina tulossa.Täytyy sit laittaa mitä mieltä pelistä oon mut odotukset o korkeella.

Eikös tuossa Segan pelissä ole Live-tuki?

Eipä tommoselle ole käyttöä kun koneesta löytyy vain modeemi.

Aluksi tuo segan jalkkis vaikutti paremmalta, mutta kun nyt ensikertalainen olen niin taidan sen maddenin ostaa.

Siis kannattaako ostaa uusin vaikko vähän vanhempi (manageroinnilla ei niin väliä)?

Suosittelen uusimman version ostoa. Siinä on sellanen playmaker-systeemi jolla pystyy muuttamaan kuvioita vaikka kesken pelin. 2003:sta tota ominaisuutta ei löydy ollenkaan ja se on kyllä minun mielestä ehkä pelin tärkeimpiä/parhaimpia uudistuksia. Ja ei toi managerointi minuakaan ensin kiinnostanut, mutta kyllä se aika hyvin addiktoi kun siinä on niin paljon säädettävää. Sen lisäksi sitä pelimoottoria on uudistettu myös sen verran 2004:ssa, että pelaaja voi puikkelehtia pienemmistä väleistä ja taistella irti ihan eri tavalla puolustuksesta kuin aikasemmissa versioissa. Ja ohan siinä uudet hienommat animaatiot, rosterit sun muut... kaikkea pientä.

Vaikka tuleekin ehkä myöhään niin itse antaisin ääneni Segan NFL2K4:lle. Jotenkin Madden ei tunnu samalta kuin Segan peli. Toki tämä on mielipidekysymys ja Madden-fanit sanovat aivan samaa tarkoittaen sillä päinvastaista. Pelit ovat samanlaisia, mutta silti sen verran eri tavalla tehtyjä, että kummallekin löytyy omat faninsa.

No ainakin Maddenissa on optiona sellanen Easy-play systeemi joka auttaa esim. heittopelissä. En nyt tarkkaan muista mitä kaikkea se tekee, mutta ite opin pelin noin viikon pelaamisen jälkeen. Kuviota valittaessa voit kysyä Maddenilta mikä kuvio kannattaa pelata vihun hyökkäystä/puolustusta vastaan, mutta toki sen kuvion voi itsekin valita. Ja mainittakoon vielä että kaverin 4(?)- vuotias pikkuveli pärjää helpoimmalla tasolla niin luulis sen tollasten käpyjenkin oppivan :()

EDIT: Karmee typo

Mistäköhän löytäisi edullisimman Maddenin?
Olen koittanut etsiä käytettynä, mutta kukaan ei oikein näytä halukkaalta luopumaan.

Vpd:stä saisi 40, mutta kun sitä rahaa ei tällähetkellä paljon olisi.
No jos oottelis tai tilais playsta kaverin kautta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Elikko
No ainakin Maddenissa on optiona sellanen Easy-play systeemi joka auttaa esim. heittopelissä. En nyt tarkkaan muista mitä kaikkea se tekee, mutta ite opin pelin noin viikon pelaamisen jälkeen. Kuviota valittaessa voit kysyä Maddenilta mikä kuvio kannattaa pelata vihun hyökkäystä/puolustusta vastaan, mutta toki sen kuvion voi itsekin valita. Ja mainittakoon vielä että kaverin 4(?)- vuotias pikkuveli pärjää helpoimmalla tasolla niin luulis sen tollasten käpyjenkin oppivan :()

EDIT: Karmee typo

Oon testannu paria Maddenia.Pelattavuus on hyvä,mutta säännöt on aika hepreaa.

Tuossa on tuo Segan ESPN NFL työn alla, ja täytyy sanoa että mahtava peli se on jos jenkkifutiksesta tykkää. Miinusta lähinnä se, että all pro vaikeudella tietokone tuntuu saavan noita tackle breakeja vähän turhan usein, mutta kun sen tietää niin siihenkin osaa varautua (linebackkereitä/safetyjä kun käyttää fiksusti niin kyllä se siitä)

Tuosta kun jaksaa säätää noita slidereitä niin saa erittäin simumaisen kokemuksen jos haluaa realistista peliä. Ja onhan tuossa tuo first person football, joka on ainakin mielenkiintoinen kokeiltava parin pelin verran.

Grafiikka voisi olla parempaa, mutta hahmoanimointi on erittäin todellisen näköistä.

EDIT: niin piti vielä lisätä että Pro vaikeudella kyllä aloittelijakin pärjää melko nopeasti tietokoneelle. Sitten kun jaksaa paneutua pelin syvyyksiin vähän lisää niin siitä voi vähitelleen siirtyä all pro vaikeuteen, tai sitten säätää slidereitä sen mukaan kun huvittaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yargo
Tuossa on tuo Segan ESPN NFL työn alla

Arvostelun muodossa vai ihan omaksi iloksesi? Olisi kyllä hienoa jos saisitte jonkinlaista arvostelua tuosta ESPN:stä.

Vaikeustasoista kun puhutaan niin Maddenista löytyy rookie, pro, all-pro sekä all-madden. Itse pelaan all-prolla ja ei ole ollut tarvetta vaihtaa vaikeampaan. All-madden tasolla tietokonevastus ottaa hanakasti interceptioneita vaikka slideri on nollilla. Kyllä siinä muutaman kerran palo käämit kun vaihdoin vaikeimmalle :) Onneksi peliin saa vaikutettua slidereita säätämällä ja niitä kyllä sitten piisaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Elikko
Arvostelun muodossa vai ihan omaksi iloksesi? Olisi kyllä hienoa jos saisitte jonkinlaista arvostelua tuosta ESPN:stä.

Arvostelu on tulossa tässä kohtapuolin.

Ajattelin ostaa ESPN NFL:n ehkäpä jossain vaiheessa (kunhan löydän käytetyn tai halvalla). Onkos kenelläkään tätä peliä Live-valmiudessa? Tiedän yhen toisen suomalaisen (PlayaFIN), joka aikoo ostaa tämän ja olisi muidenkin kanssa mukava pelata.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Ajattelin ostaa ESPN NFL:n ehkäpä jossain vaiheessa (kunhan löydän käytetyn tai halvalla). Onkos kenelläkään tätä peliä Live-valmiudessa? Tiedän yhen toisen suomalaisen (PlayaFIN), joka aikoo ostaa tämän ja olisi muidenkin kanssa mukava pelata.

Jep, täällä on Live-valmiudessapa hyvinkin ja uusia pelaajia tarvitaan kipeästi

Ylös Bottom