Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden NFL Arcade [PSN]

Leija_Spede

New Member
No niin, tästä pelistä nyt olisi tarkoitus pistää triidiä pystyyn, kun ei haun mukaan mitään löytynyt. Storeen tässä kuussa tullut jenkkifutispeli (12,95€), joka on perustettu hieman kevyempien sääntöjen pohjalle. 5 vs. 5 periaatteella, iskuista ja kiinniotoista tehty näyttäviä ja ratkaisutilanteita saattaa tapahtua melkein milloin vain. 3 on 3 NHL mukaisesti peliin on lisätty myös Game Changer- lisävoimia, kuten hidastus ja vastapuolen pelaajan jähmettäminen, joiden avulla yritetään lähteä peliä purkamaan.

Kovalle jenkkifutisfanille, niinkuin minä peli oli sieltä odotetuimmasta päästä ja toivottavasti täältäkin löytyisi hieman peliseuraa...

 
Vastaus: Madden NFL Arcade [PSN]

Tuo 12,95€ hinta on hiukan yli oman kipurajani, joten vaikka peli kiinnostaa tietyn määrän, ei tätä tule ostettua kuin vasta alennuksesta. NHL 3-3 Arcade oli ja on parhaimmillaan kun sitä pelaa juuri 3v3 kaikki vierekkäin istuen, mutta totta puhuen en kyllä tiedä mistä löytäisin pelaajat viidelle muulle ohjaimelle tämän pelin kanssa. Niin harvaa kiinnostaa ja yksin näitä pelejä en itse ainakaan jaksa.
 
Vastaus: Madden NFL Arcade [PSN]

Peli löytyy kovolta, mutta ei juuri tule pelattua. On aika heikko esitys jos vertailee itse madden 10:n kanssa tai NHL arcadeen. Kuten yllä todettiin, on hintalappu kyllä turhan suolainen. 7,95 olisi riittänyt.
 
Vastaus: Madden NFL Arcade [PSN]

Peli löytyy kovolta, mutta ei juuri tule pelattua. On aika heikko esitys jos vertailee itse madden 10:n

Niin pelin tarkoitus oli lähinä auttaa tumpeloita tutustumaan/innostumaan pelistä. Sama tarkoitus oli 3 on 3 NHL:n kanssa.

Eihän tämä tietenkään yllä Madden 10:n tasolle, mutta ihan hyvää perjantai-illan vietettä joksikin aikaa...
 
Ylös Bottom