Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden NFL-sarja

Onko kukaan vielä kokeillut peliä 4k-televisiolla HDR:n kanssa?
Joo, ostin eilen tarjouksesta GOAT Editionin Super Bowlin katsomisesta innostuneena. Peli näyttää kyllä todella hyvältä XBox One X optimoituna, 4K telkkarista HDR:nä. En nyt tiedä mihin verrata, kun en ole kokeillut ilman noita, mutta valoefektit ja värisyvyydet näyttävät HDR-peleihin tottuneen silmään samanlaisilta kuin muissakin. Ja peli on kyllä upean näköinen ja mukava pelata kaikin puolin.
 
Taas tuli jatkettua LongShot-pelimoodia. Mukava lisä tähän peliin. Mielenkiintoista, jatketaanko Waden tarinaa tulevassa pelissä vai tuleeko tilalle ihan uusi henkilö.

Hiukan pelimoodin tunnelmasta:

Todella hyvin saatu peliin tunnelmaa. Etenkin tuo kohta alkupuolelta, jossa päästään pelaamaan Bullfrogsissa ensimmäistä kertaa. Selostus on niin hienosti saatu paikallisradioksi. Tuli hieman mieleen Netflixin Last Change U.

Hiukan sitten itse jenkkifutiksen tietämyksestäni :D

Olen aika hyvin perillä säännöistä ja osittain pelipaikoista, mutta sitten kun puhutaan taktiikoista yms olen aika ulkona. Tuo on jännä, miten se näkyy kohdissa, joissa valmentaja kysyy eri pelipaikoista ja taktiikoista. Näillä kohdin Grade menee aina miinukselle.
 
Taas tuli jatkettua LongShot-pelimoodia. Mukava lisä tähän peliin. Mielenkiintoista, jatketaanko Waden tarinaa tulevassa pelissä vai tuleeko tilalle ihan uusi henkilö.

Hiukan pelimoodin tunnelmasta:

Todella hyvin saatu peliin tunnelmaa. Etenkin tuo kohta alkupuolelta, jossa päästään pelaamaan Bullfrogsissa ensimmäistä kertaa. Selostus on niin hienosti saatu paikallisradioksi. Tuli hieman mieleen Netflixin Last Change U.

Hiukan sitten itse jenkkifutiksen tietämyksestäni :D

Olen aika hyvin perillä säännöistä ja osittain pelipaikoista, mutta sitten kun puhutaan taktiikoista yms olen aika ulkona. Tuo on jännä, miten se näkyy kohdissa, joissa valmentaja kysyy eri pelipaikoista ja taktiikoista. Näillä kohdin Grade menee aina miinukselle.

Onks toi niinku Fifan Journey?

Jokos tän saa EA Accessin kautta?

Viimevuotista MUTtia tuli hinkattua huolella joku kuukausi
 
Onks toi niinku Fifan Journey?

Jokos tän saa EA Accessin kautta?

Viimevuotista MUTtia tuli hinkattua huolella joku kuukausi

Kyllä. Kyseessä on samanlainen tarinallinen pelimoodi, kuten Journey. LongShotin kautta saa avattua MUT-sisältöä. LongShotin kestoksi on arvioitu 6 tuntia.

Unohdin sen verran mainita äskein, että tuon kautta pääsee hyvin sisälle, kuinka haastavaa on toimia pelirakentajana esimerkiksi Play Callit (en tiedä suomenkielistä vastinetta).
 
Tää kiehtoo silleen,mut mikäköhä vaikeusaste ois sopiva rookielle?Vai onko taktiikoilla suuri rooli??
 
Tää kiehtoo silleen,mut mikäköhä vaikeusaste ois sopiva rookielle?Vai onko taktiikoilla suuri rooli??

Rookielle on rookie paras vaikeustaso. :)

Valmentaja-avustaja osaa aika hyvin reagoida pelitapahtumiin, joten sen ehdotuksia voi surutta kuunnella aluksi, kunnes alat sisäistämään pelin hienouksia. Myös skill trainer auttaa hyvin perusasioiden opetteluun. Olisipa Madden 2005:ssa ollut tällaisia... :p
 
Paras heittopeli varmaan Out/Post TightEndille edelleen?

Helmikuun lopulla vissiin tulee Accessiin
 
Madden NFL -pelisarjan uusin osa Madden NFL 19 on nyt julkistettu. Madden NFL 19 peli julkaistaa 10. elokuuta 2018 PlayStation ja Xbox One -konsoleille. Kannessa komeilee entinen laitahyökkääjä Terrell Owens. EA:n sivustolla on jo hieman nähtävillä ennakkoa, mitä on luvassa, mutta kunnolla paljastuksia tulee toukokuun lopussa ja kesäkuun alussa.

Madden NFL 19 -pelin uusista ominaisuuksista pääsee lukemaan täältä ja täältä.
 
Tuossa vielä muutamia kuvia Madden NFL 19 -pelistä:

CELEBRATE-2.jpg


HITTHEHOLE-1.jpg


TO-SHERMAN-1.jpg


TO-1.jpg


Lähde: https://www.operationsports.com/madden-nfl-19-screenshots/

Madden NFL 19 -pelissä tulee ilmeisesti olemaan uusi animaatiosysteemi, joka on sama kuin FIFA 18 -pelissä. Kyseessä on Real Player Motion -tekniikka, joka vaikuttaa todella hyvältä. Toivottavasti päivittelevät animaatioita myös muilta osa-alueilta. Välillä tuntuu, että otteluissa tulee pelaajien liikkeisiin katkoksia. Ei siis itse peli tilanteissa, vaan niiden jälkeen, kun peli on saatu pelattua.

 
Madden NFL 19 E3 Reveal Traileri



Devin Waden tarina saa myös jatkoa uudessa pelissä. Pelimuodon nimi on nyt LongShot: Homecoming. Lisätietoja pelimuodosta löytyy täältä.
 
Oiskohan tässä jotain hyviä taktiikoita,jotka avittaisivat voittoihin? Oon aika rookie tässä pelissä..oikeeta NFL:ää tullu joskus katottua!
 
Oiskohan tässä jotain hyviä taktiikoita,jotka avittaisivat voittoihin? Oon aika rookie tässä pelissä..oikeeta NFL:ää tullu joskus katottua!

Mitään yleispätevää neuvoa ei oikeastaan voi antaa. Taktiikka riippuu aina pelitilanteesta, pelikellossa olevasta ajasta ja vastakkain olevista joukkueista.

Niinkuin olen muistaakseni tännekin postannut, että rookien kannattaa pelata rookie-vaikeustasolla. Ja mennä aika pitkälle valkun ehdottamien kuvioiden mukaan, kunnes alat saamaan käsitystä pelin kulusta. Ja harjoitusskenariot kannattaa myös pelata läpi, koska niistä oppii varsinkin heittopelien perusasiat (heittojen korkeudet, tyypit, kohdistukset jne.).
 
Oiskohan tässä jotain hyviä taktiikoita,jotka avittaisivat voittoihin? Oon aika rookie tässä pelissä..oikeeta NFL:ää tullu joskus katottua!

Ei ole oikeastaan mitään voittavaa taktiikkaa, vaan pääosin kaikki perustuu pelin kulkuun. Wikipediasta löytyy aika kattavasti suuri määrä näitä erilaisia muodostelmia. Noiden kautta pääsin hieman kiinni lajiin. Yleensä olen laittanut peliin kolme valmentajan suosittelemaa peliehdotusta ja niistä sitten valitsen mielestäni tilanteeseen sopivimman. Toisaalta tuolla Skill Trainerissa on harjoituksia, joissa joutuu itse päättämään käytettävän pelin, joten sitä kautta oppii hyvin hahmottamaan tilanteen.

Madden NFL 19 -pelistä odotestu vuoti pelikuvaa verkkoon E3-messuilta. Videot on kuvattu videokameralla tai puhelimen kameralla, joten grafiikoista ei saa täyttä käsitystä.









 
Pitääpä latailla tää accessista, ainakin Madden 17 toimi erityisen hyvin ulossuuntautuvat heitot TE:lle ja Slot Rissulle. Ja jotkut kiertojuoksut nopeella RB:llä kun FB oli blokkaamassa
 
Operation Sportsin mietteitä muutoksista edellisosiin verrattuna voi lukea täältä ja täältä.
.

Kohta ottamaan hieman tuntumaa pelistä. Täytyy pohtia laittaako custom rosterin vai menenkö virallisilla.
 
Ylös Bottom