Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mafia II [X360]

Vastaus: Mafia II [X360]


No hienostihan ne siinä oli, kiitoksia tosta. :) Tuo yksi auto oli ihan samanlainen kuin vauhdikkain menopeli pelissä valmiinakin (ei voi muistaa nimeä...).

Vegas: gay.
Sneezer: gay.
Warhero: "assfuck" (ME-ketjusta lainattu ilmaisu)

Mademen noista ehkä paras. Tosin edelleen ihmettelen, oonko ihan yksin ajatusteni kanssa päähenkilöstä. Ehkä ajatusteni takia mikään tuon kaverin päällä ei näytä hienolta.
Jälkeenpäin harmittaa, että menin heti myymään pelin, kun nyt olisi päässyt pelaamaan Joella, mitä posteissani aina huutelen. Mies, joka uskaltaa koskea naisiin. :D

Vito jäi vähän sellaisena Scofieldina mieleen. Enempi repliikkejä olis tarvittu, ja vähemmän koiramaista tottelua.
 
Vastaus: Mafia II [X360]

Joe's Adventure lähti äsken lataukseen. Toivottavasti on yhtä hyvää menoa kuin itse peli, eikä samallaista huttua kuin noi edelliset lisärit :mad:
 
Vastaus: Mafia II [X360]

Joe's Adventure lähti äsken lataukseen. Toivottavasti on yhtä hyvää menoa kuin itse peli, eikä samallaista huttua kuin noi edelliset lisärit :mad:

Ihan hyvältä toi on maistunut, välillä vähän ärsyttää vaan noi aikarajat. Pelattavaa taitaa riittää useammaksi tunniksi, tänään mennyt varmaankin 2-3h ja olinkohan joku reilu 30% jos muistan oikein.
 
Vastaus: Mafia II [X360]

Ymmärsin että Joen tehtävät olisivat tehtäviä jotka oli alkuperäisestä pelistä leikattu. Jos näin, onko taso kohdallaan ja paljonko pelattavaa riittää?
 
Vastaus: Mafia II [X360]

onko taso kohdallaan ja paljonko pelattavaa riittää?

Tunnin pelanneena täytyy sanoa, että kyllä on taso kohdallaan. Heti ensimmäinen tehtävä on mielestäni todella hyvä, jossa on myös uutta ympäristöä lumisissa maisemissa.
 
Vastaus: Mafia II [X360]

Läpi meni vaikeimmalla, ainakin eilen illalla olin 5. pisteissä leaderboardilla ja kai 2. hardilla, nyt varmaan sijoitus jo tippunut tosta.

Ihan jees toi oli, olisin vaan kaivannut enemmän tuollaisia tehtäviä kuin esim ensimmäinen, eli enemmän välivideoita ja ilman noita aikarajoja. Mut eiköhän toi ollut ihan hintansa arvoinen.
 
Ihan jees toi oli, olisin vaan kaivannut enemmän tuollaisia tehtäviä kuin esim ensimmäinen, eli enemmän välivideoita ja ilman noita aikarajoja.

Kuinka monta juonellista tehtävää/välivideollista tuossa kokonaisuudessaan on? Missä ei noita aikarajoja ole?
 
Vastaus: Mafia II [X360]

Olen pelannut nyt peliä eka chapterin verran ja ainakin nyt on fiilis pelistä todella positiivinen. Tosin olen ehkä jäävi sanomaan tämän koska pidin myös Alan Wakesta todella paljon:)

Mielestäni tämä on peli kuten Godfather II pelin olisi pitänyt olla.
 
Vastaus: Mafia II [X360]

Olen pelannut nyt peliä eka chapterin verran ja ainakin nyt on fiilis pelistä todella positiivinen. Tosin olen ehkä jäävi sanomaan tämän koska pidin myös Alan Wakesta todella paljon:)

Mielestäni tämä on peli kuten Godfather II pelin olisi pitänyt olla.

Peli itessäänkin olis ansainnut kaikessa lyhyydessään ja rahastuksessaan hyvänkin numeron (ysiä jopa), ellei joka hemmetin kerta liikkuessa olla kiinni täysillä jossain tehtävään. "Mene kotiin", mennessä kotiin päätät mukiloida vaikka jotain. Kuolet, lähdet parhaassa tapauksessa edellisestä kohdasta jossa olit Läski J:n kanssa ajelemassa autolla. Mitään öpenwööldiä ei tarvita, mutta fyysinen sidonnaisuus tehtäviin oli surkeaa.. (autosave)

Tuo lisäreillä rahastus jälkeenpäin on alkanut ketuttamaan urakalla. Todella suppea teos minkä voi normaalipelaaja pelata yhteen istuntoon, ja tässä en meinaa palstalaisten "kymmenen tunnin"- sessiota.. :D Selvä leikkaaminen pelistä ja kasisataa pongoa vai enemmän lisäreistä. Minkäs teet kun sana Mafia myy niin ketään ei valitakaan.

Mafia 2 virheineenkin on hyvä peli, mutta menee joka kohtaa kyllä missä aita on vähänkään matalampi, mutta ennen kaikkea on hieno. Kuitenkin sisältöä tyyliin Godfather 1 kaipailisin (tiedä miksi otit tuon kakkosen tähän mukaan..;)); aseita pirusti, vapautta tekemiseen, mafiasotaa, racketteja, laaja hahmokehitys taidollisesti kuin ulkoisestikin jnejne.
 
Vastaus: Mafia II [X360]

6 chapteria pelattuna ja hyvä fiilis on säilynyt. Juonessa mukavasti kiemuroita ja peli on aika haastava. Pelaan normaali vaikeustasolla ja olen tottunut GTA IV tyyliin, niin tässä sekä tulitaistelu että poliisit on paljon vaikeampia.

Ajaminen on yllättävän vaikeaa simulation tasolla, varsinkin jarrutukset.

Jotain pikkujuttuja on pelissä, kuten piirtoetäisyys ja juoni ei tue vapaata tekemistä mutta ehkä se ei haitanne niin paljon. Ja fiilis on että peli on lyhyt, sen takia olen ajatellut pelata sen 2 kertaa läpi.

92mph olen saanut autoon kerättyä nopeutta, olen yrittänyt rikkoa 100mph rajaa joka on yllättävän kivaa, varsinkin kun pitäs saada se auto takaisin talliin ehjänä:)
 
Vastaus: Mafia II [X360]

Jaahas, tuli hommattua peli käytettynä. Ykkösen pelasin aikanaan pc:llä läpi ja siitä jäi hyvät muistot. II Mafian suhteen ei ollut mitään ennakko-odotuksia, yleensä kun nuo jatko-osat tuntuvat floppaavan enemmän tai vähemmän.

Nyt pelin läpi pelanneena jäi teoksesta kokonaisuutena hyvät fiilikset. :) Etenkin tarina ja tunnelma olivat pelissä kohdallaan ja juuri omaan makuun. Hyvin oli saatu yhdistettyä myös ykkösosa mukaan tähän.

Tulipa jopa pelästyttä pitkästä aikaa pelin parissa kunnolla:
Siinä kohdassa kun hiippaillaan viemärin kautta teurastamoon ja yhtäkkiä tippuu paskat viemäristä niskaan :D

Etenkin äänimaailmasta plussaa, autojen ja aseiden äänet olivat kohdallaan, samoin ääninäyttely. Lisäksi tuo 40- ja 50-luvun pelimaailma maistui paljon paremmin kuin joku gta:n 2000-luku. Autojen ajettavuuskin tuntui juuri sopivalta, autot olivat sen verran kankeita ja hitaita kiihtymään kuin voisi tuon aikaisten autojen kuvitella oikeastikin olevan. Grafiikastakaan ei liiemmin jäänyt moitittavaa.

Pientä miinusta voisi heittää esim. Joen tekoälystä. Ukko jäi välillä jumittamaan johonkin esteisiin eikä ollut apuna kun olisi pitänyt tappaa vihuja. Harvemmin tuota sattui, mutta harmittava bugi silti. Mitään hahmonkehitystä en jäänyt kaipaamaan. Peli vaikeutui sopivasti muutamassa viimeisessä tehtävässä. Tappamiset ja muut näytettiin kerrankin kunnolla, eikä kamera kääntynyt aina muualle kun joltain lähti henki.

Kaikenkaikkiaan pelin läpäisyyn meni ekalla kerralla n.15h, osa siitä pyöriskelyä ympäri kaupunkia tutkien paikkoja ja suorittaen achievementseja. Ei tuntunut että peli olisi loppunut mitenkään liian aikaisin. Lisäosia tulee tuskin ostettua, ne vaikuttivat sen verran rahastukselta. Kolmososallekin jätettiin näköjään pieni sauma. Kaikenkaikkiaan omasta mielestä 9,5/10 arvoinen peli. :cool: K18-leima oli aiheellinen.
 
Vastaus: Mafia II [X360]

Lisäksi tuo 40- ja 50-luvun pelimaailma maistui paljon paremmin kuin joku gta:n 2000-luku. Autojen ajettavuuskin tuntui juuri sopivalta, autot olivat sen verran kankeita ja hitaita kiihtymään kuin voisi tuon aikaisten autojen kuvitella oikeastikin olevan.

Noilla viisuilla ja teemalla on aika vaikea edes mennä metsään. Ajelu oli sulavaa, jotain siihenkin olisi kaivannut kun alkoi olla melko hengetöntä liikennettä pitemmän päälle.

Pientä miinusta voisi heittää esim. Joen tekoälystä. Ukko jäi välillä jumittamaan johonkin esteisiin eikä ollut apuna kun olisi pitänyt tappaa vihuja. Harvemmin tuota sattui, mutta harmittava bugi silti. Mitään hahmonkehitystä en jäänyt kaipaamaan. Peli vaikeutui sopivasti muutamassa viimeisessä tehtävässä.

Peli on saanut aivan turhaa ylistystä kun otetaan huomioon vielä taistelutkin. Joitain bugeja tuohon vielä päälle, niin ei voi hirveän kummoisestakaan esityksestä puhua.

Kaikenkaikkiaan pelin läpäisyyn meni ekalla kerralla n.15h, osa siitä pyöriskelyä ympäri kaupunkia tutkien paikkoja ja suorittaen achievementseja.

Pyöriskely pois, ja puolet ajastakin samalla. Hemmetin pitkät ajomatkat romuttamosta ties mihin satamaan ja kämpille, korjaamolle jne. Jotain tapahtumista olis voinut kehitellä, kuten traikuissa nähtiin (jotka nostivatkin odotuksia, oli kyllä kaikennäköistä, mutta yllätykseksi leikattiin). Nyt lähinnä sakkoa ja ajellaan punasia päin miljoonaa. No oli siellä "auta naista auton kanssa" ja muuta tuubaa. Tais kahteen jäädä nämäkin.

Ei tuntunut että peli olisi loppunut mitenkään liian aikaisin.

Oikeastaan, mulla oli melko "tässäkö tää oli"- fiilis pelin loputtua. Ikään kuin olis ollut kummoinenkaan "loppuvastus", taikka tragedia. :rolleyes:

K18-leima oli aiheellinen.

Olihan siinä liikaa fckkia, oikeessa oot....

Aika monta nega-sävyistä viestiä oon postaillut, mutta mun mielestä peli olisi ennemminkin tuohon parinkympin pintaan pitänyt myydä lyhyyden ja jokapaikan riman alituksen takia. Mikäköhän tämän pelin budjetti oli, anyone? DLC:t kylkeen täysversioon ja puhutaan jo pelistä.
 
Vastaus: Mafia II [X360]

Tuli tämäkin nyt tilattua, kun suhteellisen halvalla sai. Toivottavasti on sen vähänkin rahan arvoinen.
Achievementit ainakin vaikuttivat ihan viihdyttäviltä
 
Vastaus: Mafia II [X360]

Aika monta nega-sävyistä viestiä oon postaillut, mutta mun mielestä peli olisi ennemminkin tuohon parinkympin pintaan pitänyt myydä lyhyyden ja jokapaikan riman alituksen takia. Mikäköhän tämän pelin budjetti oli, anyone? DLC:t kylkeen täysversioon ja puhutaan jo pelistä.


Ehkä tosiaan tuo huokeampi hinta vaikutti osalta siihen etten ollut pettynyt. Käytettynä siis ostin. Täysihintaisena peli olisi ollut pahempi pettymys.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mafia II [X360]

Olen nyt pelannut peliä toistamiseen läpi. Jostain syystä toisella pelikerralla on ollut bugeja tosi paljon, esim auto tippuu maan läpi, yhtäkkiä kaupunki tyhjenee täysin yms muuta ihmeellistä.

Peli on hyvä mutta ei erinomainen, ostin sen 30e ja on se hintansa väärti, mutta jos olisin ostanut sen täyteen hintaan, niin sitten peli on mielestäni liian lyhyt, varsinkin toisella pelikerralla huomaa kuinka lyhyt peli on.

Mutta silti ihan onnistunut juonivetoinen peli.
 
Ylös Bottom