Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mafia II [X360]

Vastaus: Mafia 2

Melko erikoista, että tämä dagbladet on ainoa josta tätä gameplay-videota tuntuu löytyvän (esim gametrailersissa ei mitään). Hyvältähän tuo kuitenkin näyttää ja innolla edelleen odotetaan. Varsinkin kun Godfather 2 nyt oli mitä oli..

Siinähän lukee tuon videon osalta, että yksinoikeudella. Joten sinällään ei ihme etteikö juuri tuota videota löytyisi esim. gametrailersissa.
 
Vastaus: Mafia 2 [X360 Hype]

Melko hyvältä näyttää! Pop-uppia on kyllä häiritsevän paljon, mutta menee varmaan pelin Beta-version piikkiin, toivottavasti...
Goodfellas tuli juuri viikko sitten katsottua jo ties monennetta kertaa joten tätä odotellaan kyllä vesi kielellä.
 
Vastaus: Mafia 2 [X360 Hype]

Oliko näin, että euroopassa ilmestyy lokakuussa ja amerikassa ensi vuoden tammi-helmikuussa?
Tullut nimittäin ristiriitaista informaatiota enkä tiedä mihin uskoisi.
 
Vastaus: Mafia 2 [X360 Hype]

Enää pari kuukautta(huom. 27 elokuuta)!

Pelivideon perusteella tämä on sellainen peli joka ainakin minuun vetoaa. Tuo post-war 40-50 luku on ah aina niin romanttista.

Minua ei edes haittaa tuo että peliä luonnehdittu lineaarisemmaksi kuin esim. GTA4. Voipahan keskittyä itse pääjuoneen ja ainakin mitä gameplay videoita on tullut katseltua, itse taistelu näyttää paljon paremmalta kuin muiden vastaavan tyyppisten open-world pelien.
Myös pelin enginellä tehdyt välivideot säväyttivät hyvillä ääni näyttelijöillä ja erinomaisella animaatiolla.

Muutenkin uskon että tässä pelissä tullee fiilisteltyä erittäin paljon.
 
Vastaus: Mafia 2 [X360 Hype]

Mafia ehkä omalla kohdalla paras open world-peli ikinä, joten tälle voisi olla jotain odotuksia, kun tekijätiimikin on sama. Olisi mahtavaa jos tämä pyyhkäisisi yli GTA IV:n, maailman yliarvostetuimman pelin, mutta tämä tuskin taipuu hyvään myyntiin, kun esimerkiksi täälläkin porukka hehkuttaa vaan RDR:ää, ja tähän ketjuun kirjoitetaan ehkä yksi viesti vuodessa.
 
Vastaus: Mafia 2 [X360 Hype]

Toivotaan nyt että näitä itseni kaltaisia wanhoja Mafia faneja löytyy, minulle ainakin eka on yksi parhaimmista peleistä ikinä. En tiedä miten se upposi konsoliyleisölle kun vissiin noi ekan konsoliversiot oli teknisesti huonoja. Tällä on ehdottomasti potentiaalia olla vaikka vuoden peli.
 
Vastaus: Mafia 2 [X360 Hype]

No johan !
En ole yhtään huomannut että mafia 2 olisi tulossa tämähän on pakko hommata sillä rakastin ensimmäistä osaa.
Toivottavasti ei yhtä hyvin onnistuta pilaamaan kuin GTAta johon olin hyvin pettynyt, tosin ballad of gay tony oli parhautta. Tässä olisi kyllä ainesta hkoht. parhaaksi open world peliksi, ja kyllä odotukset heti nousivat korkealle vaikka en edes tästä viellä juuri mitään tiedä.

Ps. Pahoittelen kökköistä kirjoitusta, sillä en ole tottunut pahemmin N97lla kirjoittelemaan muutamaa sanaa pidempiä juttuja.
 
Vastaus: Mafia 2 [X360 Hype]

Itsellenikin on Mafia 1:nen ollut yksi parhaista peleistä ikinä. PC:llä sitä kyllä pelasin, kuulemma konsolikäännös oli melko kökkö.

Pelin tunnelma oli aivan loistava! Kuinka mahtavaa olikaan körötellä nuhaisilla autoilla ganstereita karkuun kun samalla taustalla soi 30-luvun klarinetilla höystetty musiikki :) Toivotaan että myös kakkososassa autolla ajelu on tehty siten, että alussa pääsee ajamaan vain huonommilla autoilla ja loppua kohden tulee nopeammat käyttöön.

Saa nähdä saavatko tuohon yhtä eeppistä loppua kuin mitä ykkösessä oli...
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Huonoko ei muista yhtään miten se 1 loppu..

.tätä 2:Sta kyllä ootellaan.
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Mafia II on ainakin minusta alkanyt näyttää traileri trailerilta aina vain heikomman näköiseltä, joten jääpä nähtäväksi lopullinen laatu. Tällä kertaa latailen PC:lle, kun tuliterä sellainen tuosta löytyy. :cool:
 
Ylös Bottom