Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mafia II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mafia II [PS3 Hype]

- lights in the car will be lit automatically
- you can't wear hats alone, they are a piece of a set (you can only wear them with a tuxedo/suit)
- cars with no roofs (cabrios) won't be driving around when it's raining
- you can get drunk and drive while being drunk
- you can't work as a taxi driver
- demo will be available on all platforms
- the whole city will be available from the start
- there are over 120 licensed music tracks from the era
- in the districts you will be able to hear different accents (for example- in Little Italy you may hear English with Italian accent, etc)
- You have over 20 weapons to choose from
- the ability to travel by public transport was cut from the game
- You will be able to drag bodies whenever you want, but you won't be able to hide them in a trunk
- pedestrians will stop and talk to each other
- you can pause and skip cutscenes
- Vito's story is narrated by himself, just like it was in the first Mafia.
- Vito can't swim, when he reaches the water he will tell you he has "something else to do"
- You will be able to free roam after the end, but Jack Scalii wouldn't tell how this would work (I think it will be something like Red Dead Redemption)
- There will be no children in the game, but the dogs will appear
- there's no airport in the game

Fail... :rolleyes:

Eihän tuo nyt niin fail ole, mutta on tuossa kyllä pari typerää asiaa. :D Saisikos vielä lähteen?

Eihän tuo nyt niin fail ole, mutta on tuossa kyllä pari typerää asiaa. :D Saisikos vielä lähteen?
Mua ei noista haittaa yhtään muu kuin se, ettei asuja voi muokata haluamikseen vaan on ne tietyt kokonaisuudet. Suurin osa noista on ihan 2K:n virallisilla foorumeilla ja podcasteissa pelin parissa työskentelevien henkilöiden varmistamia. En tiedä mistä Beemer on tuon listan löytänyt.

Tämän pelin eeppisyys on tiedetty jo kauan aikaa. Siksipä laitoinkin juuri Collector's editionin tilaukseen CDON:ista. Ja se satasen hintalappu ei ole este vaan hidaste.

mikset thehutista tilannut olisit saanu paaaljo halvemmalla

Kuten olen aiemmin sanonut, niin tämä on ollut messiaspeli jota olen 2 vuotta odottanut (tai toivonut Mafia ykkösen läpi pelattuani) vesi kielellä joten kohdallani ei ole väliä onko hintalapussa 100 vai 200. Ostaa sitten niitä muita pelejä sieltä affenanmaalta halvemmalla kun jaksaa.

Kiitos vinkistä ja pahoittelut kaikille aiheen ohi menevästä hehkutuksesta! Tämän huushollin kautta aikojen ensimmäinen CE lähti tilaukseen ja toivotaan nottei jää tullimiesten syyniin :) Ensimmäinen Mafia on paras peli mitä koskaan olen saanut pelata ja jos tämä pääsee edes lähelle, niin huhhuh.

Kiitos vinkistä ja pahoittelut kaikille aiheen ohi menevästä hehkutuksesta! Tämän huushollin kautta aikojen ensimmäinen CE lähti tilaukseen ja toivotaan nottei jää tullimiesten syyniin :) Ensimmäinen Mafia on paras peli mitä koskaan olen saanut pelata ja jos tämä pääsee edes lähelle, niin huhhuh.

Ei thehutista jää tulliin, tosi paljo kamaa sielt tilannut ja ison kirjankin kerran, ei jää tulliin osaavat hommansa hyvin (OT)

Olin päättänyt, että vaikka mafia ykkönen on parempi ku yksikään gta sarjan tuotos, että en tätä tilaa koska rahatilanne ei anna myöden, tein kuitenkin pahan virheen. Seurasin tätä ketjua, ja tilaukseen meni vpd:n ahvenanmaan osastolta :/

Nyt ei meinaa pysyä pöksyissään et joskus ilmestyis, on niin tajuttoman hyvän näköstä, ja huomattavasti sulavempaa kuin gta 4:n jota ei pystynyt pelaamaan kun silmiä alkoi särkemään

Gamereactorista lainattua:

"Maksuton kokeiluversio Mafia II:sta tulee ladattavaksi 10. elokuuta, raportoi CVG. Tieto on peräisin pelin mainoksesta, joka julkaistiin pelialaa seuraavassa MCV-lehdessä."

Koskeekohan tuo siis +Storea? Ja demo tulisi (siis oletettavasti) normi-Storeen sitten keskiviikkona eikös?

Koskeekohan tuo siis +Storea? Ja demo tulisi (siis oletettavasti) normi-Storeen sitten keskiviikkona eikös?
Ei, vaan päivämäärä on tod.näk. ilmoitettu taas "kansainvälisessä muodossa" (eli aikaerot unohtaen). Eli Suomen Storeen tulee keskiviikkona 11. päivä. Plus-jäsenet eivät siis saa tuota päivää aiemmin.

Jaahas, taitaa olla melkoinen ps3 fanboy moderaattorina kun viestini poistettiin jossa julkesin arvostella ps3 version grafiikkaa.

Ylös Bottom